Heh, joo, en oo loukkaantunu.growlithe kirjoitti:Mutta et oo sentään LOUKKAANTUNUT?Hyvä.

[OFF-TOPIC][RANT]
Nyt pitää sanoa että, en ole juuri tuota Toijalan ABC:tä käyttänyt. Istuskelin siellä tunnin äitiä odottamassa eräänä yönä juuri sen jälkeen kun se avattiin, kun nukuin yöjunassa Hämeenlinnan ohi...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Sen jälkeen olen oikeastaan tainnut kerran siinä tankata ja muuten ajaa ohi, kun se on semmoisella osuudella mun reittejä, ettei yleensä ole tarvetta pysähtyä.
Vaan ABC:t noin yleensä on pelastanu mun päivän (tai useimmiten yön) niin lukuisia kertoja, etten osaa laskea. Ja olen kyllä aina, viime yönä viimeksi, jaksanut ihmetellä kuinka siisteinä ne pidetään ja kuinka viihtyisiä pysähdyspaikkoja ne ovat. Eipä olisi nämä HML-ROI-HML ajelutkaan menneet yhtään niin mukavasti ilman ABC-asemia, joissa pysähtyä kahvilla, kaupassa, syömässä ja vessassa.
Ei todellakaan kiinnosta pysähtyä jollekin Nesteen Motorestille, mistä saa jonkun eilisen sämpylän vitosella ja energiajuoman kalliimmalla kuin Rautakirjalta, vessassa on seurana hyönteisiä ja roskikset täynnä ja jos viihteenä on joku TV, pelikone tms. On se joko huonosti viritetty tai rikki...

Toi teidän johto kyllä kuulostaa ihan samalta, kuin mitä oon kuullu 'oikeilta' heseläisiltä. Entinen avovaimo on edelleen hesessä töissä ja niitä vuodatuksia on kyllä kuunneltu olkapäänä. Hassua, kuinka kaikki tuntemani mäkkiläiset ovat paljon tyytyväisempiä. On tarpeeksi henkilökuntaa, asiat ehditään tehdä ja henkilökunta-alennuskin on sen 50% eikä Hesen 15%!?!

Eihän se mäkkikään nyt ihanteellinen työpaikka ole, mutta huimia on erot. Ite en tollasta kattelis, mut yllättävän moni kattelee. Valitettavasti... Ei se muuten onnistuis.

Ja pitää viä kyllä kehua ihan sitä ABC:n henkilökuntaakin. Melkein kaikki ABC:n palveluasemat tässä maassa kiertäneenä voin sanoa että varmasti 95% ajasta palvelu on ollut hyvää tai erinomaista. Todella mukavaa kun väsyneenä keskellä yötä raahautuu ovesta sisään ja edessä häämöttävät tunnit painavat mieltä. Virheitä toki sattuu kaikille, se on inhimillistä, mutta ne on saatu korjattua ja ihan hyvillä mielin. Ja joskus on huono päivä, sitä sattuu. Noista työoloista kuulleena ymmärtää vielä paremmin jos sieltä ei ihan aina se hymy katsokaan vastaan.
Vielä menisin tässä kehumaan ruokaa Tupoksella ja Hirvaskankaalla, niissä syönyt nyt viikon sisään. Molemmissa palvelukin oli hyvää, Tupoksella aivan käsittämättömän Hyvää. Hirvaskankaalla toisen annoksen koristeherneet olivat vähän nuutuneita osin, mutta ruoka oli erittäin hyvää ja hoiti erinomaisesti asiansa.

Eiköhän tää menny jo liian pitkäks, mutta pakko nyt kyllä pitää yön sankareiden puolia tässä asiassa. ^^
Ai niin, täysin off topic, mutta off-topiciinhan tää kirjotettiin...

[/OFF-TOPIC][/RANT]