hatey kirjoitti:En vieläkään tajua mitä hienoa joku noissa pötköissä näkee?
Olen työkseni nähnyt niitä ulkoa ja sisältä ihan tarpeeksi, jotta voin sanoa, että ne on tylsiä nähtäviä. Yök.
Kyllä minä viihdyn paremmin isojen koneiden lähellä kuin pienten.
hatey kirjoitti:
No sinä tykkäät muutenkin hölmöistä asioista.
Anna jokin esimerkki!
Volvo, villasukanmakuiset lammasruuat, kissan ulinaa muistuttava musiikki, toistensa näköiset alumiinipötkylä Airbussit, mäcshit teurasjäte, Cokis, salkkarit..........
+1
Unohdin tyttöjen mopedit...
+1
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
^^ Arg! Hyvin minä olen ajanut jo melkein 3000 km skoballa vaikka kaverit menevät vieressä mopoillaan. Kyllä tuo laitos kulkee ihan tarpeeksi joten olen tyytyväinen. Ja sitä paitsi, pitää muistaa että minä en edes halunnut mitään menopeliä oikeasti. Isi vaan toi sen pihalle silloin syksyllä, joten kyllä minä olen ihan tyytyväinen tuohon.
Viimeksi muokannut tuomaril, 28.7.2012 klo 22.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaksi ja puoli tuntia ruokailua, Roman style cuisine tasting menu with wine matching eli neljä tarjoilukierrosta erilaisia makuja + viinit (ukko otti land-menun, joten siitäkin sain maistiaiset), muutama extra-tarjoilu (kokin alkupala ja jälkiruokaleivonnaiset) sekä pari lasia proseccoa ja lahjaksi saamani kuoharipullo...
Oih.
Onnellisena hotellissa valmiina nukahtamaan ja heräämään seuraavaan ihanaan päivään
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
tuomaril kirjoitti:Muistutan että foorumia lukee myös alaikäiset.
Anniel pystyy korjaamaan tuon.
Tämän takia pitäisi saada edes K18 topic missä voimme puhella näistäkin asioista ja emme pilaisi alle 18v silmiä puheillamme. Täällä kun olisi myös mukavia ihmisiä näihin keskusteluihin. Ihmiset on monessa paikassa aika ahdasmielisiä ja sängyssäkin muka ollaan vaan peiton alla silmät kiinni.
Katson Ihmeidentekijää neitosen kanssa sohvalla ja naputtelen samalla tänne. Tuo ei oikein ole romanttista katsottavaa ja tyttönen taas kirjoittaa kirjaansa. Kiltisti ollaan, että ei tarvitse muistuttaa sadetakista/sukelluspuvusta vaikka se ukkonen ja vesisade on tulossa. Olemme sisällä ja kattokaan ei vuoda. Mitähän Jussimme täällä sanoo minunkin menosta? *nauraa*
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Onnellisena hotellissa valmiina nukahtamaan ja heräämään seuraavaan ihanaan päivään
Roomassa, hotellihuoneessa, "ei-yksin"... eihän siellä nukuta
Jätetään se osasto mielikuvituksen varaan... Ei teidän kaikkea tarvitse tietää
Vähän käy sääliksi Annielia. Olla nyt tuolla tavalla yksinäisenä ulkomailla... Nimittäin olen aivan varma siitä, että jos Annielilla olisi hyvää seuraa siellä, hän ei käyttäisi myöhäisillan hetkiään homputtelemalla, vaan tekemällä ihan jotain muuta - kaunista ja kivaa...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Pukeennun huolitellusti vain itseäni varten, koska pitää lähtä kastelemaan erään tuttavan kukkasia naapuri pitäjään. Argh, raivio, miten tämä nyt taas on näin hankalaa...puolituntia olen jo vatmonut eri vaatekertojen kanssa osaamatta päättää asukokonaisuutta mitä laittaisin päälle. Päätöksiä päätöksiä...huoh... Ei tämä nyt muuton näin vaikeaa taas olisi, mutta jos vaikka poikkean jonnekin kahvilaan matkalla, niin ihmisen pitää olla huoliteltu ulkoiselta olemukseltaan.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:En vieläkään tajua mitä hienoa joku noissa pötköissä näkee?
Olen työkseni nähnyt niitä ulkoa ja sisältä ihan tarpeeksi, jotta voin sanoa, että ne on tylsiä nähtäviä. Yök.
Lentokonebongaus on vissiin vähän samanlainen juttu kuin lintujen bongaus: toisille intohimo, mutta suurimmalle osalle ihmisiä lähinnä käsittämätöntä puuhastelua.
paulaw kirjoitti:Lentokonebongaus on vissiin vähän samanlainen juttu kuin lintujen bongaus: toisille intohimo, mutta suurimmalle osalle ihmisiä lähinnä käsittämätöntä puuhastelua.
EIIIH! Linnut ovat yksilöitä, jokainen erilainen. Arvaamattomasti liikkuvia, osa vaikeasti pongattavia. Lentokoneet taas... hmm... Jääköön sanomatta.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli