On se, se on just sitäamanita kirjoitti:On se niin väärin, että Beach-volleyssä miehet pelaavat hiivatin lökäpöksyissä ja roikkopaidassa. Naiset taas kisailevat olemattoman kokoisissa bikineissä! Se ei oo tasa-arvcoa!![]()
![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jone »
On se, se on just sitäamanita kirjoitti:On se niin väärin, että Beach-volleyssä miehet pelaavat hiivatin lökäpöksyissä ja roikkopaidassa. Naiset taas kisailevat olemattoman kokoisissa bikineissä! Se ei oo tasa-arvcoa!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kylläpä huomaa aman viesteistä, että on kuumat kelit Turuusamanita kirjoitti:On se niin väärin, että Beach-volleyssä miehet pelaavat hiivatin lökäpöksyissä ja roikkopaidassa. Naiset taas kisailevat olemattoman kokoisissa bikineissä! Se ei oo tasa-arvcoa!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
No ei oo, mutta on sitä kummempaakin käytöstä nähty hormonien ja muiden mielenkiintoisten kemikaalien kotiovelle toimittamana. +24°C näyttää ilta-auringon puolella suojaisessa paikassa, ja koko päivän on saanut kulkea pitkähihainen paita päällä. Tanan kesä sitten koskaan tullutkaan. Onneksi sai sentään viikon käyskennellä +30°C lämmöissä, eikä tarvinnut kauaskaan mennä. Vapaaehtoisesti olen valmis lataamaan taktisella taistelujalkineella otsaan jokaista, joka kehtaa hehkuttaa Suomen kesää 2008. Siis, ainakin säiden puolesta. Ja siihen lataukseen pitää suostua. Vastoin tahtoaan en käy ketään pahoinpitelemään. Ehkä. Oikeastaan voisivat maksaa minulle siitä, hyväkkäät.Salamijakk kirjoitti:Kylläpä huomaa aman viesteistä, että on kuumat kelit Turuusamanita kirjoitti:On se niin väärin, että Beach-volleyssä miehet pelaavat hiivatin lökäpöksyissä ja roikkopaidassa. Naiset taas kisailevat olemattoman kokoisissa bikineissä! Se ei oo tasa-arvcoa!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Yläpää se oli. Alapään kuvasta tietysti olisin vähemmän tunnistettavissa, joten en kuvia julkaise.amanita kirjoitti:Odotamme mielenkiinnolla näytettä rakennelmaa päästäsi, varsinkin kun jäi epäselväksi, kumpi pää! Mielenkiintoista oli saada kuulla, että rakentelusta aiheutuu kutinaa ja hilsettä, onneksi minulla peukalo keskellä kämmentä kaikenlaisen rakentelun suhteen. Niin ja millä vedit noita hiuksia, kuulostaa kovasti kivuliaalta......
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jestas, mitä sulle on tapahtunut?? En ainakaan muista lukeneeni täältä onnettomuusselostusta.ManiMicci kirjoitti:Yhdeksän tikkiä selässä ja kipu alkaa muuttua kutinaksi.
Lääkäri puukotti.amanita kirjoitti: Jestas, mitä sulle on tapahtunut?? En ainakaan muista lukeneeni täältä onnettomuusselostusta.
Poisti patin tai aarin ihoa?ManiMicci kirjoitti: Lääkäri puukotti.
Lähetti meikäläisestä maistiaisia patologille.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Eläs nyt, olethan jo sentään löytänyt tiesi takaisin homppuun!Anniel kirjoitti:Kaikki menee päin helv*ttiä. Alan olla hieman epätoivoinen.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Taikka täältä se vasta alkaakin, niin että entinen epätoivo on vain hupaisa muisto...kuriton kirjoitti:Eläs nyt, olethan jo sentään löytänyt tiesi takaisin homppuun!Anniel kirjoitti:Kaikki menee päin helv*ttiä. Alan olla hieman epätoivoinen.
..että kyllä sulta pian epätoivo täällä unohtuu.
Mutta eikös se just tässä ookkin se lohduttava asia?EvilPet kirjoitti:Taikka täältä se vasta alkaakin, niin että entinen epätoivo on vain hupaisa muisto...kuriton kirjoitti:Eläs nyt, olethan jo sentään löytänyt tiesi takaisin homppuun!Anniel kirjoitti:Kaikki menee päin helv*ttiä. Alan olla hieman epätoivoinen.
..että kyllä sulta pian epätoivo täällä unohtuu.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kuka mistäkin lohtunsa saakuriton kirjoitti: Mutta eikös se just tässä ookkin se lohduttava asia?
Niinpä niin!EvilPet kirjoitti:Kuka mistäkin lohtunsa saakuriton kirjoitti: Mutta eikös se just tässä ookkin se lohduttava asia?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kerran meinasivat meikäläisenkin lähettää patologille. En suostunut.ManiMicci kirjoitti:Lääkäri puukotti.amanita kirjoitti: Jestas, mitä sulle on tapahtunut?? En ainakaan muista lukeneeni täältä onnettomuusselostusta.
Lähetti meikäläisestä maistiaisia patologille.
Viesti Kirjoittaja micho »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla on käynyt joskus samoin. Hämmentävää. Menee suunnilleen sama aika päästä taas kärryille.micho kirjoitti:Oon ollu hompusta erossa pari-kolme(?) viikkoa, ja nyt mulla ei ole hajuakaan siitä mitä täällä on tapahtunut..
Viesti Kirjoittaja micho »
No eihän tässä sitten mennyt kun pari-kolme minuuttia.Macco kirjoitti:Mulla on käynyt joskus samoin. Hämmentävää. Menee suunnilleen sama aika päästä taas kärryille.micho kirjoitti:Oon ollu hompusta erossa pari-kolme(?) viikkoa, ja nyt mulla ei ole hajuakaan siitä mitä täällä on tapahtunut..
Ei täällä mun mielestä ole tapahtunut juuri mitään ihmeempää...
...pidit pääsi.Macco kirjoitti: Kerran meinasivat meikäläisenkin lähettää patologille. En suostunut.
no joo, ei koko jätkää sentään mutta palan päätä kuitenkin...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hardsa »