Nääh, lähden uimaan, sulan muuten.Tauvo kirjoitti:Juo viinaa, tai lähde lenkille? Niin minä teen. Lenkkivaatteet on puettuna. ajattelin käydä katsomassa, jos tuo urheilukentän rata olisi vapaa, voisi kokeilla Cooperin testiä. Sen jälkeen sitten pientä palauttelua ja loppuilta grillaamista ja juopottelua...apple_fani kirjoitti:On tylsääTauvo kirjoitti:Nimimerkkisi velvoittaa?apple_fani kirjoitti:Katson Tigerin keynotea. En kylläkään tiedä miksiEhkä siksi
Mitä teet juuri nyt?
-
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kuulostaa inhoittavalta. Kaikki mihin liittyy hikoilu, on inhoittavaa. Itse keskityn juuri nyt olemaan puhdas (kävin suihkussa) ja nautin 19°C viileydestä asunnossani. Ulkona on jotain lähemmäs 30°C. yöks.Citruuna kirjoitti:Pidän pienen tauon polttopuuntekohomman lomassa. Aurinko paistaa ja hiki valuu silmiin... mutta tulosta syntyy.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Helsinki-Vantaalla on päivisin paljon nähtävää. Tosin suurin osa on melko pieniä koneita mutta kyllä sielä hyvällä tuurilla näkyy pari A330 ja A340 konetta.vinouma kirjoitti:Mietin pitäisikö lähteä EFKI:lle bongaamaan lentokoneita... Eipä siellä taida juuri liikennettä olla. Hmm
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ja odotan että kuulutettaisiin "Bussi numero x valmiina lähtöön."
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »

-
Menettehän intialaiseen ravintolaan?Anniel kirjoitti:Ah, Roma. Hetki lepäilyä hotellissa, sitten nätti mekko päälle ja hyvään ravintolaan yhdeksäksiVoiko hyvää ruokaa syödä liikaa?
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Menen sitten Intiassa intialaiseen. Tämän illan valinta on Ad Hoc http://www.ristoranteadhoc.com/tuomaril kirjoitti:Menettehän intialaiseen ravintolaan?Anniel kirjoitti:Ah, Roma. Hetki lepäilyä hotellissa, sitten nätti mekko päälle ja hyvään ravintolaan yhdeksäksiVoiko hyvää ruokaa syödä liikaa?
-
Pöh. Jokaisessa maassa pitää mennä vain intialaiseen ravintolaan. 8) Nojoo, hyvää matkaa!Anniel kirjoitti:Menen sitten Intiassa intialaiseen. Tämän illan valinta on Ad Hoc http://www.ristoranteadhoc.com/tuomaril kirjoitti:Menettehän intialaiseen ravintolaan?Anniel kirjoitti:Ah, Roma. Hetki lepäilyä hotellissa, sitten nätti mekko päälle ja hyvään ravintolaan yhdeksäksiVoiko hyvää ruokaa syödä liikaa?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mitä ihmeen ideaa on syödä sitä ripulilta maistuvaa currypaskaa? Täysin turhaa kukkua jota syödään ainoastaan paskaisissa kehitysmaissa.tuomaril kirjoitti:Pöh. Jokaisessa maassa pitää mennä vain intialaiseen ravintolaan. 8) Nojoo, hyvää matkaa!Anniel kirjoitti:Menen sitten Intiassa intialaiseen. Tämän illan valinta on Ad Hoc http://www.ristoranteadhoc.com/tuomaril kirjoitti:Menettehän intialaiseen ravintolaan?Anniel kirjoitti:Ah, Roma. Hetki lepäilyä hotellissa, sitten nätti mekko päälle ja hyvään ravintolaan yhdeksäksiVoiko hyvää ruokaa syödä liikaa?
-
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Yksi kaveri on käynyt Intiassa intialaisessa ravintolassa, jaCitruuna kirjoitti:En ole koskaan ollut intialaisessa ravintolassa, enkä tiedä menenkö...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Miksi? Tätä en ymmärrä, italiassa syödään italialaista; aitoa italialaista pizzaa, pastaa foccacian kera yms. No, et sentään mäkkäriä ehdottanut.tuomaril kirjoitti:Menettehän intialaiseen ravintolaan?Anniel kirjoitti:Ah, Roma. Hetki lepäilyä hotellissa, sitten nätti mekko päälle ja hyvään ravintolaan yhdeksäksiVoiko hyvää ruokaa syödä liikaa?
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Maassa maan tavalla-sääntö ei päde ruokaan. Ai että jos mummini asuisi meillä niin se tekisi mulle kokoajan intialaista safkaa.thoug kirjoitti:Miksi? Tätä en ymmärrä, italiassa syödään italialaista; aitoa italialaista pizzaa, pastaa foccacian kera yms. No, et sentään mäkkäriä ehdottanut.tuomaril kirjoitti:Menettehän intialaiseen ravintolaan?Anniel kirjoitti:Ah, Roma. Hetki lepäilyä hotellissa, sitten nätti mekko päälle ja hyvään ravintolaan yhdeksäksiVoiko hyvää ruokaa syödä liikaa?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Minua ainakin kiinnostaa kokea miltä jokin ruoka maistuu, kun se tehdään mahdollisimman autenttisesti. Jos yrittää vertaa jotain turkkilaisen tekemää lättyä tai kotipizzan "pizzaa" italiassa tehtyyn pizzaan, eihän niitä oikeasti voi edes verrata.tuomaril kirjoitti: Maassa maan tavalla-sääntö ei päde ruokaan. Ai että jos mummini asuisi meillä niin se tekisi mulle kokoajan intialaista safkaa.
Kyllä; syön intialaista suomessa ja käyn jopa joskus erheissäni mäkkärissä, mutta jos lähden matkalle kokemaan uutta ja avartamaan maailmankuvaani, niin en silloin syö ruokia mitkä voisi yhtälailla syödä suomessa.
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Mitä katsomista niissä alumiinipötköissä on? Kaikki samanlaisia tuubeja.tuomaril kirjoitti:Helsinki-Vantaalla on päivisin paljon nähtävää. Tosin suurin osa on melko pieniä koneita mutta kyllä sielä hyvällä tuurilla näkyy pari A330 ja A340 konetta.vinouma kirjoitti:Mietin pitäisikö lähteä EFKI:lle bongaamaan lentokoneita... Eipä siellä taida juuri liikennettä olla. Hmm
-
Kyllä ne on hienoja ja isoja. Kun oltiin ajamassa kavereiden kanssa mopoilla Katriinantietä ja vierestä nousi juuri silloin Lufthansan A321 niin kyllä se oli hieno!hatey kirjoitti:Mitä katsomista niissä alumiinipötköissä on? Kaikki samanlaisia tuubeja.tuomaril kirjoitti:Helsinki-Vantaalla on päivisin paljon nähtävää. Tosin suurin osa on melko pieniä koneita mutta kyllä sielä hyvällä tuurilla näkyy pari A330 ja A340 konetta.vinouma kirjoitti:Mietin pitäisikö lähteä EFKI:lle bongaamaan lentokoneita... Eipä siellä taida juuri liikennettä olla. Hmm
-

Olen työkseni nähnyt niitä ulkoa ja sisältä ihan tarpeeksi, jotta voin sanoa, että ne on tylsiä nähtäviä. Yök.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Rata-ajot Ahvenistolla, meni jo. Olin vain katselijana, olen aikoinani jo saanut tyypit tuosta radasta sekä ratissa että kauhukyydissä.Citruuna kirjoitti:mikä, missä?amanita kirjoitti:Odotan kyytiä autoilutapahtumaan.
Syy: Pilkku pisteen sijaan....ovat niin perhanan pieniä...
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Kyllä minä viihdyn paremmin isojen koneiden lähellä kuin pienten.hatey kirjoitti:En vieläkään tajua mitä hienoa joku noissa pötköissä näkee?![]()
Olen työkseni nähnyt niitä ulkoa ja sisältä ihan tarpeeksi, jotta voin sanoa, että ne on tylsiä nähtäviä. Yök.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Olen joskus ajanut siellä, huima se ekan nousun jälkeinen kurvi, tuntuu kuin tie katoaisi alta. Meinasin kaataa auton kerran siellä.amanita kirjoitti:Rata-ajot Ahvenistolla, meni jo. Olin vain katselijana, olen aikoinani jo saanut tyypit tuosta radasta sekä ratissa että kauhukyydissä.Citruuna kirjoitti:mikä, missä?amanita kirjoitti:Odotan kyytiä autoilutapahtumaan.

-
No sinä tykkäät muutenkin hölmöistä asioista.tuomaril kirjoitti:Kyllä minä viihdyn paremmin isojen koneiden lähellä kuin pienten.hatey kirjoitti:En vieläkään tajua mitä hienoa joku noissa pötköissä näkee?![]()
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka