Onnea.M.P.T kirjoitti:Muutama sämpylä ja kupponen juotavaa näin aamulla. Ihme kun olen hereillä vaikka ei tarvitsisi nousta näin aikaisin tänään. Mietinpä, että veisinkö työkavereille munkkeja vai karkkia töihin. Munkeissa on se ongelma, etten tiedä monta pitäisi ostaa, koska en edes tiedä kuinka monta tulee tauolle. Synttäreiden kunniaksi pitää tarjota aina jotain, koska niin tekee kaikki.
Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan...
-
Kain
Re: Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan.
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Onnittelut! Mitä ajattelit antaa itsellesi lahjaksiM.P.T kirjoitti:Muutama sämpylä ja kupponen juotavaa näin aamulla. Ihme kun olen hereillä vaikka ei tarvitsisi nousta näin aikaisin tänään. Mietinpä, että veisinkö työkavereille munkkeja vai karkkia töihin. Munkeissa on se ongelma, etten tiedä monta pitäisi ostaa, koska en edes tiedä kuinka monta tulee tauolle. Synttäreiden kunniaksi pitää tarjota aina jotain, koska niin tekee kaikki.
mä en ole tainnut koskaan viedä mitään työkavereille...
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Se on helppo arvata, kun vähänkin sinua tuntee.Citruuna kirjoitti: mä en ole tainnut koskaan viedä mitään työkavereille...![]()
-
Citruuna
Sinähän et kyllä tunne minua yhtään!KunkkuJ kirjoitti:Se on helppo arvata, kun vähänkin sinua tuntee.Citruuna kirjoitti: mä en ole tainnut koskaan viedä mitään työkavereille...![]()
-
Kain
Minä tunnen, olet bihisevä plonti.Citruuna kirjoitti:Sinähän et kyllä tunne minua yhtään!KunkkuJ kirjoitti:Se on helppo arvata, kun vähänkin sinua tuntee.Citruuna kirjoitti: mä en ole tainnut koskaan viedä mitään työkavereille...![]()
-
KunkkuJ
Olen taitava ihmistuntija ja sinä olet ehkä huomaamattasi paljastanut itsestäsi jo aivan riittävästi luonneanalyysia varten.Citruuna kirjoitti: Sinähän et kyllä tunne minua yhtään!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minun pitää touhuta vielä kaikenlaista tärkeää ennen lähtöä kohden itää, kynnetkin lakkaamatta ja tiukka ilme pärstään maalaamatta. Aina kuitenkin ehtii istahtaa Hompun kaffilaan kupilliselle kuumaa.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
KunkkuJ
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Juuri näin, kiukkua pihisevä blondiini pikkurouva.Kain kirjoitti:Minä tunnen, olet bihisevä plonti.Citruuna kirjoitti:Sinähän et kyllä tunne minua yhtään!KunkkuJ kirjoitti:Se on helppo arvata, kun vähänkin sinua tuntee.Citruuna kirjoitti: mä en ole tainnut koskaan viedä mitään työkavereille...![]()
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Mikael K.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Mitä hyvää idässä on? Tai no, ainakin sain juuri Japanista uuden Rotringin valmistaman kynän. Sen pinta on sopivan karhea ja luistamaton käteen. Sormeen ei synny rakkoa kirjoittamisesta. Runko on metallinen (olisiko messinkiä?) ja tekee kynän käytöstä tukevaa. Kynä ei notku kädessä vaan jokainen piirto ja kirjain paperille on yhtä juhlaa. Olen valmis uskomaan, että kynä on sapelia terävämpi. Olen innoissani ja melkeinpä hypin riemusta. Nyt sopii keittää oikeat juhlakahvit.KunkkuJ kirjoitti:^ Kohti itää? Lopultakin....![]()
-
Kain
-
Mikael K.
Yritin etsiä aluksi kaikista mahdollisista kirjakaupoista. Edes Akateemisessa ei ollut kyseistä kynää, josta ostin ensimmäiseni. Keksin tarkistaa löytyisikö kynä eBaystä. Sieltä löytyi ja valitsin Japanin toimituspaikaksi. Kynän saapuminen kesti noin viikon verran. Japani oli edullisimpia paikkoja, kun hinnoissa oli hieman eroja. Lisäksi arvelin, että sieltä toimitus sujuisi varmemmin kuin jostakin muualta.Kain kirjoitti:^ Mistäs sää oikein tilasit sen?
-
KunkkuJ
8)Mikael K. kirjoitti:Mitä hyvää idässä on?
-
Citruuna
Hei tuo ei ole enää hauskaa, nyt menit liian pitkälle!!!hatey kirjoitti:Juuri näin, kiukkua pihisevä blondiini pikkurouva.Kain kirjoitti:Minä tunnen, olet bihisevä plonti.
Rouva on tämän maailman pahin ja loukkaavin haukkumasana ja pikkurouva ihan ehdottomasti pahin sana jolla toista voi loukata
-
hatey
-
KunkkuJ
-
Citruuna
Höpöhöpö sun typerät analyysisi. Voit työntää sen tiedät_kyllä_minne 8)KunkkuJ kirjoitti:^^Tuo vahvistaa täydellisesti sitruunasta tekemäni luonneanalyysin.
-
Mikael K.
Mutta, mutta. Nuo lasit sijaitsevat kyllä lännessä. Tule vaikka tänne katsomaan.KunkkuJ kirjoitti:8)Mikael K. kirjoitti:Mitä hyvää idässä on?
-
Carde
Viesti Kirjoittaja Carde »
Vai aikoo se Ape alkaa lisääntymään siellä työmaalla. Eikös teillä ala olla jo Lightroomin kanssa sen verran ikää että taitaa jäädä vain yrittämiseksi.
Miihkalistakin on tullut tuollainen materialisti että pitää japaniasta asti hommata pännä että voi raapustella kirjankanteen säädyttömiä kuveja.
Kunkku, tuo kaikkien savolaisten vääräleukojen esi-isäpuoli yrittää mainostaa että idässä olisi jotain positiivista, ja oikeassa hää onki. Se on piisalle kaukana täältä lännestä. Tokihan se voisi olla vielä kaempanakin... 8)
Cittis, tuo pihisevä pikku blondi kiukkuaa taas kuin pikku tytöt jostain pikkupoikien tuhahteluista. Luulisi hermon kestävän patemmin kun kerran omistaa sitikoitakin.
Amiskin voisi ajella mielummin tänne länsirannikkoa pitkin pohjoista kohti eikä mennä likistelemään tuota seniiliä savolaista
Nyt hieman juhlista lisempi ja selvitellä onko mulle tullut taasen postiin läjä elektroniikkaa...
ps: jahas kunkku pääsee näköjään anal y soimaan cittistä...
-
Mikael K.
Vain pelkkää taidettaCarde kirjoitti: Miihkalistakin on tullut tuollainen materialisti että pitää japaniasta asti hommata pännä että voi raapustella kirjankanteen säädyttömiä kuveja.![]()
-
Citruuna
Tämä ihmetyttää minuakin. Olen aina tähän asti ollut rauhallinen ja tasapainoinen, mutta täällä vaan on tapahtunut jotain käsittämätöntä. Ilmeisesti kaikenlainen kiukutteleva ja pikkuisia esineitä heittelevä seura on vaikuttanut näin lyhyessä ajassa ja tehnyt kaltaisekseen. Aion tehdä parhaani palatakseni ennalleniCarde kirjoitti:Cittis, tuo pihisevä pikku blondi kiukkuaa taas kuin pikku tytöt jostain pikkupoikien tuhahteluista...
-
hatey
-
Mikael K.
Yksityiskohdissa on joitakin eroja. Runko on alumiinia, kun se on alkuperäisessä messinkiä. Tästä syntyy hieman erilainen ääni messingin saundatessa hieman pehmeämmältä. Punainen rengas on hieman leveämpi ja kynän korkista puuttuu pieni ura, jonka avulla korkkiin on tehty kätevä kiristysmekanismi. Maalaus on tehty eri tavalla. Tai se voi olla musta eloksointi jos kynä on alumiinia. Pinta on kuitenkin karhea verrattuna aiempaan kynääni. Teksti kynän kyljessä on erilainen. Vanhemmassa mallissa siinä lukee kynän merkki ja malli sekä lyijyn paksuus. Uudessa on vain lyhyt merkintä lyijyn paksuudesta. Samoin sisuskalut ovat muuttuneet. Toivottavasti parempaan suuntaan. Terän suussa on aiemmassa mallissa pieni nippeli, joka irtoaa helposti kynän tukkeutuessa tehtäessä sille puhdistusoperaatio. Yksityiskohdissa on joitakin pieniä eroja johtuen ilmeisesti valmistustekniikasta. Kirjoitustuntuma on kuitenkin samanlainen kummassakin kynässä mikä on tärkeintä minulle.
Vielä lainaus.
On the box it’s written Sanford GmbH – Hamburg, Germany, so this pencil is surely made after 1998, when Sanford bought Rotring. This text is the only thing that betrays the German connection of the Rotring 600, because, as far as I know, this pencil is only available in Japan stores and most likely it is also Japan made.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
hatey
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka