Kunkku taitaa olla sittenkin oikeassa. Alat elää vanhuuden höperö-ikää...Tauvo kirjoitti:Tajusin juuri, että tänään oli keskiviikko?!?!? Mitä hittoa, joku salajuoni varmaan. Kuka antoi luvan skipata tiistain?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kunkku taitaa olla sittenkin oikeassa. Alat elää vanhuuden höperö-ikää...Tauvo kirjoitti:Tajusin juuri, että tänään oli keskiviikko?!?!? Mitä hittoa, joku salajuoni varmaan. Kuka antoi luvan skipata tiistain?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vanha 245 volvo ei ollut moksiskaa pienestä kolhusta. Toista samanlaista volvoa oli hyvä työntää puskurilla ja tämä tuli tutuksi, koska unohdin vaihtaa pa-suodattimen ajoissa. Tämä olisi pitänyt vuodattaa jo aikoja sitten. Vieläkin muistan sen suora kutosen hyrskytyksen kuin eilisen päivän.Tauvo kirjoitti:^ Onneksi alla ei ole Volvo, niin ei harmita pienet kolhut sen ihmeemmin.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ai kun Volvot on niin rumia muutenkin?Tauvo kirjoitti:^ Onneksi alla ei ole Volvo, niin ei harmita pienet kolhut sen ihmeemmin.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kyllä tehdasasenteisen rumuuden rikkominen harmittaisi paljon enemmän, kuin näiden vaatimattomien ihmisten ajokkien huomaamattoman olemuksen särmän kasvatus.Mailia kirjoitti:Ai kun Volvot on niin rumia muutenkin?Tauvo kirjoitti:^ Onneksi alla ei ole Volvo, niin ei harmita pienet kolhut sen ihmeemmin.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Tuo on kyllä totta. Massaa niistä löytyy ja siksi pitää varoa pilareita. Työpaikoilla myös lämpötolppia, etteivät mene nurin.redhat kirjoitti:Volvojen kanssa pitää varoa, ettei pilareihin tule vahinkoa. Traktoreilla kuitenkin on massaa sen verta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jos kananmuna on kovin tuore, se tekee juuri tuon kuoren kiinnijäämisen. Anna vanheta jääkaapissa muutaman päivän.M.P.T kirjoitti:On varmaan maailmanloppu tulossa ja kanatkin tämän on huomanneet. Nykyään keitetyistä munista ei irtoa kuoret kunnolla. Olen vaihtanut merkkiä ja valmistajaa, mutta ei auta. Keittelen abouttirallaa sen 12munaa kerralla ja ennen onnistui, mutta ei enää. Munakellolla keitän aina, joten keittoaika on aina sama. Tämä on tapahtunut jo kolme kertaa peräkkäin ja miltei joka toinen munista menee reisille. Onko muut huomanneet vastaavaa? Ennen varmaan noin kävi joka sadannelle munalle, mutta ajat muuttuu.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tässäkin on kyse tuoreudesta! Anna tuoreen vastasataneen, lumen olla kevääseen asti, niin lumi katoaa itsekseen!M.P.T kirjoitti:^Kiitos Annielille myös.
Itseäni harmittaa tuo lumen paljous tuolla pihalla.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Juu kannattaa varoa tota. Jos Windowsiin suojaa haluat, niin ilmaisista Avast!, AVG tai Avira. Tai Pandan Cloud Antivirus, joka toimii siis pilvipalvelimen kauttavinouma kirjoitti:Poistin koneelta McAfee -nimisen "virusturvaohjelman". paholainen, haittaohjelman tunnusmerkit täyttää mielestäni täysin tämä softa. Ärrin murrin!![]()
/V
F-secure on paras!TR8 kirjoitti:Juu kannattaa varoa tota. Jos Windowsiin suojaa haluat, niin ilmaisista Avast!, AVG tai Avira. Tai Pandan Cloud Antivirus, joka toimii siis pilvipalvelimen kauttavinouma kirjoitti:Poistin koneelta McAfee -nimisen "virusturvaohjelman". paholainen, haittaohjelman tunnusmerkit täyttää mielestäni täysin tämä softa. Ärrin murrin!![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Erño »
Maksullinen ja raskas. Koneen mukana tuli Essentials, mutta itse käytän tota Aviraa.tuomaril kirjoitti:F-secure on paras!
Mulla on se siksi koska sain ilmaseksi 9 kuukauden lisenssin Kotimikro-lehdeltä. Ihan hyvin tuo on toiminut.vinouma kirjoitti:Maksullinen ja raskas. Koneen mukana tuli Essentials, mutta itse käytän tota Aviraa.tuomaril kirjoitti:F-secure on paras!
/V
Hyvin toiminut? Kuinka monesta virusturvaohjelmasta sulla on kokemusta, kun osaat valita niistä parhaan?tuomaril kirjoitti:Mulla on se siksi koska sain ilmaseksi 9 kuukauden lisenssin Kotimikro-lehdeltä. Ihan hyvin tuo on toiminut.
Kokemusta löytyy siitä Essentialsista, AVG:stä, Avastista ja Norttonista. Norton oli kyllä kaikista huonoin.vinouma kirjoitti:Hyvin toiminut? Kuinka monesta virusturvaohjelmasta sulla on kokemusta, kun osaat valita niistä parhaan?tuomaril kirjoitti:Mulla on se siksi koska sain ilmaseksi 9 kuukauden lisenssin Kotimikro-lehdeltä. Ihan hyvin tuo on toiminut.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Kain »
Minulla tuli F-Secure wanhan windows-koneen mukana.tuomaril kirjoitti: F-secure on paras!
Jaa...Minulla kyllä toimii hyvin. Joskus pomppaa alalaitaan teksti "Virus poistettiin, voit jatkaa tietokoneen käyttöä". Hyvin tuo itsekseen on päivitellyt itseään.Kain kirjoitti:Minulla tuli F-Secure wanhan windows-koneen mukana.tuomaril kirjoitti: F-secure on paras!
Valitti koko ajan, että minulla on wiruksia ja ohjelma pitäisi päivittää, vaikken ole mennyt sillä nettiin kertaakaan.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Miksei kukaan ole käyttänyt parasta, eli Nod32:ta?tuomaril kirjoitti:Kokemusta löytyy siitä Essentialsista, AVG:stä, Avastista ja Norttonista. Norton oli kyllä kaikista huonoin.vinouma kirjoitti:Hyvin toiminut? Kuinka monesta virusturvaohjelmasta sulla on kokemusta, kun osaat valita niistä parhaan?tuomaril kirjoitti:Mulla on se siksi koska sain ilmaseksi 9 kuukauden lisenssin Kotimikro-lehdeltä. Ihan hyvin tuo on toiminut.![]()
/V
Sitten kun tämän F-Securen linenssi loppuu parin kk:n päästä niin taidan palata tuohon Essentialsiin....Jollen sitten ole sitä ennen saanut Maccia... 8)
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Perun puheitani, on sielu todettu. Olen eräällä henkilöllä foorumilla huomannut pienen sielun.KunkkuJ kirjoitti:Minulla ainakin on sielu, toisin kuin tuolla sieluttomalla Larella!
Itselläni F-Secure toimii MAC koneessa paremmin mitä se toimi koskaan winkussa. Sellainen kun tuli soneralta tarjouksena niin pitää sitä testata. Tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä.Kain kirjoitti:Minulla tuli F-Secure wanhan windows-koneen mukana.tuomaril kirjoitti: F-secure on paras!
Valitti koko ajan, että minulla on wiruksia ja ohjelma pitäisi päivittää, vaikken ole mennyt sillä nettiin kertaakaan.