Ärsyttää silti

Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ja soi Hesburgerissa. Ainakin Frontside ollie. Menin Prismaan ja ollie soi sielläkinThoth kirjoitti:Robinin uusi levy Koodi löytyy Spotifysta.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sama kuin Justin Bieber, mutta vain pienemmässä mittakaavassa...iPadi kirjoitti:Ja soi Hesburgerissa. Ainakin Frontside ollie. Menin Prismaan ja ollie soi sielläkinThoth kirjoitti:Robinin uusi levy Koodi löytyy Spotifysta.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Et voi olla tosissasi? Tuota Ollietahan tursuaa joka paikasta.Erño kirjoitti:Neva höörd.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kysymys on nuoresta suomalaisesta poika-laulajasta, jonka yhtä kappaletta pursutetaan joka paikasta.hatey kirjoitti:^En minäkään ole vielä altistunut tuolle, joten en tiedä mistä on kysymys.
Viesti Kirjoittaja Erño »
En minäkään sellaista musiikkia mitä tämä "Ollie" edustaa, mutta silti olen joutunut altistumaan sille esim. kaupassa ollessani.hatey kirjoitti:^ En kuuntele musiikkia.
Hiljaisuus on hyvästä.Erño kirjoitti:
....elämä ilman musiikkia olisi melko hiljaista.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hiljaisuus on ylellisyyttä! Jatkuva musiikki hermostuttaa. En tiedä mikä on Frontside ollie enkä missään nimessä haluakaan.hatey kirjoitti:Hiljaisuus on hyvästä.Erño kirjoitti:
....elämä ilman musiikkia olisi melko hiljaista.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Itse vältyin siltä, kunnes se päätettiin reväyttää yhdessä Putouksen jaksossa. Silloinkin luulin häntä hetken aikaa tytöksi.tuomaril kirjoitti:Kysymys on nuoresta suomalaisesta poika-laulajasta, jonka yhtä kappaletta pursutetaan joka paikasta.hatey kirjoitti:^En minäkään ole vielä altistunut tuolle, joten en tiedä mistä on kysymys.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei sitä enään tursua. Nyt tursuaa Soutaa huopaa.tuomaril kirjoitti:Et voi olla tosissasi? Tuota Ollietahan tursuaa joka paikasta.Erño kirjoitti:Neva höörd.
Hyi yääkkk oksettavaa!!!Hieno kirjoitti:Ei sitä enään tursua. Nyt tursuaa Soutaa huopaa.
Mistä on kysymys?Citruuna kirjoitti:Hyi yääkkk oksettavaa!!!Hieno kirjoitti:Ei sitä enään tursua. Nyt tursuaa Soutaa huopaa.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sama! Ja olisin mielelläni välttynyt siltäkin kokemukselta.Mailia kirjoitti: Itse vältyin siltä, kunnes se päätettiin reväyttää yhdessä Putouksen jaksossa. Silloinkin luulin häntä hetken aikaa tytöksi.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kuulostaa semmoiselta jota kannattaa välttää.Hieno kirjoitti: Ei sitä enään tursua. Nyt tursuaa Soutaa huopaa.
Olet saanut hatey-tartunnanKain kirjoitti:Kuulostaa semmoiselta jota kannattaa välttää.Hieno kirjoitti: Ei sitä enään tursua. Nyt tursuaa Soutaa huopaa.
Onneksi repäisin radiosta antennipiuhan pois. 8)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Enkä ole.Citruuna kirjoitti:Olet saanut hatey-tartunnanKain kirjoitti:Kuulostaa semmoiselta jota kannattaa välttää.Hieno kirjoitti: Ei sitä enään tursua. Nyt tursuaa Soutaa huopaa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla on monta artisokkalaatiklllista henkisiä cd-levyjä.Kain kirjoitti:Enkä ole.Citruuna kirjoitti:Olet saanut hatey-tartunnanKain kirjoitti:Kuulostaa semmoiselta jota kannattaa välttää.Hieno kirjoitti: Ei sitä enään tursua. Nyt tursuaa Soutaa huopaa.
On minulla yksi perunasäkillinen fyysisiä CD-levyjä.
Viesti Kirjoittaja Hieno »