Volvo! Eikös sen näe jo sokea Reettakin?hatey kirjoitti:Hieno!! Kade oon....
Mikä auto?

Viesti Kirjoittaja Maza »
Volvo! Eikös sen näe jo sokea Reettakin?hatey kirjoitti:Hieno!! Kade oon....
Mikä auto?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Hompustahan löytyy auton hankintahistoria ja kaikki huollot ja asennukset mitä sille on tehtyMaza kirjoitti:Volvo! Eikös sen näe jo sokea Reettakin?hatey kirjoitti:Hieno!! Kade oon....
Mikä auto?
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Jopa minä taidan tietää, että se oli Alfa Romeo. Vai olikos ? Tai väärä aikamuoto, onhan se edelleen. Ja taisi olla kyllä väärä omistajakin, EvilPetillähän se tuo merkki kai olikinMacco kirjoitti:Hompustahan löytyy auton hankintahistoria ja kaikki huollot ja asennukset mitä sille on tehtyMaza kirjoitti:Volvo! Eikös sen näe jo sokea Reettakin?hatey kirjoitti:Hieno!! Kade oon....
Mikä auto?
Viesti Kirjoittaja Maza »
sinitiainen kirjoitti:Luin kiireessä tuosta yltä Volvo-sanan väärin. Luulin että siinä luki Voivoi. Vielä nolompaa
Viesti Kirjoittaja hatey »
En ole niin perehtynyt volvoihin....Macco kirjoitti:Hompustahan löytyy auton hankintahistoria ja kaikki huollot ja asennukset mitä sille on tehtyMaza kirjoitti:Volvo! Eikös sen näe jo sokea Reettakin?hatey kirjoitti:Hieno!! Kade oon....
Mikä auto?
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Näinhän se tosiaan on!Macco kirjoitti:Hompustahan löytyy auton hankintahistoria ja kaikki huollot ja asennukset mitä sille on tehtyMaza kirjoitti:Volvo! Eikös sen näe jo sokea Reettakin?hatey kirjoitti:Hieno!! Kade oon....
Mikä auto?
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Akustoidut vaatekaapit vai mitä helvataa?route-electrique kirjoitti:Vihdoin sain valmiiksi;
![]()
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jostain syystä parempi näin päin kuin toisin päinmercury kirjoitti:kilo porsasta kissoille.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Vai onko?Macco kirjoitti:Jostain syystä parempi näin päin kuin toisin päinmercury kirjoitti:kilo porsasta kissoille.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »