Alankin jo sitten tässä heti epäillemään, voiko sitten enää mihinkään luottaa tänä päivänä.Teppo Tulppu kirjoitti:Ihan niin kuin teiti voi luottaa meitiin...kuriton kirjoitti:Meitiin voitte luottaa aina.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Alankin jo sitten tässä heti epäillemään, voiko sitten enää mihinkään luottaa tänä päivänä.Teppo Tulppu kirjoitti:Ihan niin kuin teiti voi luottaa meitiin...kuriton kirjoitti:Meitiin voitte luottaa aina.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Anteeksi.kuriton kirjoitti:Alankin jo sitten tässä heti epäillemään, voiko sitten enää mihinkään luottaa tänä päivänä.Teppo Tulppu kirjoitti:Ihan niin kuin teiti voi luottaa meitiin...kuriton kirjoitti:Meitiin voitte luottaa aina.
Uups, onkos mää nyt jotenkin sotkenut noitten lainausten kanssa taas.Teppo Tulppu kirjoitti:Kuriton rakas, tuuthan Tulpukalle takas!!kuriton kirjoitti:Alankin jo sitten tässä heti epäillemään, voiko sitten enää mihinkään luottaa tänä päivänä.Teppo Tulppu kirjoitti: Ihan niin kuin teiti voi luottaa meitiin...![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
No sen verran sotkit että otit runosta vain kaksi viimeistä riviä. Kokonaisuudessaanhan värssy menee näin:kuriton kirjoitti:Uups, onkos mää nyt jotenkin sotkenut noitten lainausten kanssa taas.![]()
Ootkos sää ryökäle suutus päissäs hävittänyt mun entiset valokuvat? Ja mää kun suurella vaivalla melkein sokaistuna iMacin salamasta, itteäni kuvastin joka kantilta.Teppo Tulppu kirjoitti: No sen verran sotkit että otit runosta vain kaksi viimeistä riviä. Kokonaisuudessaanhan värssy menee näin:
Tän rakkauden talon huojuvan
pelastais jos valokuvan
lähettäisit, sen vasten poveain
vapisevin käsin painaisin vain.
Sun silmäs kuni kaks tähteä taivaan
lääke Tulpun jokaiseen vaivaan.
Kuriton rakas,
tuuthan Tulpukalle takas!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
kuriton kirjoitti:Keitänpä tolle huurteiselle idollilleni kaffeet jo aamuksi valmiiksi! Rankan yöduunin jälkeen ei varmasti pysy ees moccamasterin pannu käsissä, saati että saisi suodatinpussin avattua kohmeisilla koprillaan.Tokkopa sitä kultaista suodatinta on kerinnyt kuitenkaan ostamaan.
Macittarelle on näet aina kunnia asia pitää uniensa kohde lämpimänä.![]()
Viesti Kirjoittaja arradarra »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Nome de Padre, Filio, e Spiritu Santi -Amen!Pasteur kirjoitti:Mikäs telenovela se täällä taas on ollu päällänsä? Ottakaas vähän churroja:
Mikä lie parisuhdeleiri ollunna taas ..Pasteur kirjoitti:Mikäs telenovela se täällä taas on ollu päällänsä? Ottakaas vähän churroja:
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mitämitä, kuinkas monta beibiä sillä herralla jo on on kahvitettavana. Ja minä kun ypö yksin täällä kuuman pannuni kanssa pitkään taas ootin ja ootin, jotta milloin saan tarjota kaffeet juuri teitille, ja sitä vaan on homputeltu jonkun kahviin menevän naikkosen kanssa taas muualla. Voih ja oih, nyt ei nyt kyllä tähän alkavaan kurittomaan päänsärkyyn auta kuin Reko, ja vahva semmottinen!darthmother kirjoitti:Huomenta kaikille ja varsinkin sinulle beibi. Kahvia koneeseen
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
RekoAperture kirjoitti:Eipä ole Reko tuttu juoma minulle. Mutta kun tuota kehuit niin laitetaanpa hankintaan kun seuraavan kerran on Suomeen asiaa.
Kiitoksia tietopaketista Kurittomalle! Eipä haittaa ruotsalaisuus minua.kuriton kirjoitti:RekoAperture kirjoitti:Eipä ole Reko tuttu juoma minulle. Mutta kun tuota kehuit niin laitetaanpa hankintaan kun seuraavan kerran on Suomeen asiaa.
Minä nyt vaan hehkutan tämän kahvin nimeen, tykkään vahvasta mustasta kahvista nimittäin.
..ruottalaistahan tuo on.
Löytyy tuota ainakin tuosta meitin savolaisesta isohkosta S-lähikaupasta. Niin kuin tuota Pauligin Parisien kahviakin, joka on toinen lempparini. (ja näitähän ymmärtääkseni saa tilattuakin jostain nettimyymälästä kauemmaskin?Aperture kirjoitti:Saakos tätä Rekoa ihan ruokakaupoista? Heinäkuussa kun kävin Suomessa niin ei kyllä ottanut silmään - joskaan en silleen tarkemmin tuolloin tutkinutkaan asiaa.