~Allekirjoitus~janosh kirjoitti:Komppaan tuota Amukka tätiä, Jos joku pääsee välistä tuikkaamaan, syy siihen on alkuperäisessä pari(ttelu) suhteessa.amanita kirjoitti:Uskottomuus on seuraus, ja ero on eroavan pariskunnan keskinäisten ratkaisemattomien ongelmien johtopäätös. Sinulla ei ole mitään aihetta syyllisyyteen! Päin vastoin, ole naisesi tukena eron vaikeana aikana, kuka ties mitä teillä on edessänne!The raconteur kirjoitti:Älkää ainakaan hompun varatut naiset harrastako sala(pano)suhteita. Jättäkää suosiolla meidät sinkkumiehet rauhaan.![]()
Sitä tuntee itsensä väkisinkin syylliseksi, kun ihanalla naisella on avioero vetämässä ja talo myynnissä. Haluaisin tällä hetkellä hakata itseni (ehkä Erño voi auttaa)...
Jos suhde kahden ihmisen välillä on kaikinpuolin kunnossa, niin siihen ei kukaan pääse väliin. Ja piste.
Homppulaisten parisuhdekiemurat
-
Re: Homppulaisten parisuhdekiemurat
Viesti Kirjoittaja Fakap »
-
Re: Hompun homoilta
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
8)amanita kirjoitti:... seisoo mies, jonka katseessa ja olemuksessa on se jokin, kertalaakista seuraa PAM!
Syy: Homokeskustelun tiimoilta siirretty aiheeseen kuulumaton ketjunpätkä tänne paremmalle alueelle
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joillekin se PAM tulee pyytämättä, jotkut sitä oikein pyytävät!KunkkuJ kirjoitti:8)amanita kirjoitti:... seisoo mies, jonka katseessa ja olemuksessa on se jokin, kertalaakista seuraa PAM!

PAM ja PAM, menekkös!

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Älä turhaan innostu, tossa iässä katseessa ei ole kuin kaihiKunkkuJ kirjoitti:8)amanita kirjoitti:... seisoo mies, jonka katseessa ja olemuksessa on se jokin, kertalaakista seuraa PAM!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
JL
-
Jussi68 kirjoitti: Älä turhaan innostu, tossa iässä katseessa ei ole kuin kaihiJL
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

-
- Ylläpitäjä
Sen takia se tämmöstä tätiäkin jaakaa.Jussi68 kirjoitti:Älä turhaan innostu, tossa iässä katseessa ei ole kuin kaihiKunkkuJ kirjoitti:8)amanita kirjoitti:... seisoo mies, jonka katseessa ja olemuksessa on se jokin, kertalaakista seuraa PAM!![]()
JL

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ihmekkös, kun se on Citruunan kimpussa.amanita kirjoitti:Sen takia se tämmöstä tätiäkin jaakaa.Jussi68 kirjoitti:Älä turhaan innostu, tossa iässä katseessa ei ole kuin kaihiKunkkuJ kirjoitti:8)amanita kirjoitti:... seisoo mies, jonka katseessa ja olemuksessa on se jokin, kertalaakista seuraa PAM!![]()
JL
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
MITEN MONTA KERTAA SINULLE TÄYTYY SANOA, ETTÄ ÄLÄ PUUTU TÄHÄN!Kain kirjoitti:Ihmekkös, kun se on Citruunan kimpussa.

-
Hengitähän nyt syvään ja rauhallisesti, ettei Oton tarvitse olla heti antamassa nitroja.KunkkuJ kirjoitti:MITEN MONTA KERTAA SINULLE TÄYTYY SANOA, ETTÄ ÄLÄ PUUTU TÄHÄN!Kain kirjoitti:Ihmekkös, kun se on Citruunan kimpussa.Nämä eivät ole mitään lasten asioita.
Tai, no, ehkä se Citruuna polkisi pyörällä sinua tapaamaan sairaalaan.

E: Ja miksi minun otsikko vieläkin Homoilee?
-
vastaus Hompun tosimieheltä
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hompun serveri päättelee lähettäjän suuntautumisen. Viestisi otsikon mukaan se on tullut Hompun homoilta.Kain kirjoitti:
-
Se homoilee siksi, kun kukaan ei ole sitä muokannut
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se on tuon viestin geeneissä.Kain kirjoitti:E: Ja miksi minun otsikko vieläkin Homoilee?
Eiku, se on vastaus viestiin, johon on alunperin vastattu homoketjussa. Sieltä se periytyy.
-
- Ylläpitäjä
Re: Se homoilee siksi, kun kukaan ei ole sitä muokannut
Muutin tuon homoketjun otsikkoa viivan verran.Macco kirjoitti:Se on tuon viestin geeneissä.Kain kirjoitti:E: Ja miksi minun otsikko vieläkin Homoilee?
Eiku, se on vastaus viestiin, johon on alunperin vastattu homoketjussa. Sieltä se periytyy.
-
Kiva kun jaksoit, mutta mahtaakohan homoja viiva kiinnostaa?amanita kirjoitti: Muutin tuon homoketjun otsikkoa viivan verran.
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
No lesboja kuitenkin...Tauvo kirjoitti:Kiva kun jaksoit, mutta mahtaakohan homoja viiva kiinnostaa?amanita kirjoitti: Muutin tuon homoketjun otsikkoa viivan verran.
6xiPod +iPhone 3GS (M32)+iPhone 8
iPad (V32, 7 gen) | AppleTV
Apple Watch S7
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Se pitää kirjoittaa Hompun homo -ilta.amanita kirjoitti:Muutin tuon homoketjun otsikkoa viivan verran.
-
Re: vastaus Hompun tosimieheltä
Tauvo kirjoitti:Hompun serveri päättelee lähettäjän suuntautumisen. Viestisi otsikon mukaan se on tullut Hompun homoilta.Kain kirjoitti:
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Wanha. http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 5#p1128820Kain kirjoitti:Tauvo kirjoitti:Hompun serveri päättelee lähettäjän suuntautumisen. Viestisi otsikon mukaan se on tullut Hompun homoilta.Kain kirjoitti:
E: Ja miksi minun otsikko vieläkin Homoilee?![]()
![]()
![]()
-
Uusi tai vanha. Vastasinpahan kysymykseen. Pahoittelut Thothille jos ei ollut riittävän uusi.Thoth kirjoitti:Wanha. http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 5#p1128820Kain kirjoitti:Tauvo kirjoitti:Hompun serveri päättelee lähettäjän suuntautumisen. Viestisi otsikon mukaan se on tullut Hompun homoilta.Kain kirjoitti:
E: Ja miksi minun otsikko vieläkin Homoilee?![]()
![]()
![]()
-
- Ylläpitäjä
Vastustan, se on juuri nyt oikein.Maza kirjoitti:Se pitää kirjoittaa Hompun homo -ilta.amanita kirjoitti:Muutin tuon homoketjun otsikkoa viivan verran.
EDIT: Analogia: Homo-ilta Hompussa.
-
Elä nyt loukkaannu. Ircissä, jossa nuorempana vietin turhankin paljon aikaa, oli tapana huutaa "Wanha!", kun joku tuli sinne sellaisen vitsin kanssa, joka on jo kerran kuultu. Tässä tapauksessa oli erikoistarve, koska minä-minä-minä kerroin sen ekana. 8)Tauvo kirjoitti:Uusi tai vanha. Vastasinpahan kysymykseen. Pahoittelut Thothille jos ei ollut riittävän uusi.Thoth kirjoitti:Wanha. http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 5#p1128820Kain kirjoitti:Tauvo kirjoitti:
Hompun serveri päättelee lähettäjän suuntautumisen. Viestisi otsikon mukaan se on tullut Hompun homoilta.![]()
![]()
![]()
-
Mitä, eikö se olekaan vastaava kuin "Vuoden homppulainen?"amanita kirjoitti:Vastustan, se on juuri nyt oikein.Maza kirjoitti:Se pitää kirjoittaa Hompun homo -ilta.amanita kirjoitti:Muutin tuon homoketjun otsikkoa viivan verran.
-
- Ylläpitäjä
Mikään ei estä täällä valitsemasta Hompun homoa, tiedä sitten, montako osallistujaa ilmaantuisi.Thoth kirjoitti:Mitä, eikö se olekaan vastaava kuin "Vuoden homppulainen?"amanita kirjoitti:Vastustan, se on juuri nyt oikein.Maza kirjoitti:Se pitää kirjoittaa Hompun homo -ilta.amanita kirjoitti:Muutin tuon homoketjun otsikkoa viivan verran.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Ok... Kaikki kunnossa. Minulla on näistä foorumeista niin vähän kokemusta, kun Hompun lisäksi on jäsenyys vain yhdellä kanadalaisella sivustolla, jossa käytännössä käyn vain lukemassa uutiset. Niin ja onhan mulla Google+-tilikin.Thoth kirjoitti: Elä nyt loukkaannu. Ircissä, jossa nuorempana vietin turhankin paljon aikaa, oli tapana huutaa "Wanha!", kun joku tuli sinne sellaisen vitsin kanssa, joka on jo kerran kuultu. Tässä tapauksessa oli erikoistarve, koska minä-minä-minä kerroin sen ekana. 8)
Tuo minun kommenttini Kainille oli oikeastaan siinä otsikossa, eikä tuossa oivalluksessasi.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka