Kas kun et kuulu kummallisten kastiin, vaan olet peräti omituinen.KunkkuJ kirjoitti:Tässäkö selitys, kun Ama-neiti ei ole vielä vastannut minulle ehdottoman myönteisesti? Ehkä olen liian tavallinen?
Vuodatustopic 2
-
- Ylläpitäjä
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Anna Jobsille sormes, niin se vie koko elämäsi. Ja lompakon…mercury kirjoitti:Sain iPadin lainaan. Toivottavasti tää ei ala himottamaan.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla on yksi sylissä, toinen on tuossa vieressä. Käytän näitä vuorotellen.mercury kirjoitti:Sain iPadin lainaan. Toivottavasti tää ei ala himottamaan.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
- Ylläpitäjä
Jotain rajaa sentäs, ainaski tällaisten julkipervoilujen suhteen!Macco kirjoitti: Mulla on yksi sylissä, toinen on tuossa vieressä. Käytän näitä vuorotellen.

-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ite tykkään käydä aamulla puhdistautumassa. Herää kunnolla ja saa unihiekat silmistä pois.tuomaril kirjoitti:Isukki oli käyttänyt kaiken lämpimän veden ollessaan ammessa. Nyt en voi käydä suihkussa. Joudun olemaan likainen!
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Ei. Se on kauheaa koska on kylmä ja muutenkin vielä ihan unessa. Pari kertaa olen joutunut käymään heti herättyäni aamulla suihkussa ja totesin että ei ole mun juttuni.iDock kirjoitti:Ite tykkään käydä aamulla puhdistautumassa. Herää kunnolla ja saa unihiekat silmistä pois.tuomaril kirjoitti:Isukki oli käyttänyt kaiken lämpimän veden ollessaan ammessa. Nyt en voi käydä suihkussa. Joudun olemaan likainen!
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kummallista. Kyllä täällä Turussa tulee lämmin vesi hanasta, jos vain sekoittimesta kääntää lämpöä lisää. Ei tarvitse lämmittää vettä hellalla. 8)tuomaril kirjoitti:Isukki oli käyttänyt kaiken lämpimän veden ollessaan ammessa. Nyt en voi käydä suihkussa. Joudun olemaan likainen!
No, ehkä sinne itäänkin joskus tulee sellainen hienous...
-
Asun etelässä. Espoossa.Tauvo kirjoitti:Kummallista. Kyllä täällä Turussa tulee lämmin vesi hanasta, jos vain sekoittimesta kääntää lämpöä lisää. Ei tarvitse lämmittää vettä hellalla. 8)tuomaril kirjoitti:Isukki oli käyttänyt kaiken lämpimän veden ollessaan ammessa. Nyt en voi käydä suihkussa. Joudun olemaan likainen!
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä käyn illalla suihkussa, jotta voin käydä puhtaana nukkumaan. Aamulla käyn suihkussa, että voin aloittaa päivän puhtaana ja suihkunraikkaana. Päivällä käyn pari kertaa suihkussa, jotta pysyn puhtaana ja suihkunraikkaana koko päivän. Tuo on minimi pesullakäyntimäärä/vrk.tuomaril kirjoitti:Ei. Se on kauheaa koska on kylmä ja muutenkin vielä ihan unessa. Pari kertaa olen joutunut käymään heti herättyäni aamulla suihkussa ja totesin että ei ole mun juttuni.iDock kirjoitti:Ite tykkään käydä aamulla puhdistautumassa. Herää kunnolla ja saa unihiekat silmistä pois.tuomaril kirjoitti:Isukki oli käyttänyt kaiken lämpimän veden ollessaan ammessa. Nyt en voi käydä suihkussa. Joudun olemaan likainen!
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ei, olette molemmat väärässä. Asut lännessä. Eikö teille ole koulussa vieläkään opetettu sopivan Helsinki-keskeistä ajattelutapaa?tuomaril kirjoitti:Asun etelässä. Espoossa.Tauvo kirjoitti:Kummallista. Kyllä täällä Turussa tulee lämmin vesi hanasta, jos vain sekoittimesta kääntää lämpöä lisää. Ei tarvitse lämmittää vettä hellalla. 8)tuomaril kirjoitti:Isukki oli käyttänyt kaiken lämpimän veden ollessaan ammessa. Nyt en voi käydä suihkussa. Joudun olemaan likainen!
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Olen ihan samaa mieltä. Hyi kammotus, jos joutuu aamulla käymään suihkussa! Illalla on mukavaa pestä päivän hiet pois, eiköhän se riitä.tuomaril kirjoitti:Ei. Se on kauheaa koska on kylmä ja muutenkin vielä ihan unessa. Pari kertaa olen joutunut käymään heti herättyäni aamulla suihkussa ja totesin että ei ole mun juttuni.iDock kirjoitti:Ite tykkään käydä aamulla puhdistautumassa. Herää kunnolla ja saa unihiekat silmistä pois.tuomaril kirjoitti:Isukki oli käyttänyt kaiken lämpimän veden ollessaan ammessa. Nyt en voi käydä suihkussa. Joudun olemaan likainen!
-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ihan liikaa sekin. Suomalainen käy perinteisesti lauantaina saunassa, tai vaihtoehtoisesti jouluna. Ja fiinimpi porukka saattaa käydä samassa yhteydessä suihkussakin. Jos sattuu olemaan sen verran rikasta sukua, että sellainen kartanosta löytyy.Thoth kirjoitti:Hyi kammotus, jos joutuu aamulla käymään suihkussa! Illalla on mukavaa pestä päivän hiet pois, eiköhän se riitä.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Tuo on hehkutus. Minulla loppui klo 15.Kain kirjoitti:No höh, koulu loppuu 1130.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
tuo oli hehkutus.
-
- Ylläpitäjä
Elämänkoulua tässä kuulkaas jokainen käydään, ihan tappiin asti. Taakseen kun katsoo, havaitsee ilmeiset ylemmälle luokalle siirtymiset helpostikin. Mitä enemmän on oppinut, sen helpompaa tämä olemassaolo on.hatey kirjoitti:^Onneksi olen kouluni käynyt, ei ikinäkoskaan enää. 8)
tuo oli hehkutus.
Aitallinen nuoruuden idealismia on tosin jollain välitunnílla täytynyt polttaa poroksi, vain rippeitä hellin, vain realismi avaa ymmärryksen portin maailmanmenon tarkasteluun. Valitettavasti en onnistunutkaan pelastamaan maailmaa enkä auttamaan sen kaikkia kurjia ja väärinkohdeltuja, nimetkää protesti-, rauhan-, luonnonsuojelu.- eläintensuojelu- naisasia- jne.-liike, kuuluin niihin kaikkiin, maksoin tukea, kärsin maailmantuskaa, tiesin kaiken.
Elämä opettaa, matkailukin avartaa. Kumpaakin on tarvittu kattava määrä elämänkoulun ylemmille luokille pääsyyn.
Nyt tiedän, että kädenojentama on se alue, jossa näen mahdollisuuksia auttaa, tehdä jotain. Tämän verran idealismia olen säilyttänyt, siihen uskon ja siitä pidän kiinni.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »

-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mulla ei tuo kestänyt neljääkään vuotta, eikä yhtään ydinpommia tarvittu - latausta varten piti viimeisinä aikoina viritellä kumilenksu ympärille, että kontakti laturiliittimessä syntyi, kuoret eivät pysyneet paikallaan edes taskussa ja täyteen ladattu akku hyytyi noin kuudessa tunnissa, vaikkei sillä olisi soittanut ollenkaan. Etsiskelin kyllä korviketta netistä, mutta päädyin sitten hankkimaan iPhonen - nyt en taitaisi enää takaisin vaihtaa. Joskus kyllä mietin olisiko E52 käyttökelpoinen - olisi solakampi kuin Navigator ja kuitenkin muuten aika samanlainen käytettävä, käsittääkseni...hatey kirjoitti:.. ydinpommin täysiskun kestävä Kumisaappaan 6110 Navigator äärimmäisissä olosuhteissa.
Kuka eedelmanni? Liittyykö tuo tähtipöly jotenkin Tähtiportti-elokuviin?Jamac kirjoitti:ÄRsyttää tuo eedelmanin halu tunkea sitä TÄHTIPÖLYÄ joka hemmetin paikkaan. OLIS HILJAA!

-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Entäs jos on tämmöinen luokalle jäänyt? Tai jopa tarkkiksella?amanita kirjoitti:Elämänkoulua tässä kuulkaas jokainen käydään, ihan tappiin asti. Taakseen kun katsoo, havaitsee ilmeiset ylemmälle luokalle siirtymiset helpostikin.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Elohiiri oikeassa silmässä kiusaa edelleen. Alkoi 19.12. Harmittaa se minua.
-
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka