Mites se Ruben Stillerin "pienimunaisten miesten kerho"? Itsehän en kuulu ainakaan fimugiin.M.P.T kirjoitti:Rumien poikamiesten kerhoa kun ei ole niin liityin sitten fimug:iin, koska se on lähimpänä sitä ryhmittymää mihin kuulun.
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja jjari »
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oho, asutko hotellissa vai privasti? Mites pitkä loma?Viizei kirjoitti:Ylihuomenna Miamiin!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kiitoksia vain. Tottakai sinne piti liittyä. fiMug tarvitsee oman ketjun tänne, jotta jäseniä saamme lisää. Pitää varmaan nesterallien aikaan alkaa jakamaan flaijereita.amanita kirjoitti:Hienoa, niin sitä pitää!M.P.T kirjoitti:Fimug hakemukseni on hyväksytty. Vahvistus on tullut sähköpostiini. Nyt voi tuulettaa koko sydämestä.
Mikä on sitten tuonne rajana? onko se 10 vai 8 tuumaa? En tahdo nolata itseäni, jos hakemuksen innostun laittamaan. 10 tuumaisella saisi ilmaisen etelänloman. En tiedä miksi työkaverit minulle sellaisen hakemuksen antoivat. Siihen tarvitaan kuva todisteeksi ja kyseessähän on eräs miestenlehti joka tämän järjestää.jjari kirjoitti:Mites se Ruben Stillerin "pienimunaisten miesten kerho"? Itsehän en kuulu ainakaan fimugiin.M.P.T kirjoitti:Rumien poikamiesten kerhoa kun ei ole niin liityin sitten fimug:iin, koska se on lähimpänä sitä ryhmittymää mihin kuulun.
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Niinpä. Arvaa olenko miettinyt ihan samaa!M.P.T kirjoitti:Mikä on sitten tuonne rajana? onko se 10 vai 8 tuumaa? En tahdo nolata itseäni, jos hakemuksen innostun laittamaan. 10 tuumaisella saisi ilmaisen etelänloman. En tiedä miksi työkaverit minulle sellaisen hakemuksen antoivat. Siihen tarvitaan kuva todisteeksi ja kyseessähän on eräs miestenlehti joka tämän järjestää.jjari kirjoitti:Mites se Ruben Stillerin "pienimunaisten miesten kerho"? Itsehän en kuulu ainakaan fimugiin.M.P.T kirjoitti:Rumien poikamiesten kerhoa kun ei ole niin liityin sitten fimug:iin, koska se on lähimpänä sitä ryhmittymää mihin kuulun.
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Mitäs käytännön hyötyä tuosta jäsenyydestä sulle on, varsinkin kun et asu Helsingin keskustan lähelläkään?M.P.T kirjoitti:Kiitoksia vain. Tottakai sinne piti liittyä. fiMug tarvitsee oman ketjun tänne, jotta jäseniä saamme lisää. Pitää varmaan nesterallien aikaan alkaa jakamaan flaijereita.amanita kirjoitti:Hienoa, niin sitä pitää!M.P.T kirjoitti:Fimug hakemukseni on hyväksytty. Vahvistus on tullut sähköpostiini. Nyt voi tuulettaa koko sydämestä.
BTW, en kritisoi, vaan utelen.
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Hotellissa 1,5 viikkoa. Kauempaa ei pysty olemaan töiden takia.amanita kirjoitti:Oho, asutko hotellissa vai privasti? Mites pitkä loma?Viizei kirjoitti:Ylihuomenna Miamiin!
Toki tuossakin ajassa ehtii kaikenlaista.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minulla tulee monesti tilaisuuksia käydä Oulussa ja Helsingissä. Helsingissä on nämä armeijaakin pakollisemmat sukulaisvierailut ja jos en mene niin sieltä haetaan. Jo yhteen tapahtumaan per vuosi osallistuminen tuottaa voittoa ja ennemmin mie karkaan fimugin istujaisiin kun katson porvarisikojen (sukulaisten) ateriointia. Tiedä sitten minkä tasoinen koulutus niissä on, mutta sen näkee testaamalla. Toisaalta mitä muuta tekemistä helsingissä on, jos siellä joutuu vapaa-aikaansa käyttämään? Itse en keksi mitään tekemistä koskaan kun olen helsingissä käymässä. Kun työt on hoidettu niin loppuaika menee peukaloita pyörittäessä. Missään ei niin huonoja harrastemahdollisuuksia, joten pitäähän minun turvata mahdollisuus harrastaa vaikka illanistujaisia. Se on sitten eriasia sattuuko helsingin keikat samaan aikaan.Touho kirjoitti:Mitäs käytännön hyötyä tuosta jäsenyydestä sulle on, varsinkin kun et asu Helsingin keskustan lähelläkään?M.P.T kirjoitti:Kiitoksia vain. Tottakai sinne piti liittyä. fiMug tarvitsee oman ketjun tänne, jotta jäseniä saamme lisää. Pitää varmaan nesterallien aikaan alkaa jakamaan flaijereita.amanita kirjoitti:Hienoa, niin sitä pitää!M.P.T kirjoitti:Fimug hakemukseni on hyväksytty. Vahvistus on tullut sähköpostiini. Nyt voi tuulettaa koko sydämestä.
BTW, en kritisoi, vaan utelen.
-
No käyhän tuokin perustelusta liittyä fimukiin, mikäs siinä.M.P.T kirjoitti:Toisaalta mitä muuta tekemistä helsingissä on, jos siellä joutuu vapaa-aikaansa käyttämään? Itse en keksi mitään tekemistä koskaan kun olen helsingissä käymässä. Kun työt on hoidettu niin loppuaika menee peukaloita pyörittäessä. Missään ei niin huonoja harrastemahdollisuuksia, joten pitäähän minun turvata mahdollisuus harrastaa vaikka illanistujaisia. Se on sitten eriasia sattuuko helsingin keikat samaan aikaan.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mutta tuo Helsingissä ajan tappaminen on varmaan vähän makuasia, eikä ainakaan minulla yleensä ole ollut siinä ongelmia. Tosin kyllähän sellainen fiilis voi helposti tulla paikassa, joka on ennestään outo, eikä sieltä tunne oikein ketään. Intternjetistäkin muuten saattaa löytää virikkeitä kyseisessä hommassa. Tai ota joskus kamera mukaan, niin voit vaikka järjestää oman yhden hengen photo walkin ympäri ämpäri helssinkiä. Samalla voit siinä sivussa tehdä tuttavuutta vaikka paikan naaraspuoleisiin alkuasukkaisiin.
-
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Tai vaihtoehtoisesti työntää hammastikkuja varpaankynsien alle, mikä todennäköisesti on hieman miellyttävämpää.Touho kirjoitti:..Samalla voit siinä sivussa tehdä tuttavuutta vaikka paikan naaraspuoleisiin alkuasukkaisiin.M.P.T kirjoitti:Toisaalta mitä muuta tekemistä helsingissä on, jos siellä joutuu vapaa-aikaansa käyttämään? Itse en keksi mitään tekemistä koskaan kun olen helsingissä käymässä. Kun työt on hoidettu niin loppuaika menee peukaloita pyörittäessä. Missään ei niin huonoja harrastemahdollisuuksia, joten pitäähän minun turvata mahdollisuus harrastaa vaikka illanistujaisia. Se on sitten eriasia sattuuko helsingin keikat samaan aikaan.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jaa, pitäiskö ruveta tuumasta toimeen? Mittauksen jälkeen lienee jäsenmaksun paikka. Kysymys kuuluukin sitten "paljonko olen pystyssä?"M.P.T kirjoitti:Mikä on sitten tuonne rajana? onko se 10 vai 8 tuumaa? En tahdo nolata itseäni, jos hakemuksen innostun laittamaan. 10 tuumaisella saisi ilmaisen etelänloman. En tiedä miksi työkaverit minulle sellaisen hakemuksen antoivat. Siihen tarvitaan kuva todisteeksi ja kyseessähän on eräs miestenlehti joka tämän järjestää.jjari kirjoitti:Mites se Ruben Stillerin "pienimunaisten miesten kerho"? Itsehän en kuulu ainakaan fimugiin.M.P.T kirjoitti:Rumien poikamiesten kerhoa kun ei ole niin liityin sitten fimug:iin, koska se on lähimpänä sitä ryhmittymää mihin kuulun.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »

Kun vielä keksisi jostain leikkiaikaa tuon kanssa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Herrajjestas!!! Onnea! Tuo ei oo halpa, mutta hieno ja himoittava se on, Minäkin olen ymmärtänyt tuota haluta. Taisi päänsärkysikin helpottaa?Tauvo kirjoitti:![]()
![]()
![]()
[img]Himoittava%20vehje[/img]
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
EDIT: Kyse on siis KAMERASTA!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »

http://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hph ... 2316_n.jpg
En voi olla lisäämättä tuota viestiä tuon kissan nörttitaitoihin..
edit: ...joita mulla ei näköjään ole.
-
Heh... Kiitän. Nyt kun vielä malttaisi mennä nukkumaan. Oikeassa kyllä olet. Päänsärky ei vaivaa.amanita kirjoitti:Herrajjestas!!! Onnea! Tuo ei oo halpa, mutta hieno ja himoittava se on, Minäkin olen ymmärtänyt tuota haluta. Taisi päänsärkysikin helpottaa?Tauvo kirjoitti:![]()
![]()
![]()
[img]Himoittava%20vehje[/img]
EDIT: Kyse on siis KAMERASTA!
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Siihenkö se päänsärky loppui, kun lupasin hävittää puolestasi tuon ostamasi rihkaman? Hoitoon sinun kyllä kannattaisi mennä välittömästi, tai ainakin pitää pitkä loma. Sinulta on selvästi alkanut järjen valo himmenemään, ellei peräti ole sammunut kokonaan. Ostaa nyt noin kallis kamera, kun Gigantista olisi saanut 68€:lla vastaavilla ominaisuuksilla varustetun Samsungin. Paitsi että siinä Samsungissa olisi salamakin, mitä sinun ruppanassasi ei taida olla. Herää nyt jo todellisuuteen, hyvä mies!Tauvo kirjoitti: Nyt kun vielä malttaisi mennä nukkumaan. Oikeassa kyllä olet. Päänsärky ei vaivaa.
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
-

Himpun verran meinasi Homppu (lue Kunkku) häiritä.
Nyt iltapalaa ja muuta tarpeellista ennen nukkumaanmenoa. Huomenna olisikin sitten kevyempi keikka tiedossa, joka on hyvä asia rästissä olevien hommien kannalta. Mutta niitä saakin sitten tehdä ihan oman aikataulun mukaan läppärillä missä vaan.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Miks?Erño kirjoitti:Huomenna on joulu!
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Niiih, homman mielekkyys on toki itse kunkin asenteesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni, joten töki ihmeessä tikkuja varpaisiin, jos se sinua naisia enemmän kiinnostaa. Suurimmalle osalle koiraspuolisia kulkijoita tuo ensimmäinen vaihtoehto lienee kuitenkin paljon mielenkiintoisempi ja antoisampi ajanvietteen muoto.Crash test dummy kirjoitti:Tai vaihtoehtoisesti työntää hammastikkuja varpaankynsien alle, mikä todennäköisesti on hieman miellyttävämpää.Touho kirjoitti: ..Samalla voit siinä sivussa tehdä tuttavuutta vaikka paikan naaraspuoleisiin alkuasukkaisiin.
Noinkohan sulla on käytössä joku erñoaaninen kalenteri sen tavanomaisen gregoriaanisen sijaan?Erño kirjoitti:Huomenna on joulu!
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka