arisel kirjoitti:Höh! Irrota upsien johto seinästä niin lakkaavat metelöimästä kun ei tule virtaa!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
arisel kirjoitti:Höh! Irrota upsien johto seinästä niin lakkaavat metelöimästä kun ei tule virtaa!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ja autot ja me puulla asuntonsa lämmittävät sitten eivät muka tule? Hö!Jamac kirjoitti:...mutta ku röökaajat tulee savuineen ikkunasta ja ovesta sisään jos hiukan jättää raolleen.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mikä ero röökaamisella onkaan verrattuna asunnon lämmittämiseen ja auton käyttämiseen..?vinouma kirjoitti:Ja autot ja me puulla asuntonsa lämmittävät sitten eivät muka tule? Hö!Jamac kirjoitti:...mutta ku röökaajat tulee savuineen ikkunasta ja ovesta sisään jos hiukan jättää raolleen.
/V
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulle esikuvana oli enemmän Tartsani kuin tuo apina. Ilmankos olemme niin eri tilanteessa nyt.arttula kirjoitti:R.I.P Cheetah !
Hän oli esikuvani lapsuudessa.
Niinpä.KunkkuJ kirjoitti:Minulle esikuvana oli enemmän Tartsani kuin tuo apina. Ilmankos olemme niin eri tilanteessa nyt.arttula kirjoitti:R.I.P Cheetah !
Hän oli esikuvani lapsuudessa.
Niin, mikä on ero? Autoilu on laiskuutta!arisel kirjoitti:Mikä ero röökaamisella onkaan verrattuna asunnon lämmittämiseen ja auton käyttämiseen..?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Autoilu laiskuutta? Eikä ole! Kävele itte 37 km valoisaan ja lämpimään, kun v***n sähköttömyys alkaa painaa liikaa. Ja turha puhua mistään ällöttävistä vastenmielisistä julkisista, ku niitä ei ole, enkä käyttäis vaikka oliski.vinouma kirjoitti:Niin, mikä on ero? Autoilu on laiskuutta!arisel kirjoitti:Mikä ero röökaamisella onkaan verrattuna asunnon lämmittämiseen ja auton käyttämiseen..?
/V
Jepjep...vinouma kirjoitti:Niin, mikä on ero? Autoilu on laiskuutta!arisel kirjoitti:Mikä ero röökaamisella onkaan verrattuna asunnon lämmittämiseen ja auton käyttämiseen..?
/V
No ni, sieltä se tuli! Juuri tota lausetta mä metsästin, kiitos...Citruuna kirjoitti:Jos haluat tappaa itsesi röökillä, nii oma asiasi.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Jotkut vaan ei opi. Hauskaa kuolemistavinouma kirjoitti:No ni, sieltä se tuli! Juuri tota lausetta mä metsästin, kiitos...Citruuna kirjoitti:Jos haluat tappaa itsesi röökillä, nii oma asiasi.![]()
/V
Tuttu lause niiltä ajoilta kun vielä poltinvinouma kirjoitti:No ni, sieltä se tuli! Juuri tota lausetta mä metsästin, kiitos...Citruuna kirjoitti:Jos haluat tappaa itsesi röökillä, nii oma asiasi.![]()
/V
Että semmonen tapaus. Ei luulis paljoa naurattavan, kun keuhkosyöpä on laitettu jo itämään.Citruuna kirjoitti: Tuttu lause niiltä ajoilta kun vielä poltin
Eipä siinä mittään, jos röökiin kuolisi aina kertaheitolla, kun sen aika tulee. Valitettavasti monet tupakoitsijat aiheuttavat hirveästi töitä terveydenhuoltohenkilökunnalle, kun tulevat pihisemään ja puhisemaan keuhkoahtaumataudissaan päivystyspoliklinikoille. Ja sitten ollaan NIIN surkeana, kun henki ei kulje, mutta ei olla valmiita enää ottamaan vastuuta omista päätkösistään tupakan suhteen, vaan vingutaan apua ja helpotusta vaivaan. Näyttöä siitä, että JOKAINEN tupakoitsija saa ennemmin tai myöhemmin keuhkoahtaumataudin, on ihan riittävästi.vinouma kirjoitti:No ni, sieltä se tuli! Juuri tota lausetta mä metsästin, kiitos...Citruuna kirjoitti:Jos haluat tappaa itsesi röökillä, nii oma asiasi.![]()
/V
mitä helevetin väliä sillä on, ku mulla ei ole SÄHKÖÄ!!!KunkkuJ kirjoitti:Että semmonen tapaus. Ei luulis paljoa naurattavan, kun keuhkosyöpä on laitettu jo itämään.Citruuna kirjoitti: Tuttu lause niiltä ajoilta kun vielä poltin
Se on niin helppoa nähdä se roska toisen silmässä, vai miten se meni? Olenkohan alkanut kuulla omiani, en tiedä, mutta olin kuulevinani yllä puhuneen suunnalta maksan ja munuaisten tuskaista valitusta alkoholimyrkytyksen kourissa...arttula kirjoitti:... JOKAINEN tupakoitsija saa ennemmin tai myöhemmin keuhkoahtaumataudin, on ihan riittävästi.
Ei hätää. Osaan varmasti ottaa hengen itseltäni tehokkaasti ennen, kuin tulen kuormittamaan terveydenhuoltopalveluja. Sen lupaan.KunkkuJ kirjoitti:Se on niin helppoa nähdä se roska toisen silmässä, vai miten se meni? Olenkohan alkanut kuulla omiani, en tiedä, mutta olin kuulevinani yllä puhuneen suunnalta maksan ja munuaisten tuskaista valitusta alkoholimyrkytyksen kourissa...arttula kirjoitti:... JOKAINEN tupakoitsija saa ennemmin tai myöhemmin keuhkoahtaumataudin, on ihan riittävästi.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hyi olkoon! Lienee turha puhua toisten elämän kunnioittamisesta, jos ei edes omaansa kunnioita tuon enempää.arttula kirjoitti: Ei hätää. Osaan varmasti ottaa hengen itseltäni tehokkaasti ennen, kuin tulen kuormittamaan terveydenhuoltopalveluja. Sen lupaan.
Kunhan pidät huolen siitä, ettei kukaan muu kärsi sun röökaamisesta, niin ole hyvä vaan...vinouma kirjoitti:No ni, sieltä se tuli! Juuri tota lausetta mä metsästin, kiitos...Citruuna kirjoitti:Jos haluat tappaa itsesi röökillä, nii oma asiasi.![]()
/V