Farmari on ennekin ollut pitempään poissa. Pari kesää sitten kuulutettiin oikein foorumin voimin tyyppiä. Liekö autokisoissa jossain?Anniel kirjoitti:Missä on AppleFarmer?
Yleinen ihmettelyketju
-
- Ylläpitäjä
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Meet siittä ohi heittämällä. Ensyönä naputtelet pari viestiä. Tai no ei pari, mutta jos joka kahdeksanteenkymmenenteenviidenteen viestiin foorumilla vastaat jotain, vaikka "jou", ni se riittää. Ei pahakaan kai?Pikkuroope kirjoitti:Amalla lähestyy pahasti kymppitonni, jos oikein katsoin..
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jou.mikastus kirjoitti:Ei pahakaan kai?

-
- Ylläpitäjä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Eiii ei, helppo homma, panaania saattais vaan tulla..mikastus kirjoitti:Meet siittä ohi heittämällä. Ensyönä naputtelet pari viestiä. Tai no ei pari, mutta jos joka kahdeksanteenkymmenenteenviidenteen viestiin foorumilla vastaat jotain, vaikka "jou", ni se riittää. Ei pahakaan kai?Pikkuroope kirjoitti:Amalla lähestyy pahasti kymppitonni, jos oikein katsoin..
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
En väitä, että olisin syytön, mutta voin arvailla nykyisen yhteiskunnallisentilanteen, laman, epävarmuuden ja ihmisten ahdistuneisuuden, turvattomuuden tunteenkin vaikuttavan ainakin vähän tähän herkistyvään liipasinsormeen.
Idea:
Voisiko Homppu hommata mulle semmoisen alkotesterin (näitähän asennetaan rattijuopoillekin) tähän iMaciin, että yli viiden promilen humalassa näppäimet lukkiutuisivat. Jo kolmen promilen humalassa alkaisi sanasensuuri tiukentua.
Otan alkoholia näin lomautettuna perjantaisin ja kun oikein keljuttaa saatan narskauttaa myös keskellä viikkoa. Tämä kovon nollaaminen pitää minut laitoksesta pois, enkä haluaisi vielä suljetulle osastolle, eihän siellä ole varmaakaan edes nettiä.
Täällä on kuitenkin niin mukavaa porukkaa, että en millään raaskisi luopua tästä ihanasta yhteisöstö sen jäsenenä. Olen kokenut niin mukavia hetkiä teidän kanssa, että joskus on tullut pissaakin housuun, toisaalta olen kokenut niin suurta keljutustakin, että joskus olen heittänyt itseni hankeen alasti makaamaan. Tunnen elämään kuuluvia asioita tässä yhteisössä ja olisi surullista jos joku lama, joka on ohimenevä kaataisi tämän viharakkaussuhteen.
- Salamijakk
-
- Ylläpitäjä

-
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Ylläpitäjä
-
Okeiamanita kirjoitti:Ei kum mää käyn pamauttamassa sua kaulimella heti kun alkaa käynti vipsua!![]()
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu mutta teräksinen olis helpompi puhdistaa...amanita kirjoitti:Puupäihin tehoo puu, on hiukka armeliaskin noihin teräksisiin verrattuna.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-

Suosittelen silikonikaulinta... ei aiheuta allergioita kuten muut metalli ja muovituotteet..
-
En lainaa sen enempää. Mutta Salamijakk puhuu tietyllä tavalla asiaa. Kun tietää nykypäivän asiat niin olisi todella hyvä että voisi johonkin kirjoittaa omia tuntemuksia. Vaara piilee siinä että kaikki ei ymmärrä noita vuodatuksia ja mielipiteitä vaan provosoituu, Modeille voisikin heittää haasteen siitä että pystyvätkö kehittämään viestiketjun johon voi laittaa omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ilman että niitä sensuroitaisi.Salamijakk kirjoitti:Viimeaikoina on ollut ongelmia minun ja hompun ylläpidon välillä ...jne .
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Salamijakkillahan on jo ihan oma ketjunsa tuota varten - kaipa jokainen voi aloittaa itselleen ja vielä nimetä sen tarkoitukseen sopivaksi..?Sarjatuli kirjoitti:En lainaa sen enempää. Mutta Salamijakk puhuu tietyllä tavalla asiaa. Kun tietää nykypäivän asiat niin olisi todella hyvä että voisi johonkin kirjoittaa omia tuntemuksia. Vaara piilee siinä että kaikki ei ymmärrä noita vuodatuksia ja mielipiteitä vaan provosoituu, Modeille voisikin heittää haasteen siitä että pystyvätkö kehittämään viestiketjun johon voi laittaa omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ilman että niitä sensuroitaisi.Salamijakk kirjoitti:Viimeaikoina on ollut ongelmia minun ja hompun ylläpidon välillä ...jne .
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 3&t=100417
-
Viesti Kirjoittaja Ippeli »
- MacBook 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 4Gt
- iPod Nano 5th gen 16gt
- iPhone 4S 32gt white
- iPad 4th gen 16gt Wifi
-
Samoin näen asian, mutta onko modeilla todellista painetta käyttäjien suunnalta; heille palautetta malliin "Salamijakki saa imeä omaa kurkku, sivistymätön mieskätilö jolla on käen moraali". Toisaalta tämäkin on vain heijastusta käyttäjän kautta ylläpitäjälle. Ehkä tämä homppulainenkin on onnettomassa tilanteessa ja voi purkaa kiukutuksensa ylläpidolle. Ehkä tämä on ajankuva ja kaikilta vaaditaan piiiitkäää tuoppia.Sarjatuli kirjoitti:En lainaa sen enempää. Mutta Salamijakk puhuu tietyllä tavalla asiaa. Kun tietää nykypäivän asiat niin olisi todella hyvä että voisi johonkin kirjoittaa omia tuntemuksia. Vaara piilee siinä että kaikki ei ymmärrä noita vuodatuksia ja mielipiteitä vaan provosoituu, Modeille voisikin heittää haasteen siitä että pystyvätkö kehittämään viestiketjun johon voi laittaa omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ilman että niitä sensuroitaisi.Salamijakk kirjoitti:Viimeaikoina on ollut ongelmia minun ja hompun ylläpidon välillä ...jne .
Tosin modillakin on valtaa purkaa kiukkuaan huononapäivänä ilmiselvään.
Oma mielipiteeni organisaatioiden lisäämisestä on kielteinen, kun asiat pysyvät mahdollisimman yksinkertaisina ne yleensä toimivat paremmin. Yksinkertaiset keksinnötkin ovat olleet niitä parhaita.
- Salamijakk
-
Niin on, mutta kaikki postaukset sinne on siirtänyt rakas modeniittani Ama. Olen itse ollut kykenemätön.arisel kirjoitti:Salamijakkillahan on jo ihan oma ketjunsa tuota varten - kaipa jokainen voi aloittaa itselleen ja vielä nimetä sen tarkoitukseen sopivaksi..?Sarjatuli kirjoitti:En lainaa sen enempää. Mutta Salamijakk puhuu tietyllä tavalla asiaa. Kun tietää nykypäivän asiat niin olisi todella hyvä että voisi johonkin kirjoittaa omia tuntemuksia. Vaara piilee siinä että kaikki ei ymmärrä noita vuodatuksia ja mielipiteitä vaan provosoituu, Modeille voisikin heittää haasteen siitä että pystyvätkö kehittämään viestiketjun johon voi laittaa omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan ilman että niitä sensuroitaisi.Salamijakk kirjoitti:Viimeaikoina on ollut ongelmia minun ja hompun ylläpidon välillä ...jne .
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ymmärrän, mutta toivon sittenkin, että jaksat kaiken laman keskelläkin homputella.Salamijakk kirjoitti:Täällä on kuitenkin niin mukavaa porukkaa, että en millään raaskisi luopua tästä ihanasta yhteisöstö sen jäsenenä. Olen kokenut niin mukavia hetkiä teidän kanssa, että joskus on tullut pissaakin housuun, toisaalta olen kokenut niin suurta keljutustakin, että joskus olen heittänyt itseni hankeen alasti makaamaan. Tunnen elämään kuuluvia asioita tässä yhteisössä ja olisi surullista jos joku lama, joka on ohimenevä kaataisi tämän viharakkaussuhteen.

Mutta, onneks meitä on Ama konehuoneessa valmomassa, ja tiedän, että mikastuksestakin samaa inhimillisyyttä ja ymmärrystä löytyy.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Ihmettelen, mikä vaikutus voikaan olla auringonpaisteella ja valolla mielenvirkeyteen.. aivan ihana päivä!

-
Nyt on suukon paikka, kuriton joka muuten ei ole kariton on kuulunut tukiverkkooni. Ei helkkari kalathan ne verkkoon jää. Siis kuriton on ollut tukeva. Ei helkkari. Siis kuriton on auttanut minua 9000 metrin korkeudessa sairastumasta vuoristotautiin. En lähde tässä epikriisä kertomaan, mutta on naisia joilla on sydän paikallaan ja yksi heistä on kuriton.kuriton kirjoitti:Ymmärrän, mutta toivon sittenkin, että jaksat kaiken laman keskelläkin homputella.Salamijakk kirjoitti:Täällä on kuitenkin niin mukavaa porukkaa, että en millään raaskisi luopua tästä ihanasta yhteisöstö sen jäsenenä. Olen kokenut niin mukavia hetkiä teidän kanssa, että joskus on tullut pissaakin housuun, toisaalta olen kokenut niin suurta keljutustakin, että joskus olen heittänyt itseni hankeen alasti makaamaan. Tunnen elämään kuuluvia asioita tässä yhteisössä ja olisi surullista jos joku lama, joka on ohimenevä kaataisi tämän viharakkaussuhteen.Oot kyllä saanut välillä semmosta peetä niskaas täällä, että ihmettelen, että sisukkaasti oot kuitenkin mukana jaksanut. On huudeltu perrääs, naljailtu ja ohjattu hoitoon ym. mukavata.
![]()
Mutta, onneks meitä on Ama konehuoneessa valmomassa, ja tiedän, että mikastuksestakin samaa inhimillisyyttä ja ymmärrystä löytyy.![]()
Ihmettelen, mikä vaikutus voikaan olla auringonpaisteella ja valolla mielenvirkeyteen.. aivan ihana päivä!
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kiitos sulle ystäväin, yritän olla jatkossakin ystävyytes arvoinen.Salamijakk kirjoitti:En lähde tässä epikriisä kertomaan, mutta on naisia joilla on sydän paikallaan ja yksi heistä on kuriton.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jaa, se meneekin sillälailla...Salamijakk kirjoitti:Niin on, mutta kaikki postaukset sinne on siirtänyt rakas modeniittani Ama. Olen itse ollut kykenemätön.arisel kirjoitti:Salamijakkillahan on jo ihan oma ketjunsa tuota varten - kaipa jokainen voi aloittaa itselleen ja vielä nimetä sen tarkoitukseen sopivaksi..?
Siis eikö sulla ole pääsyä kirjoittamaan siihen ketjuun?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Ylläpitäjä
Voe hyvät hyssykät! Totta hemmetissä sinne saa kirjoittaa ihan kuka tahansa, samanlainen ketju se on kuin muutkin sen suhteen.arisel kirjoitti:Jaa, se meneekin sillälailla...Salamijakk kirjoitti: Niin on, mutta kaikki postaukset sinne on siirtänyt rakas modeniittani Ama. Olen itse ollut kykenemätön.![]()
On se Salmari sinne ittekin kirjoittanut...millon sattuu muistamaan

-
Ei ainakaan tiedostettua. Mutta miettikää, mitä näkymätöntätyötä vuoden homppulainen Ama on tehnyt, eikä sitä ole tiennyt kukaan.arisel kirjoitti:Jaa, se meneekin sillälailla...Salamijakk kirjoitti:Niin on, mutta kaikki postaukset sinne on siirtänyt rakas modeniittani Ama. Olen itse ollut kykenemätön.arisel kirjoitti:Salamijakkillahan on jo ihan oma ketjunsa tuota varten - kaipa jokainen voi aloittaa itselleen ja vielä nimetä sen tarkoitukseen sopivaksi..?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 3&t=100417![]()
- Salamijakk
-
- Salamijakk
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka