Oho, eipäs ookaan. Ajattelin sen olevan, mutta oon niin väsynyt, etten jaksanut kääntää silmiäni ja katsoa kelloa oikeasta ylänurkasta...arisel kirjoitti: Ei o kello kaks vielä...![]()
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Oho, eipäs ookaan. Ajattelin sen olevan, mutta oon niin väsynyt, etten jaksanut kääntää silmiäni ja katsoa kelloa oikeasta ylänurkasta...arisel kirjoitti: Ei o kello kaks vielä...![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jo tässä odottelinkin - mites lukuhommat sujuu?kallekilponen kirjoitti:Nyt on jo ylikin...
Ihan mukavasti nyt kun luen omaksi huvikseni...opiskelujuttuja alan taas lukea maanantaina, kun saan haettua pari uutta kirjaa kirjakaupasta...arisel kirjoitti:Jo tässä odottelinkin - mites lukuhommat sujuu?kallekilponen kirjoitti:Nyt on jo ylikin...
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Siinä vasta ihmettelyä onkin.Escobar75 kirjoitti:Millonhan Kalle valmistuu ja miksi hän valvistuu? Tää varmaan sopis enemmän tuonne ihmettely ketjuun mut sitä tässä vuntzin tähän aikaan..
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Kyllä, mutta miksi?Macco kirjoitti:Hereillä.
Olen paikassa, jossa on erittäin vieraanvarainen isäntä. Ei malta mennä nukkumaan 8)MVi kirjoitti:Kyllä, mutta miksi?Macco kirjoitti:Hereillä.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Sopii, minne?Macco kirjoitti:Täh? Taasko mää oon täällä? Mitä mää täällä teen? Mites mää tänne eksyin? Meen tonne, jos sopii...