iMies kirjoitti:^ Vastuu on aina ajoneuvon kuljettajalla – kannattaisi varmaan kerrata hieman tuota tieliikennelakia ja tehdä jotakin tuolle asennevammalle.
Jokainen vastaa itse omasta elämästään viime kädessä. Muiden käyttäytymiseen kun ei juuri voi vaikuttaa niin kannattaa olla askeleen edellä muita ja varautua itse vaaratilanteisiin.
Liian tarkkaan liikennesääntöjä tuijottamalla ja omista oikeuksistaan jääräpäisesti kiinni pitämällä tulee juuri niitä ruumita. Aina kannattaa muistaa, että joku muu voi käyttäytyä liikenteessä poikkeavasti ja hengestään pääsee aivan yhtä tehokkaasti myös jonkun muun kuin oman virheen takia. Asennevamma se on sekin, että jättää aivot kotiin ja kävelee rekan alle iloisena ollessaan oikeassa ja rekkakuski väärässä.
Kyllä minä esimerkiksi myös autolla sen verran vilkaisen sinne vasemmalle, että saan autoni pysähtymään tai saan väistettyä jos joku sattuukin tulemaan suoraan eteen. Varsinkin talvella liukkailla keleillä on hyvin yleistä, että joskus jarrutukset menevät pitkäksi ja vaikka kuinka tulisi oikealta ei silti voi risteyksessä päräyttää kenenkään kylkeen.
Olisi tämän foorumin yleisen ideologian mukaan varmaan pitänyt tänään ajaa viiden ihmisen päälle jotka kävelivät yhtään katsomatta päin punaisia. Itse tulin vihreällä nuolivalolla jolloin ei todellakaan tarvitse väistää ketään. Ei varsinkaan vanhempaa taulua kantavaa miestä tai pyörää taluttavaa mammaa jotka kävelivät zombiena muiden perässä mitään katsomatta ja vain katsoivat hölmönä kun soitin torvea. Autokin on sopivasti punainen niin parit roiskeet eivät siinä näy ja lommojakin löytyy jo valmiiksi.