Jone kirjoitti:Sivuilla on katkostietoa, muistutusta ja kahvikuppimyyntiä paraatipaikalla kiinteästi siihen malliin että miun 12" iBook näyttää vain 2 "oikeaa" topickia. Kivempi ois kun näykyisi heti sitä foorumin sisältöä enempi. Jos saisi sellaisen teeman vielä missä tuo yläreuna olisi mahd. lytyssä ja avattaret vasemmalla nin jopa passais. Maccon-teema on lähellä mutta yläreuna ihan turhan iso. Niin ja sit mulla on vähä krapulakin
Teenkö uuden?
Jos siul vaan on joutoaikaa niin ilolla moista käyttäsin ainakin minä. Paras tää on valittavista mutta yläosa voisi olla snadimpi ha alareunassa voisi olla "etusivulle" napukka. Kaiken muun epäolennaisen saa sitten itse Adblockilla karsittua pois.
Tätä mää nii että hirmu vähän näkyy enää mitään ku on kaikkee soopaa:
hitsinpitsi että on kypsää elää ilman lämmintä vettä. Just pesin muksuja tossa silleen et keitin vettä kattilassa ja valelin niitä löylykauhalla. Ne sano sitä selkäsaunaksi
Jone kirjoitti:Tätä mää nii että hirmu vähän näkyy enää mitään ku on kaikkee soopaa:
[img]kuvamaailmanhistoriahienoimmastakeskustelufooruminteemastaväreillähöystettynä[/img]
Mulla on tässä vähän mietinnässä, että tuosta vois saada puolet viilattua pois. Mutta se vaatii aika rankkoja puukotuksia.
Jone kirjoitti:Tätä mää nii että hirmu vähän näkyy enää mitään ku on kaikkee soopaa:
[img]kuvamaailmanhistoriahienoimmastakeskustelufooruminteemastaväreillähöystettynä[/img]
Mulla on tässä vähän mietinnässä, että tuosta vois saada puolet viilattua pois. Mutta se vaatii aika rankkoja puukotuksia.
anna puukon laulaa jos vaan joutoaikaa löytyypi. Tulis niin paras ja super ja upea mahtavuus hompun hc-käyttäjille.
Ostin tänään 62:lla eurolla "Tekniikan taulukkokirja" -nimisen opuksen ja mitä näinkään ensimmäisellä sivulla: Würthin mainos!! Kiroilevaa poikaa lainatakseni: "Voi paholainen!" Selailun jälkeen mainoksia löytyi vielä runsaasti lisää. Ei helevata tuon hintasessa kirjassa mitään mainoksia pitäis enää olla.
In a world with no walls, who needs windows? In a world with no fences, who needs gates?
EvilPet kirjoitti:hitsinpitsi että on kypsää elää ilman lämmintä vettä.
Tänään selvisi että huomenna pitäisi tulla uusi boileri. Melkein viikko ilman lämmintä vettä
Vaan eipä tullutkaan, kuten aamukahviketjussa avauduin... Nyt on talossa jo kaksi boileria paskana tälle viikolle. Kahvinkeittimen boileri levisi eilen, ja lämminvesivaraaja viimeviikolla. Kylmä suihku ja kylmä kahvi. Siinä eväät onnituneeseen päivään!!
EvilPet kirjoitti:hitsinpitsi että on kypsää elää ilman lämmintä vettä.
Tänään selvisi että huomenna pitäisi tulla uusi boileri. Melkein viikko ilman lämmintä vettä
Vaan eipä tullutkaan, kuten aamukahviketjussa avauduin... Nyt on talossa jo kaksi boileria kakka tälle viikolle. Kahvinkeittimen boileri levisi eilen, ja lämminvesivaraaja viimeviikolla. Kylmä suihku ja kylmä kahvi. Siinä eväät onnituneeseen päivään!!
Kato kattila liedelle veden kera ja sitten lurauttelet sen suodattimen kautta manuaalisesti ja tulee oikein mainiot sufeet. Kyl se siitä.
Onko laihdutuskuuri niin solakoittanut ?
Tasmanian tuholaisten (tunnistikohan oikein ? ) ruumiin muoto on sellainen, että vyötä ei taida voida suositella. Henkselit pitänee sinun hankkia.
Olen ripannut musiikki-DVD -levyjen ääniraitoja koneelle, mutta en saa millään ohjelmalla muunnettua AC3-muotoisia tiedostoja aiff- tai ac3-formaattiin. PCM-muotoisten tiedostojen muuntaminen onnistuu vaivoin AIFF to PCM -ohjelmalla. Kaikista eniten tässä ärsyttää se, että tiedostojen muuntaminen onnistui helposti ennen kuin tyhjensin kovalevyn ja asensin Leopardin uudelleen. Nyt jos yritän Switchillä tai mAC3decillä muuntaa tiedostoja, niin molemmat ohjelmat kaatuvat.
Käyttöjärjestelmän asensin uudestaan sen takia, koska jokin tuntui vievän tilaa kovalevyltä, enkä tiennyt mikä.
Taas kerran täytyy mainita: "Miksi Mac? Se toimii!" Ja ehkä tässä eniten harmittaa se, että parempaa vaihtoehtoa ei ole tarjolla.
hardsa kirjoitti:Olen ripannut musiikki-DVD -levyjen ääniraitoja koneelle, mutta en saa millään ohjelmalla muunnettua AC3-muotoisia tiedostoja aiff- tai ac3-formaattiin. PCM-muotoisten tiedostojen muuntaminen onnistuu vaivoin AIFF to PCM -ohjelmalla. Kaikista eniten tässä ärsyttää se, että tiedostojen muuntaminen onnistui helposti ennen kuin tyhjensin kovalevyn ja asensin Leopardin uudelleen. Nyt jos yritän Switchillä tai mAC3decillä muuntaa tiedostoja, niin molemmat ohjelmat kaatuvat.
Käyttöjärjestelmän asensin uudestaan sen takia, koska jokin tuntui vievän tilaa kovalevyltä, enkä tiennyt mikä.
Taas kerran täytyy mainita: "Miksi Mac? Se toimii!" Ja ehkä tässä eniten harmittaa se, että parempaa vaihtoehtoa ei ole tarjolla.
no eikös itunes taita tuon mennen ja tullen?
edit: tai ei sittenkään mitään. en tajua miksi ac3 pitää muutta muotoon ac3 tai miksi pcm muotoinen muutetaan vaivoin aiff to pcm muotoon.
Jone kirjoitti:
edit: tai ei sittenkään mitään. en tajua miksi ac3 pitää muutta muotoon ac3 tai miksi pcm muotoinen muutetaan vaivoin aiff to pcm muotoon.
Oho, tulikin liikaa typoja. Siis jokaisessa tilanteessa pyrin saamaan äänen aiff-muotoon, siinä sitten epäonnistuin jokaisella ohjelmalla
Siis miten tuon pitäisi auttaa minua? Olen saanut äänitiedostot jo koneelle, ja ongelmaksi on muodostunut aiff-muotoon muuttaminen. Nuo tuontiasetuksethan koskevat vain CD-levyjä ja mp3-tiedostoja tuotaessa.
Siis miten tuon pitäisi auttaa minua? Olen saanut äänitiedostot jo koneelle, ja ongelmaksi on muodostunut aiff-muotoon muuttaminen. Nuo tuontiasetuksethan koskevat vain CD-levyjä ja mp3-tiedostoja tuotaessa.
tulee niin vähän käytettyä, mutta raaha se file sinne kirjastoon, klikkaa control pohjassa sen biisin nimeä ja suorita valikosta se muunnos esim: luo mp3 tai mikä ikinä nyt on siellä toisaalla valittuna
darthmother kirjoitti:
tulee niin vähän käytettyä, mutta raaha se file sinne kirjastoon, klikkaa control pohjassa sen biisin nimeä ja suorita valikosta se muunnos esim: luo mp3 tai mikä ikinä nyt on siellä toisaalla valittuna
Kun raahasin tiedoston Kirjaston kohdalle ja päästin irti, niin mitään ei tapahtunut. Tiedosto vain pomppasi takaisin.
En ole toviin täällä hompussa viihtynyt, tänään kävin hehkuttamassa juuri alkanutta kesälomaani 8)
Asiaan!
Siis miksi ei ole kiinnostanut olla? Syy on se että jotenkin meni maku omenaisesta foorumista kun sinitiaisen metsä myllättiin nurin ja siitä seurannut yleinen häslinki. Ehkä tomu on jo laskeutunut myllätyille sammalmättäille ja kaikilla olisi taasen kivaa.
jos taasen ei, niin saatte koko porukka mailaa
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:En ole toviin täällä hompussa viihtynyt, tänään kävin hehkuttamassa juuri alkanutta kesälomaani 8)
Asiaan!
Siis miksi ei ole kiinnostanut olla? Syy on se että jotenkin meni maku omenaisesta foorumista kun sinitiaisen metsä myllättiin nurin ja siitä seurannut yleinen häslinki. Ehkä tomu on jo laskeutunut myllätyille sammalmättäille ja kaikilla olisi taasen kivaa.
jos taasen ei, niin saatte koko porukka mailaa
Tiainen kiiruhtaa tähän vastaamaan, että sikäli kun se osaa katsella, tomu on laskeutunut ja useammat aamu- ja iltakasteet siihen päälle.
Hatey voi piilottaa mailan ja tarttua kameraansa. Rauha on maassa ja hatey voi hyvillä mielin aloittaa lomansa, jonka hän syksyisin kesän sijasta tiettävästi haluaa aina pitää. Kuulakkaita kauniita lomapäiviä toivotetaan täältä.
Edellisellä muokkauksella kävin lisäämässä unohtuneen hymiön. Tällä toisella vielä hateyta kiitän kun hän moneen kertaan puolusti itsensä aivan onnettomaksi tuntenutta tiaista
Viimeksi muokannut sinitiainen, 18.9.2008 klo 18.19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hatey kirjoitti:jos taasen ei, niin saatte koko porukka mailaa
Äläpä heiluttele koko porukalle sitä. Meitä on 16 000, ja meitä mahtuu moneen junaan. Jos minua hivautetaan 0,1%:n toimien johdosta, niin voin vaikka ottaa sen loukkauksena.
Yleistäminen, oletukset ja kaikki ääri-ilmiöt ovat sieltä ja syvältä.