![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1380540&s=r
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Niitä joita sain (sinulta?) partaani?kuriton kirjoitti:Eläs tatuoitu miäs saivartele siellä!!darthmother kirjoitti:No hyi saakuttilainata tamppoonia??? meinaatko palauttaa pestynä?
(ja saivar oli sitten taas mikä..)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Paraskin nuoleksija siellä!darthmother kirjoitti:Niitä joita sain (sinulta?) partaani?kuriton kirjoitti: Eläs tatuoitu miäs saivartele siellä!!(ja saivar oli sitten taas mikä..)
![]()
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Et uskaltanut tuota sitten kotona ääneen sanoa!EvilPet kirjoitti:Akat hiljaa!
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Uskals se, ja siks se onki nyt ulkon...kuriton kirjoitti:Et uskaltanut tuota sitten kotona ääneen sanoa!EvilPet kirjoitti:Akat hiljaa!
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Joo täällä sateessa homputan. Kohta kärähtää koneKamu kirjoitti:Uskals se, ja siks se onki nyt ulkon...kuriton kirjoitti:Et uskaltanut tuota sitten kotona ääneen sanoa!EvilPet kirjoitti:Akat hiljaa!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Miks mulle tuli tästä dialogista täydellinen Deja Vu -kokemus?Kamu kirjoitti:Uskals se, ja siks se onki nyt ulkon...kuriton kirjoitti:Et uskaltanut tuota sitten kotona ääneen sanoa!EvilPet kirjoitti:Akat hiljaa!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja maxima »
Tarkoittanet Bon voyage -fiilis?Pasteur kirjoitti: Miks mulle tuli tästä dialogista täydellinen Deja Vu -kokemus?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Eiku Up yours -fiilis!maxima kirjoitti:Tarkoittanet Bon voyage -fiilis?Pasteur kirjoitti: Miks mulle tuli tästä dialogista täydellinen Deja Vu -kokemus?
Se on aika 50 - 60 kumpi tosta tulee!Sherukka kirjoitti:Eiku Up yours -fiilis!maxima kirjoitti: Tarkoittanet Bon voyage -fiilis?
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Ykköseltä tulee tänään:Pasteur kirjoitti:Minä en kyllä moisia karnevaaleja kakkoseeni haluaisi...Mutta kukin tyylillään...
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Ne on pähistelemässä mun autopaikan ympärillä, kun taaskin tänään yritän onnettomilla työkaluillani kurittaa tehotonta autoani ison kerrostalon pihalla.Lihapipo kirjoitti:Olen lutrannut käpälät kainaloita myöden moottoriöljyssä aamuseitsemästä asti, vaihtaen erääseen romuläjään kaikki yläkerran kuluvat rojut nokka-akselia ja jakopäätä myöden. Vaan missä olivat ne aidot, suomalaiset tosimiehet, jotka tulevat viereen keinumaan kantapäillään ja selvittämään kuinka enon kenttiläis-Taunuksessa oli samanlainen vika, ja se korjattiin 10kg lekalla kolmella siemenperunalla? Olen pettynyt teihin, Suomen miehet! Yhtäkään olanylineuvojaa ei ollut mailla ei halmeilla! Teidän takianne remontti tuli valmiiksi etuajassa! Mitä tämä oikein tarkoittaa? Oltiinkos sitä vähän IKEAssa ostoksilla näyttäen Deivid Beckhamilta? Oli kai sentään käsilaukku mukana ja Calvin Kleinin silkkibokserit jalassa, kun puuvillasta tulee niin kaameeta ihottumaa pyllyyn? MITÄ? EI KUULU SE PIIPITYS, PUHUKAA ÄÄNEEN! Vai balettitreeneissäkö sitä oltiin? Kampaajalla? Skoottereita koeajamassa? Käsivoiteita kokeilemassa?
Mieleni on niin täynnä syvää halveksuntaa, että melkein en pysty edes syömään edessäni möllöttävää, ihrassa lilluvaa pizzaa enkä juomaan tuota kus... tai siis kullankeltaista ohrapirtelöä, joka tuntuu sanovan, että "Älä välitä, kuoma. Vaikka kaikki muut olisivat vastaan, niin minä seison vierelläsi aina." Ei melkein tee edes miele narskauttaa auki tuota kaihoisasti kutsuvaa viskipulloa. Onneksi vain melkein.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Kyllä mä sanoisin, että pakettiauton omistaja on ihmisen paras kaveri.EJMV kirjoitti:Miehen paras kaveri on ihminen jolla on autotalli, jossa auton saa ylös.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Juu, semmosen, missä on jumppapatja ja kuormalenkit siellä takahutlarissa. NOHNOHNOHNOH!matteus/2 kirjoitti:Kyllä mä sanoisin, että pakettiauton omistaja on ihmisen paras kaveri.EJMV kirjoitti:Miehen paras kaveri on ihminen jolla on autotalli, jossa auton saa ylös.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Väärin väärin... Ihmisen paras kaveri on koira! Johan se on aina opetettu.Lihapipo kirjoitti:Juu, semmosen, missä on jumppapatja ja kuormalenkit siellä takahutlarissa. NOHNOHNOHNOH!matteus/2 kirjoitti:Kyllä mä sanoisin, että pakettiauton omistaja on ihmisen paras kaveri.EJMV kirjoitti:Miehen paras kaveri on ihminen jolla on autotalli, jossa auton saa ylös.
Itsekin kun on tälläinen ohessa kuvattu hevosnaisen Jeeves, niin välillä salaa myhäilee tuota B-korttia. On jäänyt moni kaakki kiskomattaPasteur kirjoitti:Ja sitten päästin anopin rattiin, kun ei oma B-kortti riitä ajamaan moista yhdistelmää...
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja umpio »
Joo, meillä on tilanne vähän onneksi toisinpäin; moni reissu jäänyt suunnitelma-asteelle, kun talouden ainoa Be -kortti majailee allekirjoittaneen lompakossa. Nyt on lisäksi "harmittavasti" talous käytännöllisesti katsoen ilman vetokoukullista autoa, niin koppiajot on pitänyt karsia aivan minimiinsä. Ai että harmittaaEvilPet kirjoitti:Itsekin kun on tälläinen ohessa kuvattu hevosnaisen Jeeves, niin välillä salaa myhäilee tuota B-korttia. On jäänyt moni kaakki kiskomatta