^ Heh!
Ajettuani n. 450km tuli sellainen olo, että "antaa paskan olla mää jään tähän". Ei ollut kuitenkaan vapaita huoneita, joten oli pakko tulla ihmettelemään tänne.
Melkein jo otin toisen lasin viinaa, mutta pesin kuitenkin hampaat ja nyt on pakko mennä etsimään sänkyä...
Viimeksi muokannut Tauvo, 21.7.2012 klo 2.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ajettuani n. 450km tuli sellainen olo, että "antaa paskan olla mää jään tähän". Ei ollut kuitenkaan vapaita huoneita, joten oli pakko tulla ihmettelemään tänne.
Melkein jo otin toisen lasin viinaa, mutta pesin kuitenkin hampaat ja nyt on pakko mennä etsimään sänkyä...
Mistä ilmansuunnasta lähestyit entistä pääkaupunkia?
JL
Ymmärsin, että olet katkolla... näin mulle ainakin kerrottiin - onko nyt parempi pössis?
iPhone 4 16Gt (ensimmäinen omena-tuotteeni) & Macintosh PowerBook 160 ;-)
Itse mietin ihan samaa. Eikö kuvauskeikkoja löydä lähempääkin? Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että luultavasti ajaisin tuollaisia matkoja vain Saksan tasaisilla autobaanoilla
Citruuna kirjoitti:^ Niin on tai ainakin lähes... uintikausi alkaa toukokuun alussa ja jatkuu syyskuun loppuun
Viimeeksi olen tainnut uida avannossa...tosin siitäkin on vuosia aikaa...vai oliko se kuitenkin joskun ns kesällä kun kokeilin upottaa kameraa...ei voi muistaa. Siitä on kuitenkin niin kauvan aikaa. Mutta pointti oli se, että uintikausi on silloin kun on jäätä, eli avantouinti.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Päivittelin uuteen koneeseen muutamat ohjelmalisenssit. Hassua miten eivät enää toimineet vaikka vain rauta ja käyttis olivat vaihtuneet.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Kävin suihkussa. Sitä ennen tuli kuuma ja tunsin että jossain päin kehoani aukesi ihohuokonen tarkoituksenaan työntää hikipisara raikkaalle iholleni. Tämän epäpuhtauden aiheuttaman inhoittavan olon poistamiseksi oli pakko käydä pesulla. Ja ah - puhtaat kesäiset vaatteet nytten päälle.
Hienossa paikassa kävin. Jos jossain vaiheessa tulee sauma laittaa "Tunnista Paikka"-topiciin arvoitus, siinä sitten selviää, mikä on suosikkipaikkani koko Suomessa. Nyt oli päässyt venähtämään pitkä putki, ettei ole päässyt sinne, mutta aion korjata sen tulevaisuudessa.
Sillä välin kuvia harhapolulta matkan varrelta. Oli tosi vaikeaa olla lukematta tuota munahientieksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Tauvo, 21.7.2012 klo 13.38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jussi68 kirjoitti:En nyt tässä paljasta sukunimeäni, mutta mulla on Luumäellä ( ) "oma" tie 8)
JL
Mikähän niistä se mahtaa olla...
Minullapas on oma tie, joka kulkee halki koko Etelä-Suomen. 8)
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
^^ Miksi sinulla on tuossa kiinantinamopossasi Suomen tunnus? Ethän sinä kuitenkaan koskaan ole uskaltanut tai uskalla lähteä sillä huutoetäisyyttä kauemmas kotoa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Citruuna kirjoitti:Ja jossain Lapissa päin on mun tie - tai no oikeastaan hänen_joka_asuu_kanssani-tie, mutta sama se, nimi on sama
Sinä siis olet naimisissa! Mahtaa olla kovaa...
KunkkuJ kirjoitti:^^ Miksi sinulla on tuossa kiinantinamopossasi Suomen tunnus? Ethän sinä kuitenkaan koskaan ole uskaltanut tai uskalla lähteä sillä huutoetäisyyttä kauemmas kotoa.
Koska tuo SF -tunnus on nykyään laiton, siksi. Olen näes kapinnallinen.
KunkkuJ kirjoitti:^^ Miksi sinulla on tuossa kiinantinamopossasi Suomen tunnus? Ethän sinä kuitenkaan koskaan ole uskaltanut tai uskalla lähteä sillä huutoetäisyyttä kauemmas kotoa.
Mopon kyljessä hakaristit?
Apple iMac 5K 3.3/24/512 (15) # iPhone 12 mini # +
Nikon D500, Nikkoreita +
hatey kirjoitti:
Jos näen joskus moposi tien päällä, teen heti ilmoituksen poliisille. Tuollaiset törkeät lainrikkojat on saatava vastuuseen teoistaan!
Tuon tunnuksen rinnalla ne nahkaliivipoikien 1%-logot vaikuttavat Hello Kitty-meiningiltä... on se kova
JL
iPhone 4 16Gt (ensimmäinen omena-tuotteeni) & Macintosh PowerBook 160 ;-)