![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ei ihme että allergiat ja muut autoimmuunitaudit leviävät kulovalkean lailla...
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Mua taas ketuttaa OP-Pohjola ja se kun nämä pankit menevät naimisiin vakuutusyhtiöiden kanssa, on trendi hieman kyseenalainen. Elinkeinoelämässä puhutaan ydinalueosaamisesta ja paskat rahantekoa tässä pankit yrittävät maksimoida.waiski kirjoitti:Heh, et ole foliohattua ajatellut? Ihan vaan yksittäisenä juttuna, Kaune taisi Naantaliin lähteä ihan ilman suurta saakutti SOK:taMaza kirjoitti:Enemmän, kuin hintojen takia boikotoin S-ryhmää sen politiikan takia. Monissa isoissa kaupungeissa iso osa Osuuskaupan hallintoneuvoston jäsenistä on myös kunnanhallituksessa tai muissa poliittisissa viroissa. Kun näille neuvostojen jäsenille ja perheille annetaan hulvattomia alennuksia (jotka muuten te bonusten kerääjät maksatte), ei ole lainkaan tavatonta, että Osuuskauppa on erilaisessa asemassa vaikkapa kaavoituksen ollessa kyseessä.vinda kirjoitti:Tämän ku ihmiset tajuis. Ja sen, et ne bonuskortit maksaa. Niiden ylläpitäminen maksaa enemmän, kuin bonuksina saa takaisin. Eli ilman bonuskortteja ruoka ois halvempaa. Ja toki ilman noita suuria kauppaketjuja, jotka kyykyttävät ruuan tuottajia.Peitsamo kirjoitti:taistellakseni S-ryhmän ja Keskon oligopolia vastaan.
Turun Osuuskaupalla on Kauppatorin laidalla noin puolitoista korttelinmittaa toimintaa, pari hotellia, tuhansia ravintolapaikkoja ja iso tavaratalo. Turun kaupungin johtavat virkamiehet (SDP ja Kok.) ajavat pysäköintiluolaa torin alle kuin käärmettä piippuun. Suurin hyötyjä tästä olisi Osuuskauppa. Toinen esimerkki: Hiljattain Martin kaupunginosassa suljettiin suosittu sivukirjasto. Eipä aikaakaan, kun vapautuneissa tiloissa aukesi Sale (SOK). Ja kolmas: Vakavarainen lasitusliike piti majaansa isossa talossa suurehkon tyhjän tontin nurkassa. Joku halusi tontille S-Marketin ja ABC!-aseman, joten lasitusliike laitettiin muuttamaan pois ja talonsa purettiin. Nyt siinäkin on keltainen monoliitti julistamassa suuren johtajan rakkautta. Tai siis siinä tolpassa lukee TOK, Hesburger ja ABC!
Toinen syy boikotoida S-ryhmää on niiden laatu. Kaupoilla ei ole kauppiaita, toisin kuin Keskolla, ainoastaan palkallinen liikkeenhoitaja. Hänellä ei ole kaupallisia intressejä parantaa kauppansa tarjontaa ja palvelua. Ravintoloiden ruoat tulee keskuskeittiöistä ja annokset vain kootaan ravintolassa. Jopa pihvit on esipaistettu! Rossosta on siis turha pyytää medium miinus -pihviä. Ja tästä sitten maksetaan ja saadaan boonusta.
SOK on Suomen suurin puolue.
waiski
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minulta nordea rahastaa 0.75€ joka kuukausi. Olen kyllä se mikä lie avainasiakas, mutta silti ne kehtaa nyhtää minulta tuollaisen summan. Eihän pankissa kohta kannata pitää kuin velkaa.Salamijakk kirjoitti:Maksan OP:n viisi euroa joka kuukausi palvelumaksua, vaikka olen asiakasomistaja?
OP on asettanut bonuskriteerinsä niin rikkaille, että minunkaan neljän tonnin laina ei kerrytä bonuksia, sillä rajaksi on laitettu kohtuuton viisi tuhatta euroa, joko talletuksena tai luottona, jotta bonus kertyisi.
Iltalehti on ylittänyt itsensä viime aikoina. Laitetaan tässä muutamia otsikoita viimeiseltä viikoltaPeitsamo kirjoitti:Näiden verkkolehtien otsikot. Vielä kun ihmiset ovat niin idiootteja, että jaksavat juosta tämän prostituoitu perässä...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minulla on huomenna taas sitä päivänkakkaran matikkaa, enkä ymmärrä siitä mitään.iPadi kirjoitti:Huomenna olisi Saksan koe ja mä en ymmärrä siitä koealueesta mitään
Koe on nyt pahempi asia. Tosin mitä väliä.tuomaril kirjoitti:Minulla on huomenna taas sitä päivänkakkaran matikkaa, enkä ymmärrä siitä mitään.iPadi kirjoitti:Huomenna olisi Saksan koe ja mä en ymmärrä siitä koealueesta mitään
En minäkään ymmärrä matikastakaan mitään. Matikan kokeista olen onneksi saanut seiskalla alkavia.tuomaril kirjoitti:Minulla on huomenna taas sitä päivänkakkaran matikkaa, enkä ymmärrä siitä mitään.iPadi kirjoitti:Huomenna olisi Saksan koe ja mä en ymmärrä siitä koealueesta mitään
Luovutin jo. Opiskelusta ei tule tähän aikaan mitään. Olisi vaan pitänyt aloittaa kokeisiin lukeminen hyvissä ajoin.Peitsamo kirjoitti:Sitä se jatkuva homputtaminen teettää. Ipadi nyt opiskelee niitä sanoja, kertaa ja kertaa ja kertaa ja kertaa ja opettelee sitä kielioppia siinä sivussa. Se voi muuten olla aika vtumaista. Lähinnä nyt sanon tämän, koska melko sujuvasti väännän englantia, saksaa ja ruotsia. Itävallassa tullut asuttuakin jonkin aikaa. Kielten opiskelu on sellaista, jossa ei ole mitään oikotietä.
Tuomarilalle ihan sama
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Pitäähän sitä elämässä vähän jännitystä olla, ja paluulippua ei tullut hankittua etukäteen, koska edes paluukuukausi ei ollut vielä kovin kirkkaana mielessä. Autona on paikallinen Corolla, eli Mitsubishi Magna. Automaatilla oli yllättävän helppo tottua ajamaan tien oikealla (tai väärällä, ihan miten haluaa ajatella) puolella, toivottavasti Suomessakin tottuu taas yhtä nopeaa :parisel kirjoitti: Ei kuulosta hyvältä idealta lähteä ilman paluulippua tai sen rahoitusta - jos meinaa takaisinkin tulla; tuo kuulostaa vähän siltä, kuin et tosissasi haluaisikaan palata!
Kai auto sentään on paikallinen, eikä mukana raahattu!
En rupea kattavuutta vertailemaan, mutta olen aikanaan hankkinut jatkuvasti voimassa olevan matkavakuutuksen, vaikken loppujen lopuksi kovin usein reissaakaan - joka tapauksessa koen sen vaivattomaksi, vakuutuskortti vain lompakkoon mukaan. Jaa, taitaa siinä olla jokin reissun maksimipituusrajoitus...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Niin, mitäs menit pariuduit, erakkoelämä on sinulle haave vain.....Citruuna kirjoitti:Olen niin pettynyt kaikkeen, että mieluiten muuttaisin jonnekin korpeen ja alkaisin elää erakkona koko tämän ns. yhteiskunnan ulkopuolella, kadoten kokonaan...mutta eihä se ole mahdollista tässä monenlaisten rekisterien maassa
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
En nyt sanoisi noinkaan. Tuolla luonteella se on pikemminkin väistämätöntä ennemmin tai myöhemmin.hatey kirjoitti: Niin, mitäs menit pariuduit, erakkoelämä on sinulle haave vain.....
Mahtuu tuohon punkkkaan vielä yksi vuokraa maksamaanCitruuna kirjoitti:Olen niin pettynyt kaikkeen, että mieluiten muuttaisin jonnekin korpeen ja alkaisin elää erakkona koko tämän ns. yhteiskunnan ulkopuolella, kadoten kokonaan...mutta eihä se ole mahdollista tässä monenlaisten rekisterien maassa
Viesti Kirjoittaja Tauvo »