Maza kirjoitti:Roskapussin sisältö olisi tietysti pitänyt kertoa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Krakenin pisteliäät kommentit kertakaikkiaan saavat minut sanattomaksi.
Viesti Kirjoittaja Jyre »
ZoneAlarmia käyttävällä kaverilla ei ongelmia. Sitten taas Normania käyttävällä ongelmia erittäin paljon (tosin Normanista kaikilla tutuilla huonoja kokemuksia…) Siis virus tuli mitä ilmeisemminkin kräkkitiedoston mukana, siis sitä purettaessa. Mutta kyllä minulla ainakin Windows-aikoihin varoitti jopa ko. tilanteessa.Tuurihaukka kirjoitti:Jyre kirjoitti:Ikävä kyllä tuotakin tapahtuu… Muutamalta tutultani olen saanut winukkoja päivätolkulla puhdistaa (en osaa enää?) tai sitten vain sanomaan, et formatoi kovo!Tuurihaukka kirjoitti:Ja ei kai kukaan ilman palomuuria ja antivirusta lähtis nettiin sekoilemaan
Erikoista toimintaa...
Jos kertoisit vielä, mikä palomuuri ja AV oli käytössä ja tuliko ne virukset ihan itsestään vai latasko se sun tuttu jonkin tiedoston, missä oli myös (ylläri) virus. Siten se pääsee jo siitä palomuurista. Eikä mullakaan toi ZuneAlarm huomaa viruksia, jos niitä on joissain zip-tiedostoissa, mitä mä lataan. Sen takia mä pistän sillon tällöin virusskannauksenJyre kirjoitti:Eräs tuttuni lähti maksetulla palomuuri- ja antivirussoftalla nettiin, ja katsoppas vain, ei tunnistanut yhtään virusta… Oli päivitetty jne…
-jyrki
Viesti Kirjoittaja holviala »
Huoh. Tämän jälkeen luovutan.jarski kirjoitti:pitiko asentaa ihan kaikki mita asennusohjelma tarjoaa? järjen käytto on sallittua myos tässä tapauksessa.holviala kirjoitti: Mihin kului 1.2 gigaa?
Aivan sanoinkuvaamattoman loistavaa dialogiaJamac kirjoitti:Mä en kyllä tajua mikä juju on mainita jotain viikkojen upötimeja. Aikoinaan Atari ST:t oli jo ties kuinka pitkiä aikoja päällä 24h/vrk (purkkina).
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Windowsin luotettavuutta?asemalla C: olevat tiedostot vievät tilaa 5428052 tavua. NTFS-ajurin mielestä tilaa on kuitenkin kulunut 6703404 tavua. Johonkin maagiseen ei-tiedostoon on kulunut siis 1275352 tavua eli noin 1.2 gigaa
Juuri sitä. Kävi vaan ihmetyttämään kun tuon huomasin.... No, asennan linukan varmaan huomenna kun pitää taas ripata muutama CD. Kyselin tuolla Audiopuolella että olisiko Mäkillä helpompi ripata+editoida kun noita levyjä on sikanaan mutta eihän siellä kukaan oikein mitään osannut vastata....Jamac kirjoitti:Windowsin luotettavuutta?asemalla C: olevat tiedostot vievät tilaa 5428052 tavua. NTFS-ajurin mielestä tilaa on kuitenkin kulunut 6703404 tavua. Johonkin maagiseen ei-tiedostoon on kulunut siis 1275352 tavua eli noin 1.2 gigaa
Itseasiassa olin kuulemma paljon raivostuttavampi silloin kun alla oli OS X. Silloin postausetkin oli OnTopic ja ihan muissa foorumeissajarski kirjoitti:juu lienee parempi että teet tuon jo tänään niin loppuu vihdoin tämä ulina. kuinka sattuikaan että teit tuon nerokkaan päätelmäsi juuri sen softan avulla jota ensin syytit tilan kuluttamisesta.holviala kirjoitti:No, asennan linukan varmaan huomenna kun pitää taas...
Viesti Kirjoittaja jarski »
ok ei lannistuta. vanha sananlasku kolmassadas kerta toden sanoo piti paikkansa nytkinholviala kirjoitti: Itseasiassa olin kuulemma paljon raivostuttavampi silloin kun alla oli OS X. Silloin postausetkin oli OnTopic ja ihan muissa foorumeissa.
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Alkoholistien tunnetuimpia tunnusmerkkejä miehillä on se että he naisistuvat.. naiset ikävä kyllä miehistyvät..holviala kirjoitti:Itseasiassa olin kuulemma paljon raivostuttavampi silloin kun alla oli OS X. Silloin postausetkin oli OnTopic ja ihan muissa foorumeissa.
Kyllä mut saa oikeastikin suuttumaan, pitää vaan yrittää IHAN eri tavalla....Jone-51K kirjoitti:Kaverilla on näköjään pilit pienenemään päin, joten kai sitten on se hame.."Mä en kyllä ymmärrä mikä juju on verrata pilin pituutta. Aikoinaan mulla oli kuitenkin pidempi kun kenelläkään muulla".
Mun hameen koko about kuusi vuotta sitten oli 42, nyt ei enää mahtuisi millään. Miten itselläsi?Macchiavelle kirjoitti:Eri tavalla vai... no kannattais varmaan siirtyä hameseen niin ei tartte aina istua naama solmussa kakka housuissa.. miten ois tuo..
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ei kyllä tämä on sellainen juhlan paikka, että ei mikään off-topic saa minua tänään ärähtämäänjarski kirjoitti:no nysse sitte meniholviala kirjoitti:Uh-huh. Tää menee kyllä jo yli multakin... Pitänee taas poistua puoleksi vuodeksi.
Riemuitkaa, te valon lapset.![]()
toivottavasti Kraksu ei taas piekse minua kommenttieni vähän information vuoksi
Se oli Lauttasaaressa... hmmm, katuosoitetta en muista mutta puuhasivat 770-padin esiastetta (huonolla menestyksellä). Joskus vuonna 2000 todennäköisesti. Ja ei mullakaan mitään peruukkia ollut, olin manskun alkupäässä sijaitsevan Jonyn salongin lempiasiakkaita - menin sisään ja sanoin että tehkää mitä haluatte 8) .TheKraken kirjoitti:Hmm. Pelottavaa tuo hameessa Nokialla töissä käyminen. Tunsin nimittäin ihan oikeasti miehen, joka nokialla kävi töissä satunnaisesti hameessa, tosin miesten sellaisessa, jota kiltiksi kutsutaan. Hänellä oli myös oranssihtava tukka, tosin se ei ollut peruukki
Viesti Kirjoittaja Jamac »