Sas muuta! MOT.Pikkuroope kirjoitti: Miks isot ihmiset ottaa kaiken tosissaan![]()

Viesti Kirjoittaja amanita »
Sas muuta! MOT.Pikkuroope kirjoitti: Miks isot ihmiset ottaa kaiken tosissaan![]()
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mitähän muuta mä nyt sit sanoisinamanita kirjoitti:Sas muuta! MOT.Pikkuroope kirjoitti: Miks isot ihmiset ottaa kaiken tosissaan![]()
Mee kaffehuoneeseen, siä on kaatovastaavan paikka vapaa ja saa höpöttää hulluja. Sopis kai sullekki... 8)Pikkuroope kirjoitti:Mitähän muuta mä nyt sit sanoisinamanita kirjoitti:Sas muuta! MOT.Pikkuroope kirjoitti: Miks isot ihmiset ottaa kaiken tosissaan![]()
Nii no liekö toi viimeinen pitäis ottaa kohteliaisuutena..amanita kirjoitti:Mee kaffehuoneeseen, siä on kaatovastaavan paikka vapaa ja saa höpöttää hulluja. Sopis kai sullekki... 8)
Joo kaatohommiin on kyllä biologiakin tarpeen. Lukuintoa!Pikkuroope kirjoitti:Nii no liekö toi viimeinen pitäis ottaa kohteliaisuutena..amanita kirjoitti:Mee kaffehuoneeseen, siä on kaatovastaavan paikka vapaa ja saa höpöttää hulluja. Sopis kai sullekki... 8)Ei ei, huomenna viedään viimeistä biologiankurssia ja kymppiriviä pitäis jatkaa ni ei pysty 8) Ehkä joku toinen päivä. En oo tosin viel kirjoittanu siihen ketjuun yhtään viestiä, ja ylpeä siitä
Aina.. Väsyttää vaan niin vietävästi. Pitää mennä huomenna sit kaatelemaan..amanita kirjoitti:Joo kaatohommiin on kyllä biologiakin tarpeen. Lukuintoa!Pikkuroope kirjoitti:Nii no liekö toi viimeinen pitäis ottaa kohteliaisuutena..amanita kirjoitti:Mee kaffehuoneeseen, siä on kaatovastaavan paikka vapaa ja saa höpöttää hulluja. Sopis kai sullekki... 8)Ei ei, huomenna viedään viimeistä biologiankurssia ja kymppiriviä pitäis jatkaa ni ei pysty 8) Ehkä joku toinen päivä. En oo tosin viel kirjoittanu siihen ketjuun yhtään viestiä, ja ylpeä siitä
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mun mielestä biologia liittyy ihan keskeisesti kaatoihin.amanita kirjoitti: Joo kaatohommiin on kyllä biologiakin tarpeen.
No johan tästä taas päästiin asiapuolelle..Repe Ruutikallo kirjoitti:Mun mielestä biologia liittyy ihan keskeisesti kaatoihin.amanita kirjoitti: Joo kaatohommiin on kyllä biologiakin tarpeen.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Alan vahvasti epäillä että Repen biologistiikka tuntemus on hankittu lehdistä, semmoisista missä on niin köyhiä naisia, ettei niillä ole varaa edes vaatteisiinRepe Ruutikallo kirjoitti:Mun mielestä biologia liittyy ihan keskeisesti kaatoihin.amanita kirjoitti: Joo kaatohommiin on kyllä biologiakin tarpeen.
Ajatella, että mulla ei sitten yhtään tullut tommonen mieleen!Pikkuroope kirjoitti:No johan tästä taas päästiin asiapuolelle..Repe Ruutikallo kirjoitti:Mun mielestä biologia liittyy ihan keskeisesti kaatoihin.amanita kirjoitti: Joo kaatohommiin on kyllä biologiakin tarpeen.
Be häpi vaan sitten.amanita kirjoitti:Ajatella, että mulla ei sitten yhtään tullut tommonen mieleen!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mutta kun ne esiintyy ahkerasti niissä kuvissa niin viimeistään nelikymppisinä ne on jo tienanneet vaatteet eikä lehden kuvaajakaan enää niitä vaivaa.Carde kirjoitti:Alan vahvasti epäillä että Repen biologistiikka tuntemus on hankittu lehdistä, semmoisista missä on niin köyhiä naisia, ettei niillä ole varaa edes vaatteisiinRepe Ruutikallo kirjoitti:Mun mielestä biologia liittyy ihan keskeisesti kaatoihin.amanita kirjoitti: Joo kaatohommiin on kyllä biologiakin tarpeen.
Viesti Kirjoittaja ERA »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Mun mielestä biologia liittyy ihan keskeisesti kaatoihin.amanita kirjoitti: Joo kaatohommiin on kyllä biologiakin tarpeen.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Toisaalta se voi olla parempikin just silleen, siis että ne on tienanneet jo vaatteet. Tuleehan siitä viinirypäleestäkin vanhetessaan rusina, eikä se minusta kovin paljon estetiikkaa paranna. Mutta totuuden nimessä itselläkin on joskus ollut nestetiikka tapulissa korkealla niin kukkiihan se perunakin jos rutto ei ole vienyt varsiaRepe Ruutikallo kirjoitti: Mutta kun ne esiintyy ahkerasti niissä kuvissa niin viimeistään nelikymppisinä ne on jo tienanneet vaatteet eikä lehden kuvaajakaan enää niitä vaivaa.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Paita pois!Macco kirjoitti:Mitenkähän tuon ysin sais kaksinumeroiseksi?
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Housut pois!Pasteur kirjoitti:Paita pois!Macco kirjoitti:Mitenkähän tuon ysin sais kaksinumeroiseksi?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Nyt lähti molemmat. Otin sukatkin pois. Äänestäkää pian, tulee kylmä.gramdel kirjoitti:Housut pois!Pasteur kirjoitti:Paita pois!Macco kirjoitti:Mitenkähän tuon ysin sais kaksinumeroiseksi?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kiittelen säästeliäästi, mutta voin vilpittömästi kiittää kaikkia minua äänestäneitä.kallekilponen kirjoitti:Kiitokset muuten molemmille minua äänestäneelle.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Oliskohan sittenkin kannattanut jättää edes sukat, kun ysi on edelleen yksinumeroinen. Toisaalta, mulla on housut jalassa ja sukatkin, eikä munkaan äänimäärä muutu. Meillä on ilmeisesti väärät konstit käytössä. Pitää yön yli miettiä uusia täkyjä.Macco kirjoitti:Nyt lähti molemmat. Otin sukatkin pois. Äänestäkää pian, tulee kylmä.gramdel kirjoitti:Housut pois!Pasteur kirjoitti: Paita pois!
reps.amanita kirjoitti:Pukekaa hame! 8)
Viesti Kirjoittaja Macco »
99, tieteski.MacFinn kirjoitti:Edit: piti vielä kysymäni, että millainen on kaksinumeroinen ysi? 9)?
Mä olen vaatimattomampi, tavoittelen 69:iä.Macco kirjoitti:99, tieteski.MacFinn kirjoitti:Edit: piti vielä kysymäni, että millainen on kaksinumeroinen ysi? 9)?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tulis nyt edes se 9!MacFinn kirjoitti:Mä olen vaatimattomampi, tavoittelen 69:iä.Macco kirjoitti:99, tieteski.MacFinn kirjoitti:Edit: piti vielä kysymäni, että millainen on kaksinumeroinen ysi? 9)?
Nys suv vaan tarttee kato pärjätä niilläs, mutta ainahan passaa kokeilla ensi vuoden ajan, tiä kuin se innostaa kansaa.MacFinn kirjoitti:reps.amanita kirjoitti:Pukekaa hame! 8)
Ama, ehtiikö se tähän vai pitääkö olla koko vuoden?