![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja The-M »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Se on kyllä aikamoinen kokemus äkkiseltään. Ei oikein mikään valmista siihen mitä siellä tuntee ja kokee. Tietty varmaan paljon paikastakin kiinni, mutta melko tyrmäävä on se tunnelma.The-M kirjoitti:Kävin hullujenhuoneella. Isän tyttöystävä oli vaan joutunut sinne (syy ei liity isääni...). Suureksi hämmästykseni päästivät minut jopa ulos sieltä ilman mitään tappeluita
. Pakko myöntää että ankea paikka oli, toivottavasti en joudu koskaan potilaaksi.
Viesti Kirjoittaja Turzumi »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Heh, itekin oon tuon ihmeen kerran kokeillut. Mitäs muuten tykkäsit? Minä saattaisin toistekin maistaa, laku vaan tuppaa tarttumaan kaupasta suklaata useammin mukaan.ManiMicci kirjoitti:Söin levyllisen salmiakkitäytesuklaata.
Vain suomalainen pystyy nauttimaan näin perverssejä makuyhdistelmiä.
Sullakin matalahko verenpaine?ManiMicci kirjoitti:Ainesosat vähän "söivät" toistensa makua, joten jäi hiukan mauton fiilis.
Itse tulee joskus ostettua sellainen 300-400 grammainen lakupussi elokuvan seuraksi ja siihenpä meikäläisen namunsyönti tuppaa jäämään.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Carmiwaa yöcöitystä on. Kun löysin taannoin jäätelöpurkista käytetyn laakerirasvan loppusijoituspaikan, niin tuon "suklaalevyn" myötä löysin myös Turku-Helsinki motarityömaan jätebitumille vastaavan.ManiMicci kirjoitti:Söin levyllisen salmiakkitäytesuklaata.
Vain suomalainen pystyy nauttimaan näin perverssejä makuyhdistelmiä.
Viesti Kirjoittaja spn »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mikä oli vastaus?spn kirjoitti:Ja topicciin:
Pyysin tarjoilijaa treffeille ollessani selvin päin
Viesti Kirjoittaja spn »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja spn »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Peukut pystyssä!spn kirjoitti:Hjuuo. Mut kainostelu tuntui aidolta... Tai niinhän se aina naisilla
edit: nyt sen työaika loppui *vahtaa kännykkää*
Viesti Kirjoittaja Macco »
Popkornit valmiiksi!amanita kirjoitti:Peukut pystyssä!spn kirjoitti:Hjuuo. Mut kainostelu tuntui aidolta... Tai niinhän se aina naisilla
edit: nyt sen työaika loppui *vahtaa kännykkää*
Me halutaan kuulla lisää tapahtumista.
Viesti Kirjoittaja spn »
Tjaa-a. Popkornit taitaa olla parempi jättää kaupan hyllylle - tai eihän tässä vielä oo edes koko päivää odotettukaan..Macco kirjoitti: Popkornit valmiiksi!
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mä en oo vielä törmänny..ManiMicci kirjoitti:Käpistelin toimivaa Vistaa.
Viesti Kirjoittaja hatey »