Kain kirjoitti:Nukuttaa, väsyttää, masentaa ja muutenkin vetämätön olo.
Parempi painua kohta pehkuihin.
Kuulostaa Normatiiviselta masennukselta, tuo nuoruusiälle ominainen tila jolle on luonteenomaista:
-Surun ja menetyksen tunne siihen liityvine itkunpurskahduksineen
-Tunteiden ailahtelu ja onneliisten asioiden ja hetkien muisteleminen
-Itsetunnon heilahtelut.
Cheer up
Meinasin katsoa digitaalilaatikon tallentaman WallEn, kun tuli paar päivää sitten. Pikkasen alkua kerkisin nauttia laadukasta Pixar-tuotosta kunnes tuli vuorosanojen osuus - argh painajainen, suomeksi puhuttu. Vihaan dupattuja elokuvia.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
...tanan digiaika. Vihaan näitä kaukosäätimiä. Sormet mutkalla saa survoa kaken nappeja, eikä kohde (digitaalilaatikko) ota signaalia kakesta. Senkin tyhmä kaukosäädin!
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:...tanan digiaika. Vihaan näitä kaukosäätimiä. Sormet mutkalla saa survoa kaken nappeja, eikä kohde (digitaalilaatikko) ota signaalia kakesta. Senkin tyhmä kaukosäädin!
Hyvinhän tä mun kämppä on viime kerralla rempattu... Ikkunat vuotaa lämpöä niin paljon että jos ulkona on edes vähän päälle muutama miinusaste, ikkunoiden alareunat ovat huurteessa ja katon maali on jo nyt alkanut halkeilemaan vaikka se maalattiin uudestaan viimeksi kesällä 2008.
Taitaa olla niin että eestin pojat ovat olleet vauhdissa...
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
hatey kirjoitti:Meinasin katsoa digitaalilaatikon tallentaman WallEn, kun tuli paar päivää sitten. Pikkasen alkua kerkisin nauttia laadukasta Pixar-tuotosta kunnes tuli vuorosanojen osuus - argh painajainen, suomeksi puhuttu. Vihaan dupattuja elokuvia.
Parasta noissa dubatuissa leffoissa on se, ettei niitä pysty katsomaan.
hatey kirjoitti:Meinasin katsoa digitaalilaatikon tallentaman WallEn, kun tuli paar päivää sitten. Pikkasen alkua kerkisin nauttia laadukasta Pixar-tuotosta kunnes tuli vuorosanojen osuus - argh painajainen, suomeksi puhuttu. Vihaan dupattuja elokuvia.
Parasta noissa dubatuissa leffoissa on se, ettei niitä pysty katsomaan.
Juuri näin. Kehitysmaissa ollessani sain myöskin tuta millaista herkkua on se, kun yksi mies- ja yksi naisääni puhuvat kaikkien filmien - kaikki roolit läpi. Äänet edustivat kansakunnan ääni-ihanteita - mies oli miehekäs, ja nainen tietysti mukavan kimakkaääninen ja siten siis naisellinen.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
M.P.T kirjoitti:... Minulla kun ei ole mahdollisuutta seurata mitään ilman tallenus mahdollisuutta....
TV Episode Downloader.
Jos tuo toimii miten netissä luvataan niin telkkarin voi heittä jorpakkoon. Uutiset sitten voi kuunnella radiosta. Tiedä sitten onko tuolla palvelulla mahdollista katsoa kaikkea. Onko sinulla kokemusta tuosta?
...
Automaagisesti hakee ohjelmat, jotka listasta löytyvät. Ja listasta löytyy muitakin kuin jenkkilän hittejä kun niitä viitsii lisätä itse sinne. Seulaa voi vielä lisäksi itse säätää niin tarkaksi, ettei tule vahinkohakuja. Lisäksi pelaa Transmissionin kanssa nätisti yhdessä ja sarjat tallentuvat omiin kansioihinsa.
Ensiksi USB-tikku tekee itselleen taskun pohjale tarpeeksi suuren reiän että se pääsee siitä läpi ja katoamaan ties minne, sitten kännykän suojakotelo laajentaa reikää niin että sekin mahtuu siitä läpi ja lompsahtaa juuri sopivasti lahkeen sisäpuolelle kun olin kusella. Se oli sitten niiden farkkujen loppu, ja piti tietenkin olla lempparifarkkarit.
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
Tuokaa joku tänne Hml vähän lunta. Tai no, tuokaa paljon siinä samalla. Masentavaa herätä aamusin vaan nähdäkseen, että ei oo lunta ja ei kun takasin peiton alle odottamaan, että se lumi sataa :< Työntekoni kärsii kun en saa ihailla lumimaisemaa. Opiskelusta puhumattakaan!
"Hymyile, huomenna kaikki on kuitenkin huonommin."
Jon^^ kirjoitti:Tuokaa joku tänne Hml vähän lunta. Tai no, tuokaa paljon siinä samalla. Masentavaa herätä aamusin vaan nähdäkseen, että ei oo lunta ja ei kun takasin peiton alle odottamaan, että se lumi sataa :< Työntekoni kärsii kun en saa ihailla lumimaisemaa. Opiskelusta puhumattakaan!
Lunta tulossa ja en tykkää. Kolakin ollut valmiudessa jo kuukauden tuossa seinällä. Toivottavasti ei tule kovin hikinen talvi tuon lumen kanssa. Ei ole enää kuin yksi linko traktoriin, koska toisen lingon vaihdoin skootteriin. Onhan se skoootteri miehelle vähän nössö ja ei heteromainen, mutta kun sillä ei mopoa ollut ja tuolla skootterilla on ajettu vaan tuhannen kilometriä. Myös kaakao on päässyt loppumaan ja se alkaa masentamaan. Siivota pitäisi, mutta ei oikein tuota energiaa ole.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Anniel kirjoitti:Tarviskohan tästä lumi- & talviasiasta perustaa ihan oma ketjunsa? Vähän samaan tapaan kun keväällä oli se kesänseurausketju.
Arvoisa Anniel. Saatte itse päättää siitä, koska tulkoon sinun tahtosi toteen. Onhan näitä ketjuja monia ja aina ne menee ihan muuhun asiaan kuin itse otsikko. Voihan sen perustaa, jos te niin tahdotte.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.