Tule tänne. 24h huoltoasemia löytyy. Itse asun sellaisen lähellä ja matkaan menee 10min. Meinasitko ostaa niitä vihreitä palloja?hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Parhaat pallot ovat pyöreitä.M.P.T kirjoitti:Tule tänne. 24h huoltoasemia löytyy. Itse asun sellaisen lähellä ja matkaan menee 10min. Meinasitko ostaa niitä vihreitä palloja?hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
citikkaihmisten karkkia vihreät kuulatM.P.T kirjoitti:Tule tänne. 24h huoltoasemia löytyy. Itse asun sellaisen lähellä ja matkaan menee 10min. Meinasitko ostaa niitä vihreitä palloja?hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
No hyi, vihreitä kuulia.M.P.T kirjoitti:Tule tänne. 24h huoltoasemia löytyy. Itse asun sellaisen lähellä ja matkaan menee 10min. Meinasitko ostaa niitä vihreitä palloja?hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...
Toissa Jouluna niitä tuli minulle 2 isoa ja 1 pieni rasia vihreitä kuulia.
Sen jälkeen en ole halunnut viettää Joulua kertaakaan.
Burps.
-
-
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Ja minun muistikortin-lukija meni rikki ja eikä tietenkään minulla ole kuittia tallessa.

-
Viesti Kirjoittaja masa »
Tiedän mitä tarkoitat. Ihme touhua...Citruuna kirjoitti:Olen kurkkuani myöten täynnä yhden tietyn foorumin sekoilua! Tämä foorumi oli mulle henki ja elämä, mutta nyt en halua enää edes vilkaista sen suuntaan! Maailmani romahti...
-
-
Ei sitä kuitilla saa korjattua.Kain kirjoitti:Voi ei, tuli yksi Homputtelija lisää.^
Ja minun muistikortin-lukija meni rikki ja eikä tietenkään minulla ole kuittia tallessa.
Mulla on näitä (tällä hetkellä) kolme kpl. Vielä en ole saanut tätä lukijaa rikki, muita kyllä...
-
Hyvä että edes yksi hlö tajuaa!masa kirjoitti:Tiedän mitä tarkoitat. Ihme touhua...Citruuna kirjoitti:Olen kurkkuani myöten täynnä yhden tietyn foorumin sekoilua! Tämä foorumi oli mulle henki ja elämä, mutta nyt en halua enää edes vilkaista sen suuntaan! Maailmani romahti...
-
Hmmm...Citruuna kirjoitti:Hyvä että edes yksi hlö tajuaa!masa kirjoitti:Tiedän mitä tarkoitat. Ihme touhua...Citruuna kirjoitti:Olen kurkkuani myöten täynnä yhden tietyn foorumin sekoilua! Tämä foorumi oli mulle henki ja elämä, mutta nyt en halua enää edes vilkaista sen suuntaan! Maailmani romahti...
Onneksi minulla on niin tylsä auto, ettei sille ole foorumeja...

-
-
Suomi24?Citruuna kirjoitti:http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3277
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Se taitaa kuulua tuonne vitsiketjuun.
E: Ai puhuttiinko siellä Skodasta, sekin taitaa kuulua tuonne vitsiketjuun.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Ei noissa ollut mun mallia...Citruuna kirjoitti:http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3277
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
Kurainen ja peltisepän oikoma.Citruuna kirjoitti:Ihan kaikessa ystävyydessä, mikä on sun malli?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Katos, sehän jatkuikin sivu kaupalla. Paras otsikko oli "Ostin Skodan, tyttöystävä lähti"Citruuna kirjoitti:Ihan kaikessa ystävyydessä, mikä on sun malli?
Mulla on koko nimeltään (ehkä) 2.0 tdi/rs/dpf/combi jne...

-
Tuon perusteella kuuluisit myös mun merkkipalstalleTauvo kirjoitti:Kurainen ja peltisepän oikoma.Citruuna kirjoitti:Ihan kaikessa ystävyydessä, mikä on sun malli?
-
Tuossa taloyhtiön parkkipaikalla. Olen melko varma, että joku on siirtänyt niitä betonipylväitä. Vuonna -67 ne on kuulemma siihen laitettu tukemaan p-katosta, mutta olen melko varma, että joku siirtää niitä öisin.Citruuna kirjoitti:Tuon perusteella kuuluisit myös mun merkkipalstalleTauvo kirjoitti:Kurainen ja peltisepän oikoma.Citruuna kirjoitti:Ihan kaikessa ystävyydessä, mikä on sun malli?Missäs oot mällännyt, kun on peltisepän oikoma?
-
Näin sen täytyy olla vaikka miten yrittäisin ajatellla. Ihan varmasti joku siellä siirtää niitä öisin! Eiks edes kerrostalokyttääjillä ole mitään havaintoa?Tauvo kirjoitti:
Tuossa taloyhtiön parkkipaikalla. Olen melko varma, että joku on siirtänyt niitä betonipylväitä. Vuonna -67 ne on kuulemma siihen laitettu tukemaan p-katosta, mutta olen melko varma, että joku siirtää niitä öisin.
-
Eniten hävettää se, että eräs pahimman luokan kyttääjä-täti oli siinä p-katoksessa tupakalla, kun kolaroin. Hän on kerran sanonut minulle, että ajan hänen mielestään liian kovaa ruutuun ja ihme, etten osu mihinkään...Citruuna kirjoitti:Näin sen täytyy olla vaikka miten yrittäisin ajatellla. Ihan varmasti joku siellä siirtää niitä öisin! Eiks edes kerrostalokyttääjillä ole mitään havaintoa?Tauvo kirjoitti:
Tuossa taloyhtiön parkkipaikalla. Olen melko varma, että joku on siirtänyt niitä betonipylväitä. Vuonna -67 ne on kuulemma siihen laitettu tukemaan p-katosta, mutta olen melko varma, että joku siirtää niitä öisin.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eläs nyt. Skoda on hyvä auto ja parempi kuin riisikipot tai spagettipurkit. Itse ottaisin skodan, jos olisi varaa. Roomster olisi kiva, mutta vw caddy cross parempi.Kain kirjoitti:Suomi24?Citruuna kirjoitti:http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3277![]()
Se taitaa kuulua tuonne vitsiketjuun.
E: Ai puhuttiinko siellä Skodasta, sekin taitaa kuulua tuonne vitsiketjuun.
Unohdin eväät. Nyt syön automaatin pullia. Saa nähdä jaksanko aamuun asti, että saan evästä abc asemalta vai menisikö nesteelle tai shell asemalle. Vaihtoehtoja on siis.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Lähetä mulle kaikki saamasi vihreät kuulatKain kirjoitti:No hyi, vihreitä kuulia.M.P.T kirjoitti:Tule tänne. 24h huoltoasemia löytyy. Itse asun sellaisen lähellä ja matkaan menee 10min. Meinasitko ostaa niitä vihreitä palloja?hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...
Burps.

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tännekin kelpaa....Anniel kirjoitti:Lähetä mulle kaikki saamasi vihreät kuulatKain kirjoitti:No hyi, vihreitä kuulia.M.P.T kirjoitti:Tule tänne. 24h huoltoasemia löytyy. Itse asun sellaisen lähellä ja matkaan menee 10min. Meinasitko ostaa niitä vihreitä palloja?hatey kirjoitti:Tekee mieli marmeladikarkkeja, meinasin lähtä huoltikselta hakemaan. Katsoin interwebistä aukioloaikoja, kaikki lähettyvillä olevat asemat ovat sulkeneet ovensa joko klo 2100 tai 2200. Ärh...
Burps.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Niin, ja maalaus tuli kylkijäisenä.Tauvo kirjoitti:Kurainen ja peltisepän oikoma.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka