Edit: hetkellisesti muuten nyt nopeentui ainakin homppu.

Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Jos siul vaan on joutoaikaa niin ilolla moista käyttäsin ainakin minä. Paras tää on valittavista mutta yläosa voisi olla snadimpi ha alareunassa voisi olla "etusivulle" napukka. Kaiken muun epäolennaisen saa sitten itse Adblockilla karsittua pois.Macco kirjoitti:Teenkö uuden?Jone kirjoitti:Sivuilla on katkostietoa, muistutusta ja kahvikuppimyyntiä paraatipaikalla kiinteästi siihen malliin että miun 12" iBook näyttää vain 2 "oikeaa" topickia.Kivempi ois kun näykyisi heti sitä foorumin sisältöä enempi. Jos saisi sellaisen teeman vielä missä tuo yläreuna olisi mahd. lytyssä ja avattaret vasemmalla nin jopa passais. Maccon-teema on lähellä mutta yläreuna ihan turhan iso. Niin ja sit mulla on vähä krapulakin
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei mulla oo, mutta pakkoko sitä on kerralla valmiiksi tehdä. Eli mennee jonkun aikaa, toivottavasti saan jotain aikaiseksikin. Edelleen phpBB3:n tyylit on takapuoli (= paljon turhaa liian monimutkaisesti toteutettuna), joten sekin valitettavasti hidastaa hommaa.Jone kirjoitti:Jos siul vaan on joutoaikaa niin ilolla moista käyttäsin ainakin minä. Paras tää on valittavista mutta yläosa voisi olla snadimpi ha alareunassa voisi olla "etusivulle" napukka. Kaiken muun epäolennaisen saa sitten itse Adblockilla karsittua pois.Macco kirjoitti:Teenkö uuden?Jone kirjoitti:Sivuilla on katkostietoa, muistutusta ja kahvikuppimyyntiä paraatipaikalla kiinteästi siihen malliin että miun 12" iBook näyttää vain 2 "oikeaa" topickia.Kivempi ois kun näykyisi heti sitä foorumin sisältöä enempi. Jos saisi sellaisen teeman vielä missä tuo yläreuna olisi mahd. lytyssä ja avattaret vasemmalla nin jopa passais. Maccon-teema on lähellä mutta yläreuna ihan turhan iso. Niin ja sit mulla on vähä krapulakin
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Jone »
No ei ihan vauhdikkain asennus jos koukun laitoon menee viikkoPasteur kirjoitti:Äh...Vielä venyy auton saanti ensi viikkoon, kun joutuvat vielä laitattamaan vetokoukun siihen.
No sisältyy siihen myös roudaus kotipihaan etelä-Ruotsista... mutta silti.Jone kirjoitti:No ei ihan vauhdikkain asennus jos koukun laitoon menee viikko
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Eipä toimi, ei. Minä olen jonkun viattoman ja hyväuskoisen kansalaisen avoimessa ZyXEL-verkossa. Sonera kertoo häiriotiedotesivullaan:amanita kirjoitti:Turkulaiset Soneran laajakaista-foorumilaiset!!! Toimiiko kenelläkään yhteys??? Koko per/hanan päivän olen ollut ilman, sitä yhteyttä meinaan. Onneksi puhelinmodeemi-homma toimii. laitoin Soneralle jo palautteenkin, soittaa en edes yritä.
Voi RÄHMÄ.![]()
No joo, isompiakin murheita on. Rauhoitun.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kumma miten tuntuu kevyemmältä, kun joku toinenkin on samassa jamassa!? Onpa hyvä, että sullakin on vararatkaisu ongelmaan, vaikka siitä nyt ei sen enempää...Maza kirjoitti: Eipä toimi, ei. Minä olen jonkun viattoman ja hyväuskoisen kansalaisen avoimessa ZyXEL-verkossa. Sonera kertoo häiriotiedotesivullaan:
"Soneran laajakaistaliittymissä vikaa
Soneran kuluttaja-asiakkaiden laajakaistaliittymien toiminnassa on edelleen vikaa. Ongelma johtuu siitä, että IP-kyselyitä vastaanottava palvelin on ruuhkautunut. Ongelmaa korjataan parhaillaan
Arvioitu korjaantumisaika 15.9.2008 aikana.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu"
Viesti Kirjoittaja Maza »
Se on tosiaan hauskempaa kiukutella porukalla. On se kai sitten drinkki otettava, kun näin nätisti pyydetään.amanita kirjoitti:Kumma miten tuntuu kevyemmältä, kun joku toinenkin on samassa jamassa!? Onpa hyvä, että sullakin on vararatkaisu ongelmaan, vaikka siitä nyt ei sen enempää...
Hyvä kun ees ilmoittivat syyn, aamupäivällä eivät sitäkään. Laitoin toki palauteviestini vastaanottajille sympatiaa, eipä se vika heistä johdu.
Maza mennääs illalla tohon foorumin baariin ja otetaan hömpsyt, jos ei verkkoa ilmesty Soneralta käyttöön. Baariin tulee kumminkin mukavaa porukkaa lätisemään omiaan, kuluu aika mukavasti sitenkin!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin minäkin. Soneran laajakaistat ovat alhaalla koko maan laajuisesti.amanita kirjoitti:Koko per/hanan päivän olen ollut ilman
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Vaan eipäs toiminutkaan... Lämmin vesi loppui vasta tänään. Siinä meni boileri. Saas nähä kuinka kauan joutuu olemaan ilman lämmintä vettäEvilPet kirjoitti:Nyt kävi sähkäri, ja ongelma on hoidettu. Yks noista pääsulakkeista oli kärähtänyt, mitkä sijaitsee tuolla taloyhtiön päätaulussa. Kävin kattomassa niitä itekkin, mutta se hattu ei ollu korkannut... Nyt kuitenkin toimii kaikki, ja pitää purkaa kaikki olkkarin jatkojohtoviritykset...EvilPet kirjoitti:hitsinpitsi olin tossa emännän kanssa saunassa, kun yhtäkkiä pamahti joku sulake ja tuli ihan pimeentä. Siitä sitten ku hiippailin ulos bastusta ja sain pesuhuoneen oven auki, huomasin et muualla kämpässä kyl palaa valot. Menin sulaketaululle, ja lv-varaajan kolmesta sulakkeesta 2 on alhaalla. Jos ne nostaa ylös mitään ei tapahdu. Pimeenä on olkkarista 2 pistorasiaa ja kattovalot, sekä saunan ja pesuhuoneen kaikki valot ja oletettavasti myös boileri... En uskaltanu jättää ylös niitä kahta sulaketta... hitsinpitsi ku en oo mikään sähkömies ni ei oo hajuukan tälläsistä
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Eihä toi ois ollu ku yks kolmio ilman kalusteita näil kulmil. Nyt sait sit weekend bailausrahat. 1 589,50€Paapa kirjoitti:Loton pääpotti oli yhden numeron päässä. Itsellä numero 27, kun olis pitänyt olla 28.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Elämä on.Kamu kirjoitti:Eihä toi ois ollu ku yks kolmio ilman kalusteita näil kulmil. Nyt sait sit weekend bailausrahat. 1 589,50€Paapa kirjoitti:Loton pääpotti oli yhden numeron päässä. Itsellä numero 27, kun olis pitänyt olla 28.
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Hei, hei, hei... älähän nyt. Buukkaat heti aamusta lennot Köpis, Berliini, Dami, Bryssel, Pariisi tai Lontoo. EI mihinkään välimerelle, ettei lämpötilaero rupee kyrsiin. Lauantai aamusta koneeseen, nautit mukavan illan ja yön. Sunnuntaina sit iltakoneella takas.Paapa kirjoitti:Elämä on.Kamu kirjoitti:... Nyt sait sit weekend bailausrahat. 1 589,50€
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
On täällä kuule sulle kohtalotoverikin.Paapa kirjoitti:Elämä on.Kamu kirjoitti:Eihä toi ois ollu ku yks kolmio ilman kalusteita näil kulmil. Nyt sait sit weekend bailausrahat. 1 589,50€Paapa kirjoitti:Loton pääpotti oli yhden numeron päässä. Itsellä numero 27, kun olis pitänyt olla 28.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mietinkin tässä juuri,että mitä yhteistä voisi olla miehillä ja hirvikärpäsillä.kuriton kirjoitti:Hirvikärpäset! Yhden kun vaatteistaan löytää, niin jo kohta on itellä tunne, että niitä on iholla kaikkialla kävelemässä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Joo, ne on sellaisia että jos huiskaset kädellä vaikka niin se väistää – se hyppää kätesi ohi ja jatkaa möyrimistään. Hiuksistakin niitä on vaikea kammalla saada pois kun ne tosiaan hyppää sen kamman yli. Sitten tulee sellainen tunne että niitä vaan on vaikka kuinka – vaikka voi niitä ollakin.kuriton kirjoitti:Hirvikärpäset! Yhden kun vaatteistaan löytää, niin jo kohta on itellä tunne, että niitä on iholla kaikkialla kävelemässä.