En taida olla macitar mutta silti annan vinkin: mene manikyyriin. Ammattilaiset osaa ja tietää.Anniel kirjoitti:Olisko kellään macittarella mitään hyviä kynsienhoitovinkkejä?
Hajuvesi, korkokenkä ja hepenet -topic
-
Re: Hajuvesi- korkokenkä- ja hepeneet- topic
Viesti Kirjoittaja MacMees »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kiitos Anniel! Itselläni sama (omituinen) tapa, ja olen jo vuosia miettinyt, että löytyykö tältä pallolta toista samanlaista, vai olenko ihan yksin tapoineniAnniel kirjoitti:Lisäksi järsin tota kynsien viereistä nahkaa![]()

-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
On tääkin ollut mielessä ja varmaan jossain vaiheessa meenkin. Kaipaisin kuitenkin myös vinkkejä ihan päivittäiseen huoltoonMacMees kirjoitti:En taida olla macitar mutta silti annan vinkin: mene manikyyriin. Ammattilaiset osaa ja tietää.Anniel kirjoitti:Olisko kellään macittarella mitään hyviä kynsienhoitovinkkejä?

Macco, eivätpä taida tämän tavan harrastajat sitä kauheasti mainostaa
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Minulla ei taida olla kuin huonoja neuvoja jos neuvoja ylipäätään ollenkaan. Omat kynnet on aina olleet mahdollisimman lyhyet, jos lakkaa on, se on väritöntä, käsivoide useimmiten unohtuu niin että kämmenselät on usein vallankin talvisin vähän karheat ja kynsiviila saa aikaan kylmiä väristyksiä niin että saksilla leikkaan kynnet, vaikka ei saisi. Sormuksiakaan en enää kanna niin että käsi on mahdollisimman karun näköinen. Ei kuitenkaan onneksi hirveän iso.Anniel kirjoitti:On tääkin ollut mielessä ja varmaan jossain vaiheessa meenkin. Kaipaisin kuitenkin myös vinkkejä ihan päivittäiseen huoltoonMacMees kirjoitti:En taida olla macitar mutta silti annan vinkin: mene manikyyriin. Ammattilaiset osaa ja tietää.Anniel kirjoitti:Olisko kellään macittarella mitään hyviä kynsienhoitovinkkejä?
Macco, eivätpä taida tämän tavan harrastajat sitä kauheasti mainostaa
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Milloin kädet on kovasti karheat ja vallankin jos sormenpäät on halkeilleet kipeästi rikki, niinkuin oli useammin silloin kun koirien kanssa ulkona paljain käsin joutui olemaan, rasvaan viimeiseksi illalla kunnolla ja päälle laitan apteekista ostetut puuvillaiset suojakäsineet. Ja näytän ihan Mikki Hiireltä, kun ne on valkoiset ja vähän isot.
Rakennekynsistä, sellaisista jotka rakennetaan tiukasti omaan kynteen kiinni, olen paljon varottavaa kuullut, niitä varmaan kannattaa välttää.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
*cringes* Pitikin eksyä tähän ketjuun...Macco kirjoitti:Kiitos Anniel! Itselläni sama (omituinen) tapa, ja olen jo vuosia miettinyt, että löytyykö tältä pallolta toista samanlaista, vai olenko ihan yksin tapoineniAnniel kirjoitti:Lisäksi järsin tota kynsien viereistä nahkaa![]()
Kukaan ei ole aiemmin ainakaan myöntänyt jyrsivänsä nahkaa kynsien viesrestä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
kaikkihan syö kynsiä ja lopuksi vielä nahat siitä vierestä!Macco kirjoitti:Kiitos Anniel! Itselläni sama (omituinen) tapa, ja olen jo vuosia miettinyt, että löytyykö tältä pallolta toista samanlaista, vai olenko ihan yksin tapoineniAnniel kirjoitti:Lisäksi järsin tota kynsien viereistä nahkaa![]()
ainakin mie oon aina luullut niin?
pakko vielä mainostaa, että lukiossa oli yks tyttö nimeltä Eveliina, joka aina uskonnontunnilla viilasi mun kynnet.
kyllä silloin kelpais...
terveisiä ellulle, jos vielä muistaa minut, ja sattuu lukemaan homppua.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
En ole nainen, enkä siis mäkitär. Mutta minulla aikoinaan liuskottui ja lohkeili kynnet ja paras hoito sille on voidella kynsille oliiviöljyä ja antaa sen vaikuttaa kynsille ja kynsinauhoille tovi, kunnes pyyhkii pois. Halba ja hyvä ja helppo.Anniel kirjoitti:Olisko kellään macittarella mitään hyviä kynsienhoitovinkkejä?
Auttakaa naiset!
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Nyt tuli kyllä ansiotonta arvonnousua!amanita kirjoitti:Repe taitaa olla irtokynsiexpertti?Anniel kirjoitti:Olisko kellään macittarella mitään hyviä kynsienhoitovinkkejä?
Onko irtokynnet ainoa vaihtoehto? Paljonko niissä on huolenpitoa?
Auttakaa naiset!![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nykyisellä armastuksellani on siis ollut parisenttiset geelikynnet jo jonkin aikaa ja tykkää hän niistä kuin hullu puurosta. Ilmaista se lysti ei ole, vaan kustannuksia kertyy huolloista noin 500 € vuodessa. Onko se sitten vähän vain paljon jutusta joka "toimii" 24 tuntia joka ikinen päivä ja antaa kuulemma todella naisellisen olon kaikissa käänteissä, sen voi kukin kohdallaan miettiä.
Kyseessä eivät myöskään ole mitkään irtokynnet, sillä ne eivät todellakaan irtoa edes omakotitalon moninaisissa hommissa.

Hyvä itsetunto on tässä lajissa tarpeen, sillä tiedossa on paitsi rutkasti ihailua (miehiltä ja naisilta) myös varmaa kateutta eräiltä "tietynlaisen" luonteen omaavilta naisvaltaisen työyhteisön kanssasisarilta, jos sattuu sellaisessa yhteisössä työskentelemään.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Melkoset työkalut ne on muutenkin. Tässä taloudessa on mennyt rakennekynsien aikana kaksi näppistä vaihtoon näppäinten kulumisen takia, ja ekaan noista vaihdettiin näppäinhattuja useampaan kertaan ennenkuin annettiin periksi. Monet näppäimet kului ihan puhkiastirikki.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kyseessä eivät myöskään ole mitkään irtokynnet, sillä ne eivät todellakaan irtoa edes omakotitalon moninaisissa hommissa.![]()

Mut sidutölkkiä niiden kans ei voi avata.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Käsistä vai varpaistako nyt puhutaan?Macco kirjoitti:Kiitos Anniel! Itselläni sama (omituinen) tapa, ja olen jo vuosia miettinyt, että löytyykö tältä pallolta toista samanlaista, vai olenko ihan yksin tapoineniAnniel kirjoitti:Lisäksi järsin tota kynsien viereistä nahkaa![]()

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Riittää että kykenee, kynsillä tai kynsimättä.ManiMicci kirjoitti:Minä kun luulin, että tähän topicciin ei olisi kynnettömillä asiaa.

-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Totta. Sitä varten on keksitty mies, ja jos mies poistuu paikalta johon jää sekä hänen naisensa että sulkinainen tölkki, hän jättää naiselleen pöytäveitsen.mercury kirjoitti:
Mut sidutölkkiä niiden kans ei voi avata.

Lisäyksenä muuten aiemmin mainitsemaani kateusmomenttiin... käsittääkseni rakennekynnet viestivät ääneti mm. lauseita "olen menestynyt miesmarkkinoilla" ja "olen seksuaalisesti aktiivinen", mitkä ovat joillekin huuhkaimille aivan ylivoimaista infoa nieltäväksi.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Puukkoja ei sitten jätetä. Niistä menevät kärjet poikki ja niillä ei voi kovertaa puuta sen jälkeen.Repe Ruutikallo kirjoitti:Totta. Sitä varten on keksitty mies, ja jos mies poistuu paikalta johon jää sekä hänen naisensa että sulkinainen tölkki, hän jättää naiselleen pöytäveitsen.mercury kirjoitti:
Mut sidutölkkiä niiden kans ei voi avata.![]()
-
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Itselläni on geelirakennekynnet ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen näihin. Ei tarvi paljon huolehtia ja aina on kynnet hyvännäköiset. Onhan siinä tietysti se huono puoli että ne joutuu uusimaan aina noin kuukauden välein ja se maksaa. Mutta kyllä sen rahan jostain aina keksii vaikka opiskelija olenkin. Minä ainakin suosittelen kaikillesinitiainen kirjoitti:
Rakennekynsistä, sellaisista jotka rakennetaan tiukasti omaan kynteen kiinni, olen paljon varottavaa kuullut, niitä varmaan kannattaa välttää.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itse ihmettelen miten mitään voi...tulee kylmät väreet niiden näkemisestäkin.Jamac kirjoitti:MInä kyllä ihmetellyt aina olen, että miten tiettyjä juttuja voi tehdä pitkillä kynsillä..
-
Sama täällä...Jamac kirjoitti:MInä kyllä ihmetellyt aina olen, että miten tiettyjä juttuja voi tehdä pitkillä kynsillä..
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Ihmetellään...Jamac kirjoitti:Ihmetelläänköhän me nyt samaa juttua
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
-
-
Ihmetyttää? Ihmeellistä ihmettä ihmetellään.Teppo Tulppu kirjoitti:Minä kyllä vähän ihmettelen että mitä te siellä oikein ihmettelette.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »

"Pilaamiseksi" lasketaan sekin että naisesi on ehtinyt tehdä jotain, joka sinun olisi pitänyt tehdä, koska hänen kyntensä estävät homman.
Geelikynnet kuulostaa hyvältä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka