Ei mua kukaan oo koskaan täyspäiseks haukkunutkaanSalamijakk kirjoitti:Ja minäkön luulin, että olen yksin hullu

Terveisin,
Hortonomi-puunhalaaja-viherpiipertäjä-osa-aikakahjo-Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei mua kukaan oo koskaan täyspäiseks haukkunutkaanSalamijakk kirjoitti:Ja minäkön luulin, että olen yksin hullu
Viesti Kirjoittaja Auvainen »
Ja minusta kun taas tuntuu, että sinne asemalle jääneitä on aina vain enemmän ja enemmän.amanita kirjoitti:EDIT: Ja noille naisten formula-äänestyksen tuloksen ihmettelijöille, jotta eipä siinä yksimielisyyttä haettukaan, vaan suhtautumista noihin kisoihin. Meittii on joka junaan, mutta kukaan ei jäänyt asemalle!
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Mahtuukos sinne pesään asukas sisälle ? Vai onko se umpeen kasvanut ? Ehkä siellä on terassiasunto katolla ? Joka kyllä voi olla vähän tuulinen paikka.Salamijakk kirjoitti:Tuulenpesät ovat minua kiinnostaneet nuoresta jannusta asti. Perustin jopa Windows 98:a nettisivut tuulenpesälle, mutta ketään ei tuntunut kiinnostavan.
Olen myöhemmin valistanut itseäni, että tuulenpesä ei nimestään huolimatta ole mitenkään yhteydessä tuuleen, vaan se on kasvuhäiriö (ehkä siksikin kiinnostukseni kohteena).
Palasin tässä taas aiheeseen ja mitään edistystä ei tuulenpesien kiinnostavuuteen ole tapahtunut; googletin suomeksi ja englanniksi, mutta turhaan. Yhden kuvan löysin.
Eikö olekin ihmeellistä, että puu tekee ikäänkuin pesän linnulle valmiiksi? Mikä symbioosi.
Tässä löytämäni kuva tuulenpesästä, omissa kuvalevyissäkin niitä on, mutta en jaksa etsiä:
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
En lähde Rukalle hiihteleen, mutta jos asia kiinnostaa niin tuossa Annielin viestissä oli hyvä startti. Pistäydyppäs huomisella päiväkävelyllä puistoon, missä on koivuja ja tuulenpesiä, kiipeä sinne ja huomaat että se on vain pyöreä möykky. Ei siinä muodossa ole mitään muuta linnunpesämäistä, paitsi alhaalta katsottuna. Ja ketkä kiipeää puuhun tervävin kynsin syömään toisten perheitä? Kissat!!!sinitiainen kirjoitti:Mahtuukos sinne pesään asukas sisälle ? Vai onko se umpeen kasvanut ? Ehkä siellä on terassiasunto katolla ? Joka kyllä voi olla vähän tuulinen paikka.Salamijakk kirjoitti:Tuulenpesät ovat minua kiinnostaneet nuoresta jannusta asti. Perustin jopa Windows 98:a nettisivut tuulenpesälle, mutta ketään ei tuntunut kiinnostavan.
Olen myöhemmin valistanut itseäni, että tuulenpesä ei nimestään huolimatta ole mitenkään yhteydessä tuuleen, vaan se on kasvuhäiriö (ehkä siksikin kiinnostukseni kohteena).
Palasin tässä taas aiheeseen ja mitään edistystä ei tuulenpesien kiinnostavuuteen ole tapahtunut; googletin suomeksi ja englanniksi, mutta turhaan. Yhden kuvan löysin.
Eikö olekin ihmeellistä, että puu tekee ikäänkuin pesän linnulle valmiiksi? Mikä symbioosi.
Tässä löytämäni kuva tuulenpesästä, omissa kuvalevyissäkin niitä on, mutta en jaksa etsiä:
![]()
Täällä tunnetaan suurta mielenkiintoa uutta taloa kohtaan.Vallankin kun se on rakennettu noin avaralle paikalle.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ja merisään vielä bonuksena - vaikka asuisit Kuopiossa...Maza kirjoitti:Radio Suomi ja kiekkokierros. Kaupan päälle kuulee muutkin ottelut.letired kirjoitti:Kylläpäs on vaikeaksi tehty playoffsien seuraaminen. Canalilta näkyisi joku peli mutta mä haluan kattoa Blues-Pelicans! Mistä helekutista mä löydän sen? Radiokin kelpaa, mutta kun ei tunnu löytyvän mistään tietoa mikä kanava näitä pelejä lähettäis.. FAK!
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Merisää-ohjelma on mielestäni aivan mahtava! Autossakin aina säädän radion lujemmalle kun ryhdytään sääasemien tietoja luettelemaan, vaikka en meren rannalla asustakaan. Terapeuttista on niitä havaintoaseman lukuja kuunnella. Tämä kuuluisi paremmin varmaan tuonne hehkutusten joukkoon, mutta tunnustan nyt tässä: olen merisää-fani!arisel kirjoitti:Ja merisään vielä bonuksena - vaikka asuisit Kuopiossa...]
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tämä räksy se sitten sitä sietoa vasta vaatiikin, saaplarin terrieri!KunkkuJ kirjoitti:Juu, on. Siis hyvä pohtia. Kyllä modejen pitäisi sietää kritiikkiä vähän enemmän.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tsot tsot, yritäppä nyt edes hillitä itsesi, sinä koiranvihaaja! Ei ole tuollainen hermoileminen hyväksi silloin, kun elimistö on muutenkin tiukilla taistellessaan edellisen illan myrkyistä selviytymisen kanssa. 8)amanita kirjoitti: Tämä räksy se sitten sitä sietoa vasta vaatiikin, saaplarin terrieri!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ohjelmahan on sinänsä tarpeellinen ja erinomaisen hyödyllinen - jos aiot mereillä!matteus/2 kirjoitti:Merisää-ohjelma on mielestäni aivan mahtava! Autossakin aina säädän radion lujemmalle kun ryhdytään sääasemien tietoja luettelemaan, vaikka en meren rannalla asustakaan. Terapeuttista on niitä havaintoaseman lukuja kuunnella. Tämä kuuluisi paremmin varmaan tuonne hehkutusten joukkoon, mutta tunnustan nyt tässä: olen merisää-fani!arisel kirjoitti:Ja merisään vielä bonuksena - vaikka asuisit Kuopiossa...]
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
KunkkuJ kirjoitti:-- elimistö on muutenkin tiukilla taistellessaan edellisen illan myrkyistä selviytymisen kanssa. 8)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Minäkin olen fani vaikka en edes veneilyä harrasta muuten kuin satunnaisesti ystävien mukana pikkuveneellä tossa Vanajavedellämatteus/2 kirjoitti:Merisää-ohjelma on mielestäni aivan mahtava! Autossakin aina säädän radion lujemmalle kun ryhdytään sääasemien tietoja luettelemaan, vaikka en meren rannalla asustakaan. Terapeuttista on niitä havaintoaseman lukuja kuunnella. Tämä kuuluisi paremmin varmaan tuonne hehkutusten joukkoon, mutta tunnustan nyt tässä: olen merisää-fani!
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Ymmärrän tuon hyvin - varsinkin siellä Suomessa. Itselläkin Suomessa käydessä varsinkin ensimmäisellä kauppakierroksella tahtoo kärryt vähän keulia ja puolihallittua sivuluisiakin on joskus havaittavissa. Kotona voi sitten ihmetellä että mistä nämä oikein kaikki tuli.Anniel kirjoitti: Ihmettelen miten paljon tavaraa voi kaksi ihmistä rahdata kaupasta kun mitään ei oikein pitänyt ostaaJa kuka ton kaiken oikein syö ja juo?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Olisiko siis parempi omistaa kaksi astianpesukonetta, toinen likaisille ja toinen puhtaille astioille tarkoitettu?Salamijakk kirjoitti:Ihmettelen, tämä koskee etenkin naispuolisia immeisiä, että miksi ne puhtaat astiat sieltä astianpesukoneesta täytyy siirtää kaappeihin? Tämähän on täysin turha työvaihe, sillä astianpesukonehan toimii myös puhtaiden astioiden säilytyskaappina. Lisäksi puhtaiden astioiden ylimääräinen lisäkäsittely (käsin siirto kaappeihin) vain likaa astioita.
En oikein jummartanut kysymystä, mutta kun kuumeessa taas ollaan niin arvaan mitä yritit kertoa.kuriton kirjoitti:Olisiko siis parempi omistaa kaksi astianpesukonetta, toinen likaisille ja toinen puhtaille astioille tarkoitettu?Salamijakk kirjoitti:Ihmettelen, tämä koskee etenkin naispuolisia immeisiä, että miksi ne puhtaat astiat sieltä astianpesukoneesta täytyy siirtää kaappeihin? Tämähän on täysin turha työvaihe, sillä astianpesukonehan toimii myös puhtaiden astioiden säilytyskaappina. Lisäksi puhtaiden astioiden ylimääräinen lisäkäsittely (käsin siirto kaappeihin) vain likaa astioita.![]()
Ei kain nyt kukkaan samoja astioita aina käytä?
Viesti Kirjoittaja ERA »
Salamijakk kirjoitti:Miski Britti— ja jenkki sarjoissa juodaan kokoajan alkoholia: Elämä käsissä, Emmerdale, Tohtorit, Kauniit ja Rohkeat... Aina ollaan pubissa ja jollakin lääkärillä tai poliisilla on kokoajan lasi täynnä tai sitä ollaa täyttämässä? Ihmeen hyvä viinapää niillä kyllä on, vaikka en itsekään ole laseihin sylkäissyt, niin kyllä tuollainen juopottelu olisi minulekin liikaa.
Sitten ihmetellän, viimeksi briteissä nuorten suurta alkoholin kulutusta.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja tyttone »