![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Jon^^ »
Viesti Kirjoittaja app13 »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=53&t=173101Anniel kirjoitti:Tarviskohan tästä lumi- & talviasiasta perustaa ihan oma ketjunsa? Vähän samaan tapaan kun keväällä oli se kesänseurausketju.
Viesti Kirjoittaja Kain »
FirefoxKain kirjoitti:Ai jumankukka, kun Safari ei aina lataa kaikkia sivuja ja muutenkin toimii, niin epävakaasti.
Kauhea resurssisyöppö, ei semmoisella voi edes youtubessa käydä ilman prosessorin ylikellotusta.app13 kirjoitti:FirefoxKain kirjoitti:Ai jumankukka, kun Safari ei aina lataa kaikkia sivuja ja muutenkin toimii, niin epävakaasti.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Google Chrome. Enpä ole sen jälkeen edes harkinnut paluuta mihinkään muuhun selaimeen.Kain kirjoitti:Kauhea resurssisyöppö, ei semmoisella voi edes youtubessa käydä ilman prosessorin ylikellotusta.app13 kirjoitti:FirefoxKain kirjoitti:Ai jumankukka, kun Safari ei aina lataa kaikkia sivuja ja muutenkin toimii, niin epävakaasti.
Viesti Kirjoittaja kaimaani »
Käytätkö muuten virallista julkaisua, betaa vai deviä? Itse olen betaa käyttäessä vähän turhan monta kertaa törmännyt flashin kaatumiseen, jolloin joutuu lataamaan kaikki sitä sisältävät välilehdet uudelleen. Ei tuo kyllä mikään järkyttävän nopea ole välilehtinippua lataamaan, mutta muuten kyllä ihan kiva käyttää.arttula kirjoitti:Google Chrome. Enpä ole sen jälkeen edes harkinnut paluuta mihinkään muuhun selaimeen.
Itselläni taisi olla 40-50 välilehteä auki, kunnes yksi välilehdistä ei vastannut, niin jouduin sulkemaan koko selaimen.kaimaani kirjoitti:Käytätkö muuten virallista julkaisua, betaa vai deviä? Itse olen betaa käyttäessä vähän turhan monta kertaa törmännyt flashin kaatumiseen, jolloin joutuu lataamaan kaikki sitä sisältävät välilehdet uudelleen. Ei tuo kyllä mikään järkyttävän nopea ole välilehtinippua lataamaan, mutta muuten kyllä ihan kiva käyttää.arttula kirjoitti:Google Chrome. Enpä ole sen jälkeen edes harkinnut paluuta mihinkään muuhun selaimeen.
Viesti Kirjoittaja kaimaani »
Tämäpä juuriKain kirjoitti:Itselläni taisi olla 40-50 välilehteä auki, kunnes yksi välilehdistä ei vastannut, niin jouduin sulkemaan koko selaimen.kaimaani kirjoitti:Käytätkö muuten virallista julkaisua, betaa vai deviä? Itse olen betaa käyttäessä vähän turhan monta kertaa törmännyt flashin kaatumiseen, jolloin joutuu lataamaan kaikki sitä sisältävät välilehdet uudelleen. Ei tuo kyllä mikään järkyttävän nopea ole välilehtinippua lataamaan, mutta muuten kyllä ihan kiva käyttää.arttula kirjoitti:Google Chrome. Enpä ole sen jälkeen edes harkinnut paluuta mihinkään muuhun selaimeen.
Eikä se aukaissut mitään niistä välilehdistä uudestaan.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ihan normijulkaisua. Tosin minulla on käytössä Flashblock, joka blockaa flashin kaikilta sivuilta, ellen sitä erikseen salli. Toistaiseksi ei ole koskaan kaatunut.kaimaani kirjoitti:Käytätkö muuten virallista julkaisua, betaa vai deviä? Itse olen betaa käyttäessä vähän turhan monta kertaa törmännyt flashin kaatumiseen, jolloin joutuu lataamaan kaikki sitä sisältävät välilehdet uudelleen. Ei tuo kyllä mikään järkyttävän nopea ole välilehtinippua lataamaan, mutta muuten kyllä ihan kiva käyttää.arttula kirjoitti:Google Chrome. Enpä ole sen jälkeen edes harkinnut paluuta mihinkään muuhun selaimeen.
Sen siitä saa kun kaikki rahat menee tupakkaan, huumeisiin ja alkoholiin...Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Tä?app13 kirjoitti:Sen siitä saa kun kaikki rahat menee tupakkaan, huumeisiin ja alkoholiin...Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jeesus väitti sille, että olet narkomani?Kain kirjoitti:Tä?app13 kirjoitti:Sen siitä saa kun kaikki rahat menee tupakkaan, huumeisiin ja alkoholiin...Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Mistä sä niin päättelet?
En minä ole mikään narkomaani.Tauvo kirjoitti:Jeesus väitti sille, että olet narkomani?Kain kirjoitti:Tä?app13 kirjoitti:Sen siitä saa kun kaikki rahat menee tupakkaan, huumeisiin ja alkoholiin...Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Mistä sä niin päättelet?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Leikkaa letti ja mee töihin.Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Oon jo parista paikasta kyselly työharjoittelupaikkaa, mutteivat ottaneet minua sinne.Erño kirjoitti:Leikkaa letti ja mee töihin.Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Huumeet.Kain kirjoitti:Oon jo parista paikasta kyselly työharjoittelupaikkaa, mutteivat ottaneet minua sinne.Erño kirjoitti:Leikkaa letti ja mee töihin.Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Tärkeimmät syyt olivat ehkä ajokortin puute ja …
Mitäs ihmettä sinä alat muita ihmisiä sanomaan narkomaaniksi, ilman sen kummempia syitä.app13 kirjoitti:Huumeet.Kain kirjoitti:Oon jo parista paikasta kyselly työharjoittelupaikkaa, mutteivat ottaneet minua sinne.Erño kirjoitti:Leikkaa letti ja mee töihin.Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Mulla on ollu ties kuinka kauan vasemmassa silmäkulmassa! Välillä voi olla niin että pariin päivään ei tuu, mutta sitte taas alkaa... Ärsyttävää!Anniel kirjoitti:Argh, kolmatta päivää elohiiri vasemmassa käsivarressa ja multa menee hermot tohon jatkuvaan tykytykseen!
Viesti Kirjoittaja Lare »
Harva seuraa aikaansa kuten elohiiri. Se on koko ajan hermolla.TR8 kirjoitti:Mulla on ollu ties kuinka kauan vasemmassa silmäkulmassa! Välillä voi olla niin että pariin päivään ei tuu, mutta sitte taas alkaa... Ärsyttävää!Anniel kirjoitti:Argh, kolmatta päivää elohiiri vasemmassa käsivarressa ja multa menee hermot tohon jatkuvaan tykytykseen!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kannatta kysellä ihan joka paikasta. Suurin osa ei kuitenkaan ota ketään. Sellaisetkin paikat voivat olla hyviä, jotka ei ensituntumalta kiinnosta.Kain kirjoitti:Oon jo parista paikasta kyselly työharjoittelupaikkaa, mutteivat ottaneet minua sinne.Erño kirjoitti:Leikkaa letti ja mee töihin.Kain kirjoitti:Rahahuolet.
Viesti Kirjoittaja Jon^^ »
Ei tarvii suuttuu...Kain kirjoitti:Mitäs ihmettä sinä alat muita ihmisiä sanomaan narkomaaniksi, ilman sen kummempia syitä.
Nyt painu jeesustelija vittuun!!!