Hieman hämmästyneenä kysyn, että mitä ihmettä tämä asia sinulle kuuluu?Mikael K. kirjoitti: En mitenkään haluaisi pilata iloanne mutta kysyn nyt kaikesta huolimatta kuitenkin hieman hämmentyneenä.

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hieman hämmästyneenä kysyn, että mitä ihmettä tämä asia sinulle kuuluu?Mikael K. kirjoitti: En mitenkään haluaisi pilata iloanne mutta kysyn nyt kaikesta huolimatta kuitenkin hieman hämmentyneenä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Menekkös siittä saaplarin tahmatassu......iiiiikKunkkuJ kirjoitti:Söpö asu Amalla! Saanko kurkistaa sen alle?amanita kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Suomalainen vastaa, kun ei kysytä ja kysyy, kun ei vastata. Mitäs ihmettelemistä tässä on?KunkkuJ kirjoitti:Hieman hämmästyneenä kysyn, että mitä ihmettä tämä asia sinulle kuuluu?Mikael K. kirjoitti: En mitenkään haluaisi pilata iloanne mutta kysyn nyt kaikesta huolimatta kuitenkin hieman hämmentyneenä.Onko sinulta pyydetty kommenttia tähän? Mitä jos keskittyisit vaan niihin puukkoihin?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
KunkkuJ kirjoitti:Söpö asu Amalla! Saanko kurkistaa sen alle?amanita kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hämmästyttävää kyllä, olen kunkun kanssa samaa mieltä! Leiki niillä linkkareillas vaan ja kuvailet niitä. Nii kerta!KunkkuJ kirjoitti:Hieman hämmästyneenä kysyn, että mitä ihmettä tämä asia sinulle kuuluu?Mikael K. kirjoitti: En mitenkään haluaisi pilata iloanne mutta kysyn nyt kaikesta huolimatta kuitenkin hieman hämmentyneenä.Onko sinulta pyydetty kommenttia tähän? Mitä jos keskittyisit vaan niihin puukkoihin?
Haa! Nyt äkkiä rasti seinään.Carde kirjoitti: Hämmästyttävää kyllä, olen kunkun kanssa samaa mieltä!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä odottelen tässä, jos alkaisi näkyä ahtopainetta mekkojen alla...Aperture kirjoitti:Huomenta. Jopas on meininkiä kun jo kahvilassakin ollaan kurkkimassa mekkojen alle. Minä hörppään vain tämän ämpärillisen kahvia ja tasoittelen menoa niillä ahtopaineen säätönappuloilla. Kohta häviän tuonne aamun pimeyteen kuluttamaan tätä ns. vapaa-aikaani.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Olette mahdoton tapaus.Tauvo kirjoitti: Minä odottelen tässä, jos alkaisi näkyä ahtopainetta mekkojen alla...
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tai sitten Carde on hillottamassa Aman torttuja.KunkkuJ kirjoitti:Tämä päivä vaikuttaa lupaavalta. Ei merkkiäkään karseesta. Onkohan se uponnut johonkin suon silmään? Amakin on tullut pois pussistaan, jokohan se on aloittanut torttujen paiston?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ei ainakaan vielä ole Spotifyssä...amanita kirjoitti:Paljon olisi puuhattavaa (...) Nightwishin "Slow, Love, Slow" -biisiä kuunnellen. Siihen on kivasti saatu jazzahtava meininki haaveellisuuden höysteeksi.
En usko.Kain kirjoitti:Tai sitten Carde on hillottamassa Aman torttuja.
Ehkä Ama antaa säälistä torttua maistaa.KunkkuJ kirjoitti:En usko.Kain kirjoitti:Tai sitten Carde on hillottamassa Aman torttuja.![]()
![]()
EIIIHH!!
iTunesista ostin.vinouma kirjoitti:Ei ainakaan vielä ole Spotifyssä...amanita kirjoitti:Paljon olisi puuhattavaa (...) Nightwishin "Slow, Love, Slow" -biisiä kuunnellen. Siihen on kivasti saatu jazzahtava meininki haaveellisuuden höysteeksi.![]()
/V
Kuulkaas nyt, isot ja pienet. Minä en leivo, en paista, enkä keitä, ainakaan torttuja. Piste.Kain kirjoitti:Ehkä Ama antaa säälistä torttua maistaa.KunkkuJ kirjoitti:En usko.Kain kirjoitti:Tai sitten Carde on hillottamassa Aman torttuja.![]()
![]()
EIIIHH!!
Taisi olla melkko rankka työnteko, kun Carden sihtikykykin kärsi noin paljon.amanita kirjoitti:Kuulkaas nyt, isot ja pienet. Minä en leivo, en paista, enkä keitä, ainakaan torttuja. Piste.Kain kirjoitti:Ehkä Ama antaa säälistä torttua maistaa.KunkkuJ kirjoitti:En usko.Kain kirjoitti:Tai sitten Carde on hillottamassa Aman torttuja.![]()
![]()
EIIIHH!!
![]()
Nyt on aika siirtyä päivän askareisiin, kahvilassakin taitaa olla siivouksen paikka, täällä on jotenkin...tahmeaa.
No niin, nyt kaikki ulos täältä, siivous alkaa!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kunkku on laulanut Carden suohon?Carde kirjoitti:Tuo saattaa olla jo oikeasti kiinni...