![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen törmännyt mainosmiehen urallani monesti siihen, että yllättävän monella meistä ei ole nettiä. Tai tietokonetta ollenkaan.Gotnine kirjoitti:Miksi Hannu Taanila ei vaikuta internetissä? Miksi ei pidä esim. blogia?![]()
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Eikö noi voisi yhdistää? Muistelen menestyksekkäästi näin tehneeni - moni muukin.Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?
Juu, on tuotakin tullut harrastettuamikastus kirjoitti:Eikö noi voisi yhdistää? Muistelen menestyksekkäästi näin tehneeni - moni muukin.Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Mene nukkumaan, mutta syö ennen nukkumaan menoa kilo viinirypäleitä; rypäleet käyvät vatsassa ja aamulla olet iloisessa tuiterissa!Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?
Olutbaari, pystybaari, nukkubaari.Macco kirjoitti:Juu, on tuotakin tullut harrastettuamikastus kirjoitti:Eikö noi voisi yhdistää? Muistelen menestyksekkäästi näin tehneeni - moni muukin.Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?
Hyvä vinkki mutta ne viinirypäleet puuttuu. Missäs mun sorkkarauta on...Gotnine kirjoitti:Mene nukkumaan, mutta syö ennen nukkumaan menoa kilo viinirypäleitä; rypäleet käyvät vatsassa ja aamulla olet iloisessa tuiterissa!Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?![]()
Et ehkä voi vaihtaa rypäleitä sorkkarautaan. Tulee mahanpuruja.Macco kirjoitti:Hyvä vinkki mutta ne viinirypäleet puuttuu. Missäs mun sorkkarauta on...Gotnine kirjoitti:Mene nukkumaan, mutta syö ennen nukkumaan menoa kilo viinirypäleitä; rypäleet käyvät vatsassa ja aamulla olet iloisessa tuiterissa!Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?![]()
Juu ei, mutta sen sorkkaraudan avulla voi hommata sen tuiterin. Jos ei rikkomalla paikkoja, niin valuttamalla nesteitä.mikastus kirjoitti:Et ehkä voi vaihtaa rypäleitä sorkkarautaan. Tulee mahanpuruja.Macco kirjoitti:Hyvä vinkki mutta ne viinirypäleet puuttuu. Missäs mun sorkkarauta on...Gotnine kirjoitti:Mene nukkumaan, mutta syö ennen nukkumaan menoa kilo viinirypäleitä; rypäleet käyvät vatsassa ja aamulla olet iloisessa tuiterissa!Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?![]()
Täytyykin pyytää kavereita ottaan tänään kännykuvia kun tuut lekiseen sorkkaraudan kanssa valuttamaan vähän nesteitä. Voidaan sitten yhdessä myöhemmin nauraa asialle.Macco kirjoitti:Juu ei, mutta sen sorkkaraudan avulla voi hommata sen tuiterin. Jos ei rikkomalla paikkoja, niin valuttamalla nesteitä.
Voi, monesti siellä olen nesteitä valuttanut, mutta kankea on silloin kutsuttu kurkuksi.mikastus kirjoitti:Täytyykin pyytää kavereita ottaan tänään kännykuvia kun tuut lekiseen sorkkaraudan kanssa valuttamaan vähän nesteitä. Voidaan sitten yhdessä myöhemmin nauraa asialle.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Rohkeat tulevat myös baarista kotiin selvin päin. 8)Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?
Tuotakin olen harrastanut, mutta siitä on pitkä aika. Lähinnä silloin kun baarit olivat kaukana, ja minulle sattui kuskin nakki.Sherukka kirjoitti:Rohkeat tulevat myös baarista kotiin selvin päin. 8)Macco kirjoitti:Lähtiskö baariin vai meniskö nukkuun?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kuj jaksais, kyselisin ehken hieman enempi...olkoot....Macco kirjoitti:[
Voi, monesti siellä olen nesteitä valuttanut, mutta kankea on silloin kutsuttu kurkuksi.
Oluthuone Leskinen > oltta > kurkusta > massuun > alakerran pönttöön, satunnaisesti Rotuaarille...amanita kirjoitti:Kuj jaksais, kyselisin ehken hieman enempi...olkoot....Macco kirjoitti:[
Voi, monesti siellä olen nesteitä valuttanut, mutta kankea on silloin kutsuttu kurkuksi.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kanki ja kanki....ok, niitä on tosi monenlaisia....näemmä...Macco kirjoitti:Oluthuone Leskinen > oltta > kurkusta > massuun > alakerran pönttöön, satunnaisesti Rotuaarille...amanita kirjoitti:Kuj jaksais, kyselisin ehken hieman enempi...olkoot....Macco kirjoitti:[
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Säilyy käsittääkseni useamman vuoden eli jemmaa vaan ihan rauhassa tulevaa tarvetta varten. Ja ainahan sinne sekaan voi lisätä uutta multaa.Lare kirjoitti:Kauanko kukkamulta säilyy avaamattomassa pussissa? Eli jos keväällä jäi yli, niin heitänkö koiran kuoppaan, vai onko siitä ensi keväänä kalua? Jos se vaikka jotenkin kuivaa tai bakteerit yms kuolee.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Vaikka kukkamulta olisikin jo entistä, ei kannata heittää koiraa kuoppaan. Paitsi jos koirakin on jo entinen, eikä enää kalua. Silloin ne kukat onkin tarpeen ja mullan voi heittää koiran kuoppaan.Lare kirjoitti:Kauanko kukkamulta säilyy avaamattomassa pussissa? Eli jos keväällä jäi yli, niin heitänkö koiran kuoppaan, vai onko siitä ensi keväänä kalua? Jos se vaikka jotenkin kuivaa tai bakteerit yms kuolee.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Katson Tätipotin ja tallennan 2001:n (tuon lähihistoriallisen dokumentin) EyeTV:lläAnniel kirjoitti:Tähtiportti vai 2001: Avaruusseikkailu?
Eka olis lyhyt ja pääsis suht ajoissa nukkumaan. Toka suosikkileffa, jota en ole nähnyt pitkään aikaan mutta kestää kahteen
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aries »