Kenen päälle ajoit?Lare kirjoitti:Vaihdoin kulkimeen keulamaskin.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kenen päälle ajoit?Lare kirjoitti:Vaihdoin kulkimeen keulamaskin.
Kuinka tämmöisissä trooppisissa olosuhteissa kykenee ampumaan? On niin kuuma että lippaan suulla ja patruunapesässsä tapahtuu jo itsesyttyminen.iMies kirjoitti:Kotiuduin ampumakilpailusta - tuomisena vain kohentunut rusketus. Ja oli sitten jo toinen kerta viikon sisään. Pitääkö tässä nyt nöyrtyä täysin ja katsoa googlesta mitä tuo minulle aiemmin täysin tuntematon sana "harjoittelu" oikein tarkoittaa...
Viesti Kirjoittaja Lare »
En kenenkään. Edellisen käyttäjän jälkiä.hatey kirjoitti:Kenen päälle ajoit?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kuinka monta sait ammuttua?iMies kirjoitti:Kotiuduin ampumakilpailusta - tuomisena vain kohentunut rusketus. Ja oli sitten jo toinen kerta viikon sisään. Pitääkö tässä nyt nöyrtyä täysin ja katsoa googlesta mitä tuo minulle aiemmin täysin tuntematon sana "harjoittelu" oikein tarkoittaa...
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Pyörryit? Raskaana?hatey kirjoitti:Pyörryttiheikotti nim paljon, että kaatusin.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikun seksiä. Tai vielä tarkemmin: yhdyntä riittää.Citruuna kirjoitti:Sehän edellyttäisi jotain hikistä, epähygieenistä toimintaa.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Tai muumikuppiaMacco kirjoitti:Eikun seksiä.Citruuna kirjoitti:Sehän edellyttäisi jotain hikistä, epähygieenistä toimintaa.
Yääääk....kuvottavaa.Macco kirjoitti: Eikun seksiä. Tai vielä tarkemmin: yhdyntä riittää.
Hyi hemmetti!Macco kirjoitti:Eikun seksiä. Tai vielä tarkemmin: yhdyntä riittää.Citruuna kirjoitti:Sehän edellyttäisi jotain hikistä, epähygieenistä toimintaa.
Niin tai sitä juu: http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135266293886.gifthoug kirjoitti:Tai muumikuppiaMacco kirjoitti:Eikun seksiä.Citruuna kirjoitti:Sehän edellyttäisi jotain hikistä, epähygieenistä toimintaa.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mun viattomuus ei ymmärrä. Ja saattaa olla etten haluakaan tietää!thoug kirjoitti:Tai muumikuppiaMacco kirjoitti:Eikun seksiä.Citruuna kirjoitti:Sehän edellyttäisi jotain hikistä, epähygieenistä toimintaa.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Paljastus: Sun vanhempasi ovat harrastaneet irstasta, suojaamatonta SEKSIÄCitruuna kirjoitti:Mun viattomuus ei ymmärrä. Ja saattaa olla etten haluakaan tietää!thoug kirjoitti:Tai muumikuppiaMacco kirjoitti:Eikun seksiä.Citruuna kirjoitti:Sehän edellyttäisi jotain hikistä, epähygieenistä toimintaa.
Periytyypäs. Kaikki isovanhempasi harrastivat myös irstasta, suojaamatonta seksiä.Citruuna kirjoitti:^ En nähnyt tuota!Ja se ei periydy!
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Tuhannet sukupolvet ovat uhrautuneet yhdynnän alttarille jotta sinut saataisiin aikaiseksi, ja sinä meinaat heittää hanskat tiskiin? Nyt n***imaan siitä!Citruuna kirjoitti:^ Mutta minä en!!!En minkäänlaista, en suojattua enkä suojaamatonta!
Viesti Kirjoittaja macoon »
Minä en uhraudu!!!Macco kirjoitti:Tuhannet sukupolvet ovat uhrautuneet yhdynnän alttarille jotta sinut saataisiin aikaiseksi, ja sinä meinaat heittää hanskat tiskiin? Nyt n***imaan siitä!Citruuna kirjoitti:^ Mutta minä en!!!En minkäänlaista, en suojattua enkä suojaamatonta!