mylman kirjoitti: Avot! Kolme kuukautta meni että pätkähti!
Hmmm..kerroitkos sinä hompussa kerran vaihtaneesi vaippoja ekan kerran?.. olitkos siis isyyslomalla?
mylman kirjoitti:pyyhin kakan pois pyllystä. lapsen.
En vaihtanut vaippoja vaan pyyhin pyllyn. lapsen. Silloin 27.4.2008 siirryin vaipoista pikkuhousuihin nuoren herran kanssa. Isyyslomat on kaukaista historiaa. Nyt oli hoitovapaan aika! 3.6.-1.9.! ei paha ""kesä"loma" opettajat!
Fakap kirjoitti:Mutta kannattaako mun luopua tästä harvinaisesta lahjasta pärjätä ilman kahvia?
Minä suosittelen lämpimästi tätä addiktiota. Ellet ole riippuvainen kahvista, saatat kehittää jonkin toisen riippuvuussuhteen. Vaikka tupakoinnin. Eikä se ole suositeltavaa. Eli mars kauppaan ja kahvinkeitin kotiin! Osta sitten kerralla hyvä keitin, ettei käy kuten minulle. Nyt minulla on viisi erilaista kahvinkeittovehjettä.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
mylman kirjoitti:En vaihtanut vaippoja vaan pyyhin pyllyn. lapsen. Silloin 27.4.2008 siirryin vaipoista pikkuhousuihin nuoren herran kanssa. Isyyslomat on kaukaista historiaa. Nyt oli hoitovapaan aika! 3.6.-1.9.! ei paha ""kesä"loma" opettajat!
Mikael K. kirjoitti:Kahvia kiduksiin, tai miksi tuota härpäkettä voisi tänä aamuna kutsua? Jonen avatar näyttää nuortuvan päivä päivältä. Käyköhän kuvalle samalla tavoin kuin kävi Aka Ankalle?
Kahvia koneeseen täälläkin. Tosiaan tuo Jonen avatar on kyllä paras.
Juuh kaffetta. Nyt pieni kipollinen alkuun näet eilinen iltakalja päätyi vähän känän puolelle mutta sumppi nostakoon tästä kropan uuteen nousuun. Vapaata ois koko päivä ja vois vaikka korjata kuivausrummun ku lopetti lämpimän puhkumisen.
Ja avatar hommassa onkin ihan tiedostomattani ollut moinen nuortumisen kaari kun alan sitä muistelemaan. Tuosta se tuskin enää nuortuu vaan mistäpä sitäkään varmaksi tietää.
Fakap kirjoitti:Mutta kannattaako mun luopua tästä harvinaisesta lahjasta pärjätä ilman kahvia?
Minä suosittelen lämpimästi tätä addiktiota. Ellet ole riippuvainen kahvista, saatat kehittää jonkin toisen riippuvuussuhteen.
Nyt vasta tajusin että miks tää päivä ei ole oikein luistanut! Mähän en oo saanut tänään aamukaakaotani! Tarviikin korvata virhe iltakaakaolla
Että semmonen addiktio täällä
Itse olen myös pienessä kaakaokoukussa, en tosin päivittäisessä. Tupakkaan en jää koukkuun vaikka yrittäisin. En käsitä miten kukaan pystyy imemään keuhkoinsa niin kuvottavan makuista kamaa. Sikarit ymmärrän mutta rööki... Viikonloppuryyppäilystä on tullut tapa. Luuletteko että se lähtee kahvia juomalla? Epäilen..
Anniel kirjoitti:Nyt vasta tajusin että miks tää päivä ei ole oikein luistanut! Mähän en oo saanut tänään aamukaakaotani! Tarviikin korvata virhe iltakaakaolla Että semmonen addiktio täällä
Mitämitä, onkos kaakaolaiset valtaamassa meitin kaffeseuran!
Et sitten vois ees ihan pikkasen maistaa tuota kahvia, tuommonen tippa nyt ei mitään tee?
(Psssts.. Anniel! "Kaikki on hyvin, kiitos halista" )
Huomenta ja hyvää syksyä kaikille! Teho herättää kivasti - varsinkin jääkylmänä. Kohta pitäisi varmaan jaksaa tuonne amiskalle lähteä vaikka hirveen ajoissa sitten olenkin, on se kuitenkin hyvä olla ajoissa kun että tulee sitten hirvee kiire. Verhot vois hommata niin tää ei tunnu niin näyteikkunalta..
Toimiston automaattikahvia. Täys-synteettistä maitoa siihen vielä kyytipojaksi. Melkoista "kodin putkimiestä" kyllä....
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Keitänpä kahvit, vaikka tiedän että siinä meni sitten päiväunet. Nyt kun pitäs sitten vaan päivät nukkua ja yöt valvoa.
Aperturelle laitan tuulen mukana kahvintuoksua... eikös tuoksukin Reko hyvälle, ja maistuu vielä paremmalle?
(Reko on sitten tässä huushollissa vain kahvia edelleen, eikä mikään tuoksuva ukon retale..)
No jopas. Pitänee tunnustaa, että sotken kahviini joskus suklaata ja jopa K-A-A-K-A-O-T-A. Toivottavasti kahvit pysyvät nyt kuitenkin omalla puolellaan eivätkä imeydy näytön pintaan, kuten tällaisissa tilanteissa on tapana. Muuten saamme taas uuden ketjun siitä kuinka joku valittaa vuodattaneensa kahvit Macin päälle. Nyt muuten taas sitä Frankrostia, eiku Franskrostia keittimeen maitokahvin alkuliemeksi ja kohta baanalle eli kirjastoon opiskelemaan.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Mikael K. kirjoitti:No jopas. Pitänee tunnustaa, että sotken kahviini joskus suklaata ja jopa K-A-A-K-A-O-T-A. Toivottavasti kahvit pysyvät nyt kuitenkin omalla puolellaan eivätkä imeydy näytön pintaan, kuten tällaisissa tilanteissa on tapana. Muuten saamme taas uuden ketjun siitä kuinka joku valittaa vuodattaneensa kahvit Macin päälle..
Elä, elä ärkyttele! Mukavata päivää sulle sinne kirjastoon!
..luuttuan seuraavaksi tään iMacin näytön.
Tässä toimistossa on niin kamalaa kahvia että otinpa epätoivossani sitten teetä.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Anniel kirjoitti:Nyt vasta tajusin että miks tää päivä ei ole oikein luistanut! Mähän en oo saanut tänään aamukaakaotani! Tarviikin korvata virhe iltakaakaolla Että semmonen addiktio täällä
Mitämitä, onkos kaakaolaiset valtaamassa meitin kaffeseuran!
Et sitten vois ees ihan pikkasen maistaa tuota kahvia, tuommonen tippa nyt ei mitään tee?
(Psssts.. Anniel! "Kaikki on hyvin, kiitos halista" )
Kyl mä kahvia juo vähän, jos on ihan pakko
Ja hyvä että kaikki on kunnossa, ehdin jo vähän huolestua kun täällä on kaikki nykyään niin kummaa...
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu