Minun pepusta tulevat aromit haisee.Macco kirjoitti:Sukukypsyyden huomaa hajusta.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minun pepusta tulevat aromit haisee.Macco kirjoitti:Sukukypsyyden huomaa hajusta.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
tuomaril kirjoitti: Kyllä minulla jo tropiikki kasvaa.
Ihminen mitä maanalainen paikka?tuomaril kirjoitti: Minun pepusta tulevat aromit haisee.
Niin?Hieno kirjoitti:tuomaril kirjoitti: Kyllä minulla jo tropiikki kasvaa.Ihminen mitä maanalainen paikka?tuomaril kirjoitti: Minun pepusta tulevat aromit haisee.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei ihan kaikkea tarvitse kertoa.tuomaril kirjoitti:Niin?Hieno kirjoitti:tuomaril kirjoitti: Kyllä minulla jo tropiikki kasvaa.Ihminen mitä maanalainen paikka?tuomaril kirjoitti: Minun pepusta tulevat aromit haisee.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hehehe...hatey kirjoitti:^Kymmenen minuuttia joka päivä? Eihän minulla ole niin paljoa aikaa.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Käsikranaatteja?hatey kirjoitti:Nyt kiukuttaa! Ihan muuten vaan.Kohta heittelen tavaroita!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Homppu on valitettavasti niin vainoharhainen, että kerran munkin avatarta luullut hyökkäykseksi. Säätöä säätöä niin kyllä se onnistuu. Ja kannattaa lukea sieltä Avatar-kuva -ketjusta ohjeita.Peitsamo kirjoitti:Stana![]()
![]()
Yritän laittaa avatarta itselleni, mutta homppu valittaa jotain jostain hyökkäyksistä. Ei onnistu
Esikatselulla?Peitsamo kirjoitti:Ongelma kait lähinnä se miten saan tuon kuvan muokattua pikselirajoihin sopivaksi. Minä ei tietää
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voi hyvä Peitsoma sentään, kurkista ylläpitoalueen asiaa käsittelevään ketjuun, poista kuitenkin ensin kuvasta metatiedot, koko pitää olla...öh, tiäks en muista, kuohari sotkee nyt hiukka ajatuksia, juu, asiaan kuuluvaa nolostelua, kyllä sie sen kuvan tänne saat. Tee parhaasi. Jos ei parhaasi riitä, teen voitavani asian hyväksi, tuuppaa kuva minulle osoitteeseen amanita at hoepinenomena piste net , saatan onnistua kuvittamaan sinut.Peitsamo kirjoitti:Stana![]()
![]()
Yritän laittaa avatarta itselleni, mutta homppu valittaa jotain jostain hyökkäyksistä. Ei onnistu
Ei pysty, se roikkuu sokasta eteisen katossa.Lare kirjoitti:Käsikranaatteja?hatey kirjoitti:Nyt kiukuttaa! Ihan muuten vaan.Kohta heittelen tavaroita!
Mahtava sisustuselementti!hatey kirjoitti:Ei pysty, se roikkuu sokasta eteisen katossa.Lare kirjoitti:Käsikranaatteja?hatey kirjoitti:Nyt kiukuttaa! Ihan muuten vaan.Kohta heittelen tavaroita!
Viesti Kirjoittaja Jamac »