![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

/offtopic
Jeh, tää ketjuhan alkaa näyttää varsin valoisalta. Lukuisilla sinkkumiehillähän on valittavinaan jo neljästä naisesta! Vaiko toisinpäin? Naiset saavat valita, ja miehet seisovat rivissä..
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja e-mac »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Voi kuule, jos sen mukaan olsis elämässä menty kenen tyyppiä määkin olen niin taitais olla poikuus tallella tai ainakin suurin osa siitä. Rakkaus on rajojen rikkomista. Olipa hienosti sanottu, ja keksin sen juuri nyt ja itse!e-mac kirjoitti:Kaverit tosin vähän kauhisteli kun herra nettilöytö ei ollutkaan yhtään minun tyyppiäni, ei yhtään anarkistista särnää niinkuin yksi vanha hyvä ystävä sanoi...
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Mää oon edelleenkin sen verran ronkeli että kelpuutan vain ketjutoteutukset, hihnat ei oo mua varten.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tarvittaessa jakopään tiivisteet vaihdetaan. Öljyä lisätään, kunnes alkaa tuntua mittatikussa.Lare kirjoitti: Ja moni kaveri täällä osaa katsoa konepellin alle sujuvasti.
Kompromissi: käsiraudat.Wespa kirjoitti:Mää oon edelleenkin sen verran ronkeli että kelpuutan vain ketjutoteutukset, hihnat ei oo mua varten.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tarvittaessa jakopään tiivisteet vaihdetaan. Öljyä lisätään, kunnes alkaa tuntua mittatikussa.Lare kirjoitti: Ja moni kaveri täällä osaa katsoa konepellin alle sujuvasti.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tämäpä se onkin mielenkiintoinen kuultava! Vähäinen, mutta erittäin merkittävä kokemukseni lähes samasta asiasta tukee tuota havaintoa. Mielestäni tämä seikka kertoo sen, että se pään sisus on todella tärkeä vaikuttaja suhteen muodostumisessa sekä kiinnostuksen että kiintymyksen herättäjänä.e-mac kirjoitti:Onnea kaikille sinkkudesta poishalajaville! Hei laittakaa kunnon rehvi-ilmoitus ja käykää sitten sopivantuntuisen tyypin kanssa kahvilla! Se ei paljon maksa (varsinkin jos paikkakunta on suunnilleen sama)...
Suosittenen! Meinaan löysin netin kautta itselleni kiltin insinöörin kuusi vuotta sitten ja ollaan oltu oikein tyytyväisiä, SO:n kissakin on tyytyväinen kun sai toisen ruokkijan ja rapsuttajan.Kaverit tosin vähän kauhisteli kun herra nettilöytö ei ollutkaan yhtään minun tyyppiäni, ei yhtään anarkistista särnää niinkuin yksi vanha hyvä ystävä sanoi...
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ratkontaproseduuri:Repe Ruutikallo kirjoitti:Kompromissi: käsiraudat.Wespa kirjoitti:Mää oon edelleenkin sen verran ronkeli että kelpuutan vain ketjutoteutukset, hihnat ei oo mua varten.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tarvittaessa jakopään tiivisteet vaihdetaan. Öljyä lisätään, kunnes alkaa tuntua mittatikussa.Lare kirjoitti: Ja moni kaveri täällä osaa katsoa konepellin alle sujuvasti.
Halleluja! Amen!mikastus kirjoitti:Ratkontaproseduuri:Repe Ruutikallo kirjoitti:Kompromissi: käsiraudat.Wespa kirjoitti:Mää oon edelleenkin sen verran ronkeli että kelpuutan vain ketjutoteutukset, hihnat ei oo mua varten.Repe Ruutikallo kirjoitti: Tarvittaessa jakopään tiivisteet vaihdetaan. Öljyä lisätään, kunnes alkaa tuntua mittatikussa.
Se yleisimmin käytetty orgaaninen mittatikku kun painetaan ihan sinne mitattavan tilavuuden pohjaan asti, ja kun sitä merkkiä ei siinä tikussa näy, niin:
a) tikku on liian lyhyt.
b) voiteluainetta ei ole riittävästi.
c) mitataan aivan väärästä paikasta.
Ja tästä sitten jakaudutaan kolmitahoisesti kahtaalle.
Yhtäällä:
a) kasvatetaan tikun mittaa, tai hankitaan pienempitilavuuksinen mitattava.
b) hommataan erinäisin voodoo-keinoin sitä voiteluainetta, mahdollista läheisten/tuttujen tietämystä ja (kellastunutta)kirjallisuutta hyväksi käyttäen. Oikea voiteluaine on varmasti olemassa jossain.
c) vaihdetaan mittauspaikkaa seuraavaan mahdolliseen oikeaan mittauspaikkaan. Joko samassa entiteetissä, tai jos tarkastelupaikot on jo läpikäyty, eikä sopivaa löytynyt, niin seuraavasssa entiteetissä. Pitää huomata, että mittaajassa ja testivälineistössä on joko vikaa, mutta ehkä enemmänkin alkuoletuksena parantamisen varaa, jos proseduuria joudutaan jatkaamaan lähes loputtomiin, eikä mitään mitattavaa esiinny merkittävässä määrin.
Kahtaalla:
a), b), ja c)
Otetaan yhteiseksi asiaksi, voisiko sanoa asiakasomisteiseksi, kaikki yllämainitut ongelmat. Ratkaistaan ne testaten kaikkia mahdollisia kanavia, sekä tietokanaviakin hyväksikäyttäen. Käydään läpi jokainen mahdollinen paikka, ja tulkitaan tulokset. Säilytetään näytteet. Otetaan kunnolla opiksi ja otetaan vähän muuallekkin. Taka- ja etuperoiset asiat molemmat tulkitaan edistymiseksi. Soudetaan ja huovataan. Soudetaan ja huovataan. Hitaasti ja nopeasti, kokoajan ja taukoja välillä pitäen. Oraalimittaukseen luottaminen saattaa antaa vääriä tuloksia, ja ajaa virheelliseen suulliseen ulosantiin.
Nesteytetään, palautellaan, annetaan, otetaan. Lopetetaan mittaaminen ja nautitaan suorituskyvystä joka on saatavilla.
Mikastus se on lumoavan perusteellinen, missähän vaiheessa se ite soutaa/huopaa? Mie jonkun maston ja purjeen kauppaisin tuohon menoon sekä reipasta tuulta!Jamac kirjoitti:Pitää oikein miettiä, jotta onko tähän a) mitään lisättävää b) mitä lisättävää?![]()
Juu no hetihän sitä taas, kun edelliset laineet ei enää paisko rantakivetykseen. Jos vaan siis vanhan venhon tappi on vielä tallella. Muutoin ei taida ulapalle kannattaa navigoida.amanita kirjoitti:Mikastus se on lumoavan perusteellinen, missähän vaiheessa se ite soutaa/huopaa? Mie jonkun maston ja purjeen kauppaisin tuohon menoon sekä reipasta tuulta!Jamac kirjoitti:Pitää oikein miettiä, jotta onko tähän a) mitään lisättävää b) mitä lisättävää?![]()
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja Mac.äräinen »
Alkaa mennä turhankin runoolliseksi jo.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ja yksi kananen.Mac.äräinen kirjoitti:Musiikkia.
Kohtaavia katseita.
Muutama sananen.
Heh... kiinnostuksenpa hyvinkin.amanita kirjoitti:Onkos kukaan tullut ajatelleeksi, että voihan täältä hakea ihan vaan samaa sukupuolta olevaa mac-tyyppiä yhteisen kiinnostuksen nimessä.
Tää on ku korkki! Meem mää mihkä vaan, aina tää tyyppi pomppaa pintaan?Repe Ruutikallo kirjoitti:Heh... kiinnostuksenpa hyvinkin.amanita kirjoitti:Onkos kukaan tullut ajatelleeksi, että voihan täältä hakea ihan vaan samaa sukupuolta olevaa mac-tyyppiä yhteisen kiinnostuksen nimessä.![]()
Minä muuten olen aina hakenut vain sitä samaa sukupuolta olevia ihmisiä. Nimittäin naisia.
Joillain on ne kosteatkin jutut niin kuivia, että ne vaan kelluu..amanita kirjoitti:Tää on ku korkki! Meem mää mihkä vaan, aina tää tyyppi pomppaa pintaan?Repe Ruutikallo kirjoitti:Heh... kiinnostuksenpa hyvinkin.amanita kirjoitti:Onkos kukaan tullut ajatelleeksi, että voihan täältä hakea ihan vaan samaa sukupuolta olevaa mac-tyyppiä yhteisen kiinnostuksen nimessä.![]()
Minä muuten olen aina hakenut vain sitä samaa sukupuolta olevia ihmisiä. Nimittäin naisia.![]()
Kevyt pää?amanita kirjoitti:Tää on ku korkki! Meem mää mihkä vaan, aina tää tyyppi pomppaa pintaan?Repe Ruutikallo kirjoitti:Heh... kiinnostuksenpa hyvinkin.amanita kirjoitti:Onkos kukaan tullut ajatelleeksi, että voihan täältä hakea ihan vaan samaa sukupuolta olevaa mac-tyyppiä yhteisen kiinnostuksen nimessä.![]()
Minä muuten olen aina hakenut vain sitä samaa sukupuolta olevia ihmisiä. Nimittäin naisia.![]()