Mitä kakkoja nää nykyään on kun ei edes vuotta kestä

Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Taasko olisi tulossa stockings-sukkia?Mailia kirjoitti:Kahdesti aikaisemminkin olen sieltä kyllä tilannut ihan hyvin.Kain kirjoitti:Sinua on joko huijattu, tai Itella on turannut.Mailia kirjoitti:Alkaa tuntua, että postissa on raa'asti heitetty minun paketti menemään. 19.12 se lähti Yhdysvalloista ja vieläkään ei ole siitä kuulunut mitään.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Vuosia? Viimeksi hehkulamppu ei tainnut kestää viikkoakaan. Nyt istun pimeässä ja kiroilen huonoille lampuille.iPadi kirjoitti:Hehkulamppu poksahti, taas
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minulla kesti puolitoista vuotta hehkulamppu, joka asennettiin minun olohuoneeseen kahdeksan moderaattorin voimin.Maza kirjoitti:Vuosia? Viimeksi hehkulamppu ei tainnut kestää viikkoakaan. Nyt istun pimeässä ja kiroilen huonoille lampuille.iPadi kirjoitti:Hehkulamppu poksahti, taas
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kuinka monta moderaattoria tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?Macco kirjoitti:Minulla kesti puolitoista vuotta hehkulamppu, joka asennettiin minun olohuoneeseen kahdeksan moderaattorin voimin.Maza kirjoitti:Vuosia? Viimeksi hehkulamppu ei tainnut kestää viikkoakaan. Nyt istun pimeässä ja kiroilen huonoille lampuille.iPadi kirjoitti:Hehkulamppu poksahti, taas
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mahdollisesti.Thoth kirjoitti:Taasko olisi tulossa stockings-sukkia?Mailia kirjoitti:Kahdesti aikaisemminkin olen sieltä kyllä tilannut ihan hyvin.Kain kirjoitti:Sinua on joko huijattu, tai Itella on turannut.Mailia kirjoitti:Alkaa tuntua, että postissa on raa'asti heitetty minun paketti menemään. 19.12 se lähti Yhdysvalloista ja vieläkään ei ole siitä kuulunut mitään.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Hehkulamppu kuulemma kestää käyttöä sata vuotta putkeen, todistettiin jossain olisiko ollut kuluttaja-aiheisessa televisio-ohjelmassa taannoin; valitettavasti valmistajat eivät pitäneet niin pitkästä kestoiästä, vaan alkoivat tehdä kehnompia.Macco kirjoitti:Minulla kesti puolitoista vuotta hehkulamppu, joka asennettiin minun olohuoneeseen kahdeksan moderaattorin voimin.Maza kirjoitti:Vuosia? Viimeksi hehkulamppu ei tainnut kestää viikkoakaan. Nyt istun pimeässä ja kiroilen huonoille lampuille.iPadi kirjoitti:Hehkulamppu poksahti, taas
Viesti Kirjoittaja Erño »
arisel kirjoitti:Odotan kovasti LEDien kehittymistä!
Juuri noissa asioissa sitä kehittymistä odotan...Erño kirjoitti:Khih. Mulla on ledit omassa kattolampussa. maksoivat n. 20 euroa kipale, mutta ovat kyllä kestäneet. Eivät vaslaise niin kuin hehkulamput, eli koko ajan on mukavan hämärää.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mutta tuota tummemmilla ei enää oikeastaan tee mitään.arisel kirjoitti:arisel kirjoitti:Odotan kovasti LEDien kehittymistä!Juuri noissa asioissa sitä kehittymistä odotan...Erño kirjoitti:Khih. Mulla on ledit omassa kattolampussa. maksoivat n. 20 euroa kipale, mutta ovat kyllä kestäneet. Eivät vaslaise niin kuin hehkulamput, eli koko ajan on mukavan hämärää.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Meillä on kylppärissä yleisvalaisimessa 23-wattinen vähän tuonnäköinen - tuo olisi kyllä kiva!KunkkuJ kirjoitti:Kuulostaa siltä, että moni homppulainen elää vielä pimeyden ajassa. Meillä roikkuu katosta tuollaisia, vastaavat kuulemma 500W:n hehkulamppua (onko sellaisia?)
Ymmärtäähän sen, kun on talvi ja pimeää...Mailia kirjoitti:On kyllä aika surkea olo.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Pimeässä on ihmisen hyvä olla.arisel kirjoitti:Ymmärtäähän sen, kun on talvi ja pimeää...Mailia kirjoitti:On kyllä aika surkea olo.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Aika kusinen värilämpötilaKunkkuJ kirjoitti:Kuulostaa siltä, että moni homppulainen elää vielä pimeyden ajassa. Meillä roikkuu katosta tuollaisia, vastaavat kuulemma 500W:n hehkulamppua (onko sellaisia?)
Niinno peiton alla unten mailla, missä pitäisikin jo olla... *katsoo iMacin oikeaa yläkulmaa*hatey kirjoitti:Pimeässä on ihmisen hyvä olla.arisel kirjoitti:Ymmärtäähän sen, kun on talvi ja pimeää...Mailia kirjoitti:On kyllä aika surkea olo.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Pimeässä on mörköjä ja karhujaarisel kirjoitti:Ymmärtäähän sen, kun on talvi ja pimeää...Mailia kirjoitti:On kyllä aika surkea olo.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ainoastaan sängyn alla ja komeroissa on mörköjä. Nukkuessa kyllä pitää olla kattovalo päällä, koska pimeässä on huono nukkua.Citruuna kirjoitti:Pimeässä on mörköjä ja karhujaarisel kirjoitti:Ymmärtäähän sen, kun on talvi ja pimeää...Mailia kirjoitti:On kyllä aika surkea olo.
Onko tuo niitä kolmenkympin ledejä?kallekilponen kirjoitti:Itselläni on ollut olohuoneen yhdessä valaisimessa käytössä vajaan kuudensadan lumenin (7W) LED lamppu, ja se valaisee jo ihan mukavasti. (Vastaa noin 50W hehkulamppua.)
Viesti Kirjoittaja iDock »
Joskus ollut haaveissa rakentaa 25W tai 50W 6500K LED:in valaisin akvaarioon. Hintaa projektille tulisi jäähdytyksineen noin 50€. Mutta kun ei viitsi...kallekilponen kirjoitti:Itselläni on ollut olohuoneen yhdessä valaisimessa käytössä vajaan kuudensadan lumenin (7W) LED lamppu, ja se valaisee jo ihan mukavasti. (Vastaa noin 50W hehkulamppua.)
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jos hinnasta puhut niin taisi olla hieman kolmenkympin alapuolella. (Tarjoustalosta. En sentään 50€ merkkituotteesta ala maksamaan, kun tuossa on enemmän valovoimaa ja parin vuoden takuu.)arisel kirjoitti:Onko tuo niitä kolmenkympin ledejä?kallekilponen kirjoitti:Itselläni on ollut olohuoneen yhdessä valaisimessa käytössä vajaan kuudensadan lumenin (7W) LED lamppu, ja se valaisee jo ihan mukavasti. (Vastaa noin 50W hehkulamppua.)
Juu, hinnasta juuri; tässä yhtenä iltana lamppuja kaupassa ihmettelin ja huomasin, että on tullut ledejä, jotka saattaisivat olla oikeasti käyttökelpoisia, mutta sitten näin hinnan, eikä viitsi "markan tuloksesta" maksaa "sataakahdeksaakymppiä"... Tietysti jos ne todellakin käyvät lampuiksi, niin sitten on asia toinen - mutten halua toista samanlaista kokemusta kuin ensimmäisten energiansäästölamppujen kanssa, että sähköä kyllä säästyi, kun ne eivät toimineet kuin murto-osan luvatusta ajasta...kallekilponen kirjoitti:Jos hinnasta puhut niin taisi olla hieman kolmenkympin alapuolella tuon hinta.arisel kirjoitti:Onko tuo niitä kolmenkympin ledejä?kallekilponen kirjoitti:Itselläni on ollut olohuoneen yhdessä valaisimessa käytössä vajaan kuudensadan lumenin (7W) LED lamppu, ja se valaisee jo ihan mukavasti. (Vastaa noin 50W hehkulamppua.)