Hmmm - uskoisitko sen maistuvan hyvälle? En oikein taida sittenkään... Mitä positiivista nälässä voi ollatuomaril kirjoitti:Rauhotu. Käytä vaikka pehmustinmattoa. Katso elämää positiivisemmin.Citruuna kirjoitti:Nyt tekee mieli jotain, vaikka lihapullia. Sellaisia hyviä, sopivan kokoisia joissa on sipulia, mutta kun EI OLE! Hampurilainenkin kelpaisi, mutta ei täällä pimentolassa mitään hampparia voi lähteä ostamaan. Mulle jäi nälkä, ku joku meni laittamaan pizzaan valkosipulia, yäk!!! enkä voinut syödä sitä ja ny täällä ei ole mitään mitä sellaista mitä haluaisin syödä, tai oliskohan kananmunia että vois tehdä munakkaan. Meenki heti katsomaan.
Vuodatustopic 2
-
Citruuna
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jotkut ihmiset näkevät kokoajan nälkään, joten se tuskin on maailmanloppu jos Citruunalla on hetken aikaa nälkä...Citruuna kirjoitti:Hmmm - uskoisitko sen maistuvan hyvälle? En oikein taida sittenkään... Mitä positiivista nälässä voi ollatuomaril kirjoitti:Rauhotu. Käytä vaikka pehmustinmattoa. Katso elämää positiivisemmin.Citruuna kirjoitti:Nyt tekee mieli jotain, vaikka lihapullia. Sellaisia hyviä, sopivan kokoisia joissa on sipulia, mutta kun EI OLE! Hampurilainenkin kelpaisi, mutta ei täällä pimentolassa mitään hampparia voi lähteä ostamaan. Mulle jäi nälkä, ku joku meni laittamaan pizzaan valkosipulia, yäk!!! enkä voinut syödä sitä ja ny täällä ei ole mitään mitä sellaista mitä haluaisin syödä, tai oliskohan kananmunia että vois tehdä munakkaan. Meenki heti katsomaan.
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tulipas nälkä. Pitääkin lähteä kokkaamaan ja hukkaamaan kallista datausaikaa.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Citruuna
Joku lupautui tekemään munakkaan.tuomaril kirjoitti:Jotkut ihmiset näkevät kokoajan nälkään, joten se tuskin on maailmanloppu jos Citruunalla on hetken aikaa nälkä...Citruuna kirjoitti:Hmmm - uskoisitko sen maistuvan hyvälle? En oikein taida sittenkään... Mitä positiivista nälässä voi ollatuomaril kirjoitti:Rauhotu. Käytä vaikka pehmustinmattoa. Katso elämää positiivisemmin.Citruuna kirjoitti:Nyt tekee mieli jotain, vaikka lihapullia. Sellaisia hyviä, sopivan kokoisia joissa on sipulia, mutta kun EI OLE! Hampurilainenkin kelpaisi, mutta ei täällä pimentolassa mitään hampparia voi lähteä ostamaan. Mulle jäi nälkä, ku joku meni laittamaan pizzaan valkosipulia, yäk!!! enkä voinut syödä sitä ja ny täällä ei ole mitään mitä sellaista mitä haluaisin syödä, tai oliskohan kananmunia että vois tehdä munakkaan. Meenki heti katsomaan.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Niin, voi sitä kiukkuilun ja äksyilyn määrää, kun Cittis pihisee ja puhisee sekä tömsyttää pikkuista jalkaansa pehmustinmattoon ja yrittää näyttää vaaralliselle.Citruuna kirjoitti:......On se pieni maailmanloppu, jos mulla on nälkä
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
hatey
Ei vetoketjuja pysty korjaamaan. Ne ovat mission impossible.Thoth kirjoitti:Minun ainoasta talvitakistani (Milllet kalvo jotain bla bla) on hajonnut osa vetoketjusta. Osaisitko sinä korjata sen?hatey kirjoitti:Lempitalvitakkini vetoketjun ommel oli purkaantumassa niin päivällä laitoin päälle sitten toista takkia, kun en ollut vielä kerinnyt korjata tuota purkaantumista. Tämän toisen takin vetoketjun väliin meni turkisvuoresta joku tuppo. Jotenkin suutahdin sille ja huusin sille ja riuhdoin sitä vetoketjua sillä lopputuloksella että se hajosi ihan tyystin. Palaset vain vetoketjusta lenteli ympäriinsä. Nyt siis menetin tuon "varatakin". Aika harmillista.
-
Citruuna
Onkohan hateylla ihan varmasti nyt kaikki kunnossa? Vai näenkö väärin... onko tuossa tosiaan hymyilevä smileyhatey kirjoitti:Niin, voi sitä kiukkuilun ja äksyilyn määrää, kun Cittis pihisee ja puhisee sekä tömsyttää pikkuista jalkaansa pehmustinmattoon ja yrittää näyttää vaaralliselle.Citruuna kirjoitti:......On se pieni maailmanloppu, jos mulla on nälkä
-
hatey
-
hatey
Piti hommata kumisaappaan tekemä puhelinluuri, että sai Tracker Hunter -ohjelman käyttöön. iHupattimelle kun ei ole mitään vastaavaa. iHupattimelle ei oikeastaan ole mitään järkiohjelmia, vain jotain hölmöjä pelejä.
Samoin aiemmin piti hommata puucee-läppäri, että sai kunnon ballistiikkaohjelman pyörimään. Miksi näille juppiomppo koneille ei ole mitään hyötyohjelmia, pelkkää pilipalipaliohjelmaa, muttei mitään oikeasti hyödyllistä.
Ärrr pur!
Hiisiö, miksi koneet jotka toimivat sujuvasti, niihin ei saa mitään hyötyohjelmia, ja koneisiin, joihin saa hyötyohjelmia, ovat sitten ihan kumisaappaita ja puuceitä?
-
Citruuna
-
hatey
Grrr... ärrr....Citruuna kirjoitti:Hyvää huomenta sinullekin hatey. Tästä on tulossa kaunis päivä.
e: Aaahh.. huomaan, että pidätkin talvesta, kun sanoit tätä talvista päivää kauniiksi. 8)
-
Citruuna
-
hatey
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Katsopa iHupattimesi AppStoresta Ballistic FTE -nimistä ohjelmaa. Ei noihin laskuihin mitään PuuCeetä tarvita...hatey kirjoitti:
Ärrr pur!Suutun kohta näihin juppilelu koneisiin ja heitän seinään nämä hyödyttömät onppologon omaavat tietotekniikan irvikuvat.
Hiisiö, miksi koneet jotka toimivat sujuvasti, niihin ei saa mitään hyötyohjelmia, ja koneisiin, joihin saa hyötyohjelmia, ovat sitten ihan kumisaappaita ja puuceitä?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
http://www.viewranger.comhatey kirjoitti:Ärh.![]()
Piti hommata kumisaappaan tekemä puhelinluuri, että sai Tracker Hunter -ohjelman käyttöön. iHupattimelle kun ei ole mitään vastaavaa.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Nyt tekee mieli jotain, vaikka lihapullia. Sellaisia hyviä, sopivan kokoisia joissa on herkullista sipulia, mutta kun minun onneksi niitä EI OLE!tuomaril kirjoitti:Rauhotu. Käytä vaikka pehmustinmattoa. Katso elämää positiivisemmin.Citruuna kirjoitti:Nyt tekee mieli jotain, vaikka lihapullia. Sellaisia hyviä, sopivan kokoisia joissa on sipulia, mutta kun EI OLE! Hampurilainenkin kelpaisi, mutta ei täällä pimentolassa mitään hampparia voi lähteä ostamaan. Mulle jäi nälkä, ku joku meni laittamaan pizzaan valkosipulia, yäk!!! enkä voinut syödä sitä ja ny täällä ei ole mitään mitä sellaista mitä haluaisin syödä, tai oliskohan kananmunia että vois tehdä munakkaan. Meenki heti katsomaan.
Hampurilainenkin kelpaisi, mutta minun onneksi täällä pimentolassa mitään hampparia voi lähteä ostamaan. Mulle jäi kiva nälkä, ku joku onnekas meni laittamaan hyvään pizzaan oikein herkullista valkosipulia, nam.!!! enkä voinut syödä sitä ja ny täällä ei ole mitään sellaista hyvää mitä haluaisin syödä. tai oliskohan kananmunia että voisin tehdä herkullisen munakkaan. Meenki heti katsomaan.
-
Kain
Ei voisi vähempää kiinnostaa.
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
Liittyykö Ylivieska tähän jotenkin?Kain kirjoitti:Paska päivä.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Kain
Ei.iDock kirjoitti:Liittyykö Ylivieska tähän jotenkin?Kain kirjoitti:Paska päivä.
-
Citruuna
Ei Päivänsäde-arvonimeä millään avattarella osteta, riittää kun olen oma aurinkoinen ja ystävällinen itseni. Mulla on hyvät mahdollisuudet nyt, kun amanita myrkkysieni on osoittautunut oikeaksi kiukuttelijaksi, ja sinä olet ollut sitä ainahatey kirjoitti:Tuolla irvistelevällä avatar-autollako sen meinaat saada? Ei päivänsäde arvonimeä anneta kiukkupusseille.
-
hatey
Höh.. korkeintaan lyhyeksi hetkeksi saatan harmistua, mutta se menee niin nopeaan ohi, ettei sitä kukaan huomaa.Citruuna kirjoitti:Ei Päivänsäde-arvonimeä millään avattarella osteta, riittää kun olen oma aurinkoinen ja ystävällinen itseni. Mulla on hyvät mahdollisuudet nyt, kun amanita myrkkysieni on osoittautunut oikeaksi kiukuttelijaksi, ja sinä olet ollut sitä ainahatey kirjoitti:Tuolla irvistelevällä avatar-autollako sen meinaat saada? Ei päivänsäde arvonimeä anneta kiukkupusseille.
-
tuomaril
Kyllä sen huomaa.hatey kirjoitti:Höh.. korkeintaan lyhyeksi hetkeksi saatan harmistua, mutta se menee niin nopeaan ohi, ettei sitä kukaan huomaa.Citruuna kirjoitti:Ei Päivänsäde-arvonimeä millään avattarella osteta, riittää kun olen oma aurinkoinen ja ystävällinen itseni. Mulla on hyvät mahdollisuudet nyt, kun amanita myrkkysieni on osoittautunut oikeaksi kiukuttelijaksi, ja sinä olet ollut sitä ainahatey kirjoitti:Tuolla irvistelevällä avatar-autollako sen meinaat saada? Ei päivänsäde arvonimeä anneta kiukkupusseille.
-
hatey
-
Citruuna
-
tuomaril
Karutotuus paljastuu Hateystä....Citruuna kirjoitti:Täh?Onko toi ihan oikeesti hateyn tekosia? Kamalaa, mutta toisaalta niin hateymaista
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka