KunkkuJ kirjoitti:No jaa... Eiköhän nuo facebook-sivut ja kannanotot netissä jollain tavalla viesti kuitenkin siitä, että tällainen koskettaa ja ihmiset surevat osaamatta sitä muuten ilmaista. Se on totta, että nykyään ollaan lähes täysin vieraantuneita kuolemasta, se kun on piilotettu tehokkaasti laitoksiin pois ihmisten silmistä..
Joskus itsekin olen jonkun virtuaalikynttilän saattanut sytytellä vuosia sitten..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mutta olen tullut jo järkiini..
Tuosta kuolemasta vieraantumisesta, sitä ei ole piilotettu laitoksiin, vaan omaiset ovat useasti sinne sen kuolevan halunneet piilottaa tuohon yksinäisyyteen. Aina tarjotaan mahdollisuutta olla vierellä yötä päivää, ja olisi todella toivottavaa, että omat ihmiset ympärillä olisivat. En kertakaikkisesti ymmärrä niitä ihmisiä, jotka eivät tule omaisiaan katsomaan, eivät ole heidän vierellään milloinkaan, saattavat pikaisesti käydä kukkapuskan tuomassa pöydälle ja taas mentiin!

Mutta, on onneksi myös omaisia, jotka haluavat olla läheisensä vierellä tämän viimeiseen hengenvetoon asti.
Huh, olen taas puhunut.. en vaan aina jaksa ymmärrä miten jotkut ihmiset arvottavat asioita elämässään.. ja sitten mennään facebookkiin kynttilän kuvia postailemaan.. pläähh..