Emmää mitään homeista ruokaa suostu syömään, oli home sitten minkä väristä tahansa! Eikä kai Liedon lihakauppa sentään tee itse nakkeja? Myönnän, että en ole koskaan käynyt siellä vaikka se siinä matkan varrella onkin. Itäharjun Prismassa tulee joskus käytyä, mutta kuitenkin Dahlman tekee parhaat nakit!waiski kirjoitti:Citruuna kirjoitti:Ensi kerralla testaa dahlmanin nakti
Luulisi Varsinais-Suomalaisen tietävän, että parhaat nakit tulevat Liedon lihakaupasta! Kannattaa kokeilla, löytyy jopa Itäharjun Prismasta nykyään jollei halua tänne mun kulmille tulla aitoon lihakauppaan:) Aurajuustonakki, suosittelen...
waiski
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jaahas, sitä on tultu tänne rehvastelemaan elintasolla, vai?Citruuna kirjoitti: Emmää mitään homeista ruokaa suostu syömään, oli home sitten minkä väristä tahansa!

-
Jaaha ja sitä tultiin aliarvioimaan köyhiä!KunkkuJ kirjoitti:Jaahas, sitä on tultu tänne rehvastelemaan elintasolla, vai?Citruuna kirjoitti: Emmää mitään homeista ruokaa suostu syömään, oli home sitten minkä väristä tahansa!Köyhä kansa sen sijaan joutuu syömään sitä, mitä käsiinsä saa, vaikka siinä vähän hometta olisikin.

-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Miten köyhiä voisi aliarvioida? Saamattomia ja avuttomiahan niiden täytyy olla, jos kerran eivät pärjää tässä yhteiskunnassa. Sinä tosin et taida paljon tietää köyhistä ja heidän elämästään? Tai toisaalta, ei kai kukaan normaali ihminen myy rättäriään kuin äärimmäisessä hädässä, jos silloinkaan? Eikös sellainen teko kerro äärimmäisestä tunteettomuudesta ja kylmyydestä.Citruuna kirjoitti: Jaaha ja sitä tultiin aliarvioimaan köyhiä!![]()
-
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Itse tekevät, tietenkin! Löytyy sieltä itsetehtyjä nakkeja makuvammaisillekin:) Esim. pekoni-sipuli, aurinkokuivattu tomaatti-parmesan juusto ( jollei se se juusto ole paha:)) Täysliha, tofu-nakkeja ei ole, luojan kiitos!!!Citruuna kirjoitti:Emmää mitään homeista ruokaa suostu syömään, oli home sitten minkä väristä tahansa! Eikä kai Liedon lihakauppa sentään tee itse nakkeja? Myönnän, että en ole koskaan käynyt siellä vaikka se siinä matkan varrella onkin. Itäharjun Prismassa tulee joskus käytyä, mutta kuitenkin Dahlman tekee parhaat nakit!waiski kirjoitti:Citruuna kirjoitti:Ensi kerralla testaa dahlmanin nakti
Luulisi Varsinais-Suomalaisen tietävän, että parhaat nakit tulevat Liedon lihakaupasta! Kannattaa kokeilla, löytyy jopa Itäharjun Prismasta nykyään jollei halua tänne mun kulmille tulla aitoon lihakauppaan:) Aurajuustonakki, suosittelen...
waiski
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »

iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
hatey kirjoitti:^^ Mitä? Ei tofua?!

iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mitä eroa on muuten tofulla ja soijalla?waiski kirjoitti:hatey kirjoitti:^^ Mitä? Ei tofua?!

-
Kumpikin on pahaa.Kain kirjoitti: Mitä eroa on muuten tofulla ja soijalla?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
+1hatey kirjoitti:Kumpikin on pahaa.Kain kirjoitti: Mitä eroa on muuten tofulla ja soijalla?

-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kain kirjoitti:Mitä eroa on muuten tofulla ja soijalla?waiski kirjoitti:hatey kirjoitti:^^ Mitä? Ei tofua?!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sama ero mitä on juustolla ja maidolla.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Toinen on ennen ruokailua...Kain kirjoitti: Mitä eroa on muuten tofulla ja soijalla?
Maussa ei tosin eroa ole.
-

-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tulisit asumaan tänne Espooseen, täällä on monia 24h huoltsikoita lähellä. Plussana minäkin olisin lähellä. 8)hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...
-
Ei pysty. Minulla ei ole viisumia Espoon Erikoistalousalueelle.tuomaril kirjoitti:Tulisit asumaan tänne Espooseen, täällä on monia 24h huoltsikoita lähellä. Plussana minäkin olisin lähellä. 8)hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...
-
Liedon lihakaupan Aurajuustonakit ovat juuri tuohon tarpeeseen ja ne ovat todellisia, paikallisen yrittäjän itse tekemiä... Loput yv:llä:)hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
-
-
Mutta kun en ooCitruuna kirjoitti:Ja sinä taidat olla itse Liedon Lihakauppias? Ei siinä mitään, mua ei haittaa mainostaminen, mutta minähän en edusta foorumin virallista kantaa...

waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
-
Minä olen ostanut yleensä Mynämäkeläisiä lihatuotteita...waiski kirjoitti:Mutta kun en ooCitruuna kirjoitti:Ja sinä taidat olla itse Liedon Lihakauppias? Ei siinä mitään, mua ei haittaa mainostaminen, mutta minähän en edusta foorumin virallista kantaa...ikävä kyllä, haluan vain tuoda paikallista elintarvikeosaamista yleisempään tietoon... Ostakaa oikeesti läheltä, jos se on mahdollista...
waiski
-
No, eikös se Sokota liiku Liedonkin suuntaan? Lihatuotteista kun puhutaan, niin Auran Palvituote, peittoo Mynämäen 10-0... Kokeile...Tauvo kirjoitti:Minä olen ostanut yleensä Mynämäkeläisiä lihatuotteita...waiski kirjoitti:Mutta kun en ooCitruuna kirjoitti:Ja sinä taidat olla itse Liedon Lihakauppias? Ei siinä mitään, mua ei haittaa mainostaminen, mutta minähän en edusta foorumin virallista kantaa...ikävä kyllä, haluan vain tuoda paikallista elintarvikeosaamista yleisempään tietoon... Ostakaa oikeesti läheltä, jos se on mahdollista...
waiski
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
-
Ne nyt ovat olleet tuossa lähikaupassa paremmin edustettuina. Mieluiten käyn kävellen kaupassa.waiski kirjoitti:No, eikös se Sokota liiku Liedonkin suuntaan? Lihatuotteista kun puhutaan, niin Auran Palvituote, peittoo Mynämäen 10-0... Kokeile...Tauvo kirjoitti:
Minä olen ostanut yleensä Mynämäkeläisiä lihatuotteita...
waiski
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka