Eikös Gates laita sen rahan parempaan käyttöön?maccivaari kirjoitti:Mieluiten Applelle kuin Gatesille - toistaiseksi.Tauvo kirjoitti:Olen maksanut Applelle elämäni hankaloittamisesta.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Höh! Onkohan tullut valittua väärä mies? Mä hoidan ruokaostokseni yleensä ilman listaa ja laittamani ruoka on erinomaista. Olen varattu – pahoittelen. 8)Anniel kirjoitti:Mies ja miehen tekemät ruokaostokset...
1) Ruisleipää, voita, lohta, keitettyä kananmunaa, sitruunaa ja tilliä, pippuria.Anniel kirjoitti:Kaikkea ostetaan mitä kauppalistalla on, paitsi että ei tuoda tiettyä juttua vaan vähän sen tapaista ja mun hommaksi jää kehittää siitä jotain sapuskaa. Mitä hemmettiä mä teen melkein kilolla kylmäsavukirjolohta?
2) Lohta mirepoix- tai juliennekokoisena tai sitten vaan ihan hienonnettuna, kermaviiliä, sitruunaa, tilliä, ripaus sokeria, pippuria. Sekoitetaan. Odotetaan vähintään tunti (6–12 on hyvä). Nautitaan uuniperunoiden kera. Tai paahdetun leivän. Tai Maalahden limpun. Tai saaristolaisleivän. Tai …
3) Keitetään kermaa vähän kasaan, silputtu lohi sekaan, lisäksi tilliä tai persiljaa, pippuria. Sekoitetaan al dente pinaaattitagliatellen joukkoon.
Eiköhän näillä alkuun pääse.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei olisi Gates varastanut ja tuhonnut noita asioita, vaikka muuten en niistä laitteista pidä.maccivaari kirjoitti:Mieluiten Applelle kuin Gatesille - toistaiseksi.Tauvo kirjoitti:Olen maksanut Applelle elämäni hankaloittamisesta.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Älä huoli, ihan oikea mies se on ja lieventävänä asianhaarana mainittakoon että teki ostokset 3 min ennen kaupan sulkeutumista. Pointti olikin siinä että jos menee muuttamaan omatoimisesti kauppalistan sisältöä niin voisi sitten tuoda jotain minkä kanssa sitä muuttunutta ainesta valmistetaan. Jos mielessä on tehdä esim uunilohta ja siihen löytyy kaikki ainekset, lukuunottamatta sitä kalaa, valmiina kotoa niin väärän kalan tuominen aiheuttaa pikkuisen ongelmia tuohon suunniteltuun menuuseen.jjpeltola kirjoitti:Höh! Onkohan tullut valittua väärä mies? Mä hoidan ruokaostokseni yleensä ilman listaa ja laittamani ruoka on erinomaista. Olen varattu – pahoittelen. 8)Anniel kirjoitti:Mies ja miehen tekemät ruokaostokset...1) Ruisleipää, voita, lohta, keitettyä kananmunaa, sitruunaa ja tilliä, pippuria.Anniel kirjoitti:Kaikkea ostetaan mitä kauppalistalla on, paitsi että ei tuoda tiettyä juttua vaan vähän sen tapaista ja mun hommaksi jää kehittää siitä jotain sapuskaa. Mitä hemmettiä mä teen melkein kilolla kylmäsavukirjolohta?
2) Lohta mirepoix- tai juliennekokoisena tai sitten vaan ihan hienonnettuna, kermaviiliä, sitruunaa, tilliä, ripaus sokeria, pippuria. Sekoitetaan. Odotetaan vähintään tunti (6–12 on hyvä). Nautitaan uuniperunoiden kera. Tai paahdetun leivän. Tai Maalahden limpun. Tai saaristolaisleivän. Tai …
3) Keitetään kermaa vähän kasaan, silputtu lohi sekaan, lisäksi tilliä tai persiljaa, pippuria. Sekoitetaan al dente pinaaattitagliatellen joukkoon.
Eiköhän näillä alkuun pääse.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Miehen ei pitäisi koskaan alistua lähtemään ruokaostoksille naisen puolesta. Siitä ei voi seurata mitään hyvää.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kui niin naisen puolesta? Missä niin on päätetty, että ruokaostokset kuuluu naiselle? Äijätkin syö ja yleensä vielä enemmän kuin naiset, niin että eiköhän ne ruokaostokset kuulukin äijille! Alistu sinä nyt vaan tähän tosiasiaan!KunkkuJ kirjoitti: Miehen ei pitäisi koskaan alistua lähtemään ruokaostoksille naisen puolesta.
-
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Luulisin, että pointti oli "naisen pyynnöstä".Citruuna kirjoitti:Kui niin naisen puolesta? Missä niin on päätetty, että ruokaostokset kuuluu naiselle? Äijätkin syö ja yleensä vielä enemmän kuin naiset, niin että eiköhän ne ruokaostokset kuulukin äijille! Alistu sinä nyt vaan tähän tosiasiaan!KunkkuJ kirjoitti: Miehen ei pitäisi koskaan alistua lähtemään ruokaostoksille naisen puolesta.
-
Höpö höpö. Ruuanlaitto ja ruokaostosten tekeminen kuuluu naisille. Tämän olisi luullut olevan selvää sinullekin. Jotenkin säälittävää ja naurettavaa, että naiset kuvittelevat pystyvänsä pärjäämään työelämässä miesten lailla. Totuus löytyy jo biologiasta. Naisen avut sopivat kotitöihin ja lasten kasvattamiseen, miehen tuottavaan työhön kodin ulkopuolella. Piste.Citruuna kirjoitti: Kui niin naisen puolesta? Missä niin on päätetty, että ruokaostokset kuuluu naiselle? Äijätkin syö ja yleensä vielä enemmän kuin naiset, niin että eiköhän ne ruokaostokset kuulukin äijille! Alistu sinä nyt vaan tähän tosiasiaan!
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Rasti seinään !! Olen kerrankin Kunkun kanssa jostain samaa mieltä.KunkkuJ kirjoitti:Höpö höpö. Ruuanlaitto ja ruokaostosten tekeminen kuuluu naisille. Tämän olisi luullut olevan selvää sinullekin. Jotenkin säälittävää ja naurettavaa, että naiset kuvittelevat pystyvänsä pärjäämään työelämässä miesten lailla. Totuus löytyy jo biologiasta. Naisen avut sopivat kotitöihin ja lasten kasvattamiseen, miehen tuottavaan työhön kodin ulkopuolella. Piste.Citruuna kirjoitti: Kui niin naisen puolesta? Missä niin on päätetty, että ruokaostokset kuuluu naiselle? Äijätkin syö ja yleensä vielä enemmän kuin naiset, niin että eiköhän ne ruokaostokset kuulukin äijille! Alistu sinä nyt vaan tähän tosiasiaan!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Minä olen nähnyt maata kierrellessäni, että mies haluaa jopa tehdä kaikkensa naisen puolesta. Olen nähnytkin tällaisia tapauksia. Pitkähkön tarkkailun perusteella systeemi näyttäisi toimivan. Mies saa mitä haluaa ja nainenkin on tyytyväinen. Eikö tasapaino ole tällöin kunnossa?Citruuna kirjoitti:Kui niin naisen puolesta?KunkkuJ kirjoitti: Miehen ei pitäisi koskaan alistua lähtemään ruokaostoksille naisen puolesta.
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ei. Tasapaino on silloin kunnossa, kun nainen on hiljaa, ja tekee sen, mitä mies käskee. Täydellinen tasapaino saavutettaisiin, jos kaikki tekisivät niin kuin minä haluan. Tässä on se syy, miksi maailma on niin epätasapainoinen ja arvaamaton paikka.Mikael K. kirjoitti:Eikö tasapaino ole tällöin kunnossa?
-
Kuka sun homeisista mielipiteistä välittää? Pidä vaan omat sairaat ajatuksesi, ei niillä ole mitään vaikutusta mihinkään!KunkkuJ kirjoitti:Höpö höpö. Ruuanlaitto ja ruokaostosten tekeminen kuuluu naisille. Tämän olisi luullut olevan selvää sinullekin. Jotenkin säälittävää ja naurettavaa, että naiset kuvittelevat pystyvänsä pärjäämään työelämässä miesten lailla. Totuus löytyy jo biologiasta. Naisen avut sopivat kotitöihin ja lasten kasvattamiseen, miehen tuottavaan työhön kodin ulkopuolella. Piste.Citruuna kirjoitti: Kui niin naisen puolesta? Missä niin on päätetty, että ruokaostokset kuuluu naiselle? Äijätkin syö ja yleensä vielä enemmän kuin naiset, niin että eiköhän ne ruokaostokset kuulukin äijille! Alistu sinä nyt vaan tähän tosiasiaan!
-
Onneksi sinun kaltaisia todellisuuden tajun menettäneitä pikku sihteerikköänkyröitä on vain vain pieni vähemmistö. Muuten olisivat maailmankirjat pahasti sekaisin.Citruuna kirjoitti: Kuka sun homeisista mielipiteistä välittää? Pidä vaan omat sairaat ajatuksesi, ei niillä ole mitään vaikutusta mihinkään!
-
tämä on selvää hateyismiaLihapipo kirjoitti:Täydellinen tasapaino saavutettaisiin, jos kaikki tekisivät niin kuin minä haluan. Tässä on se syy, miksi maailma on niin epätasapainoinen ja arvaamaton paikka.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Suosittelen toimiviksi todettujen menetelmien käyttöä, jotta tasapainoinen ilmapiiri saadaan aikaan mahdollisimman nopeasti ja kustannustehokkaasti. Esimerkiksi, jos vaimo on hankala, vaimoa pitää lyödä. Jos lapsi on hankala, lasta pitää lyödä. Jos auto on hankala, se pitää viedä korjaamolle, ja antaa ammattilaisten tutkia, mikä siinä on vikana. Jos koira on hankala, koiraa pitää lyödä. Jos palvelija on hankala, palvelijaa pitää lyödä.
Jos vaimo on koulutuksen jälkeen edelleen hankala, vaimoa pitää lyödä uudestaan, ja lukita hänet kellariin. Jos lapsikin on hankala, häntä pitää lyödä kovempaa. Jos auto jatkaa oikuttelua, auto pitää viedä uudelleen korjaamolle, ja antaa ammattilaisten tutkia, mikä siinä on vikana. Jos koira on edeleen hankala, niin se pitää lopettaa. Jos palvelija on edelleen hankala, hänetkin pitää lopettaa.
Koulutus saattaa vaatia pitkäjänteisyyttä, ja pitää myös varautua kapinointiin. Järjestelmällisellä ja periksiantamattomalla koulutuksella on kuitenkin mahdollista saada hankalatkin kotiolosuhteet täydelliseen tasapainoon. Erityisen hakalassa tilanteessa on hyvä sulkea silmänsä, ja laskea kymmeneen. Sen jälkeen on vielä hyvä muistuttaa itseään, että väkivalta on ratkaisu kaikkeen. Jos ei ole luonnostaan väkivaltainen, niin koulutuksen aikana voi itseään rauhoitella toistamalla ääneen koko koulutuksen ajan: "Lyön sinua vain, koska rakastan sinua."
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kylläpä ne kauan sinua jaksoivatkin kestää, ennen kuin päättivät hylätä.tuomaril kirjoitti:Isukki ja äiti lähtee Dubaihin ja minä joudun jäämään tänne kylmyyteen!![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Siri huolehtii onneksi minusta.arttula kirjoitti:Kylläpä ne kauan sinua jaksoivatkin kestää, ennen kuin päättivät hylätä.tuomaril kirjoitti:Isukki ja äiti lähtee Dubaihin ja minä joudun jäämään tänne kylmyyteen!![]()
-
Minä olisin kyllä tuomaril:in vanhempana lähettänyt pojan sinne jonnekin, ilman paluulippua.arttula kirjoitti:Kylläpä ne kauan sinua jaksoivatkin kestää, ennen kuin päättivät hylätä.tuomaril kirjoitti:Isukki ja äiti lähtee Dubaihin ja minä joudun jäämään tänne kylmyyteen!![]()

-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Vain koska sillä ei ole jalkoja.tuomaril kirjoitti:Siri huolehtii onneksi minusta.
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Virheellinen taltiotiedostojen määrä
(Pitää olla 676072 eikä 676075)
Virheellinen taltiohakemistojen määrä
(Pitää olla 192733 eikä 192730)
Taltio Macintosh HD on vioittunut ja se pitää korjata.
Virhe: Tämä levy on korjattava. Käynnistä tietokone toiselta levyltä (kuten Mac OS X -asennuslevyltä) ja korjaa levy Levytyökalulla.
Tietenkin juuri nyt.

iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ihan sama vaikka oottaisit vuoden ennenkuin korjaat. Nuo virheet on ihan perusjuttua mäkin kanssa.Aadee kirjoitti:Tietenkin juuri nyt.
-
Siri huolehtii minusta?tuomaril kirjoitti:Siri huolehtii onneksi minusta.arttula kirjoitti:Kylläpä ne kauan sinua jaksoivatkin kestää, ennen kuin päättivät hylätä.tuomaril kirjoitti:Isukki ja äiti lähtee Dubaihin ja minä joudun jäämään tänne kylmyyteen!![]()

-
Mitäs typerää tuossa muka oli?Citruuna kirjoitti:Siri huolehtii minusta?tuomaril kirjoitti:Siri huolehtii onneksi minusta.arttula kirjoitti:Kylläpä ne kauan sinua jaksoivatkin kestää, ennen kuin päättivät hylätä.tuomaril kirjoitti:Isukki ja äiti lähtee Dubaihin ja minä joudun jäämään tänne kylmyyteen!![]()
. En ole kyllä mitään typerämpää lukenut aikoihin!
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka