Sen jälkeen suihkuun ja ulos tarpomaan.
Kuulostaa jotenkin tutulta…
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kuinka montakymmentä suojakuorta sinulla on jo?tuomaril kirjoitti:Meinaan todennäköisesti tilata tuon Erñon suositteleman suojakuoren.
No nuo Dubai-kuoret ei oikeen vakuuttanut. Taskussakin ollessa puhelimen sisään ja nappuloiden väliin menee kaikki pikku-roskat mitä taskussa saattaa olla. Eikä tuo 30€ ole paha hinta.hatey kirjoitti:Kuinka montakymmentä suojakuorta sinulla on jo?tuomaril kirjoitti:Meinaan todennäköisesti tilata tuon Erñon suositteleman suojakuoren.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ja ominaisuudetkin ovat varmaan huippuluokkaa...Citruuna kirjoitti:mun Nuukkialainen ei tarvi mitään suojakuorta 8)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Niin on! 8)tuomaril kirjoitti:Ja ominaisuudetkin ovat varmaan huippuluokkaa...Citruuna kirjoitti:mun Nuukkialainen ei tarvi mitään suojakuorta 8)
Tulee siinä mukana 2 kpl suojakalvoja, 2 kpl Dock-liittimen suojia ja 2 kpl kuuloke-liittimen suojia.hatey kirjoitti:^^^ 30 euroa jostain kumiläpyskästä?
Naarmuuntuupas. Pikku-velienkin iPhonessa on lasissa naarmuja, koska se on niin tollo että säilyttää avaimia samassa taskussa. Kaduttaa kun menin kustantamaan sille sen iPhonen omilla rahoillani.hatey kirjoitti:^Kallista.
Ne suojakalvot on ihan humpuukia. Ei tuo lasi naarmuunnu, se on niin kovaa.
Kallis vempele kun on, niin en halua että naarmuuntuu.hatey kirjoitti:Eikä naarmuunnu niin paljoa, että kannattaisi jotain muovikalvoja liimailla. Ja mitä väliä vaikka naarmuuntuisikin. Miksi pitää kärvistellä hölmönnäköisillä ja hankalilla virityksillä? Siksikö että seuraava omistaja saisi mint kuntoisen luurin?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuolla rahalla saisi jo kaksi kappaletta Nokian huippupuhelimia.tuomaril kirjoitti:Eikä tuo 30€ ole paha hinta.
Käyttövempele. Jos käytön jälkiä pelkää, niin senhän voisi laittaa piirongin laatikkoon piiloon, eikä käytä ollenkaan.tuomaril kirjoitti: Kallis vempele kun on, niin en halua että naarmuuntuu.
Jos pääset kesätöihin, niin ihmettelet, että tuo 30 eur on neljän tunnin nettopalkka. (Otaksun että nuorison kesätyötuntipalkka lie jotain kymppi brutto)tuomaril kirjoitti:...Eikä tuo 30€ ole paha hinta.
Joo, mutta niiden ominaisuudet ovat vähän....KunkkuJ kirjoitti:Tuolla rahalla saisi jo kaksi kappaletta Nokian huippupuhelimia.tuomaril kirjoitti:Eikä tuo 30€ ole paha hinta.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kosketusnäytön käyttö alkaa olla melko suolesta, jos näyttö on naarmuilla. iPhone 4 on muutenkin niin siro, ettei se pysy kädessä ilman kuoria. Ja saapahan paiskoa luuria seinään jos sattuu sille päälle.hatey kirjoitti:Eikä naarmuunnu niin paljoa, että kannattaisi jotain muovikalvoja liimailla. Ja mitä väliä vaikka naarmuuntuisikin. Miksi pitää kärvistellä hölmönnäköisillä ja hankalilla virityksillä? Siksikö että seuraava omistaja saisi mint kuntoisen luurin?
Itse hommasin tuon iHupattimen itselleni, enkä seuraavalle omistajalle.
Millä ihmeellä te saatte sen lasin naarmuille?Erño kirjoitti:Kosketusnäytön käyttö alkaa olla melko suolesta, jos näyttö on naarmuilla. iPhone 4 on muutenkin niin siro, ettei se pysy kädessä ilman kuoria. Ja saapahan paiskoa luuria seinään jos sattuu sille päälle.hatey kirjoitti:Eikä naarmuunnu niin paljoa, että kannattaisi jotain muovikalvoja liimailla. Ja mitä väliä vaikka naarmuuntuisikin. Miksi pitää kärvistellä hölmönnäköisillä ja hankalilla virityksillä? Siksikö että seuraava omistaja saisi mint kuntoisen luurin?
Itse hommasin tuon iHupattimen itselleni, enkä seuraavalle omistajalle.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Samaa mieltä. Ehkä nuo "skordarin" käyttäjät säästävät jonkun 50 euroa sitten myydessään sen laitteen, mutta on se sen arvoista!hatey kirjoitti:Millä ihmeellä te saatte sen lasin naarmuille?Erño kirjoitti:Kosketusnäytön käyttö alkaa olla melko suolesta, jos näyttö on naarmuilla. iPhone 4 on muutenkin niin siro, ettei se pysy kädessä ilman kuoria. Ja saapahan paiskoa luuria seinään jos sattuu sille päälle.hatey kirjoitti:Eikä naarmuunnu niin paljoa, että kannattaisi jotain muovikalvoja liimailla. Ja mitä väliä vaikka naarmuuntuisikin. Miksi pitää kärvistellä hölmönnäköisillä ja hankalilla virityksillä? Siksikö että seuraava omistaja saisi mint kuntoisen luurin?
Itse hommasin tuon iHupattimen itselleni, enkä seuraavalle omistajalle.![]()
Minun 2G on pyörinyt auton lattialla, taskuissa, maassa, lattialla yms ilman mitään kuoria. Takapinta, se metalli on ihan naarmuilla ja klommoilla, mutta lasissa vain muutama pieni ohut naarmu, mitkä eivät vaikeuta mitenkään sen käyttöä.
Mainosmiesten humpuukia nuo suojatarrat.
Viesti Kirjoittaja vinda »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mitä ne onvinda kirjoitti:Taidan mennä kääntelemään ja läpivalaisemaan siitosmunia. Posti toi tänään taas satsin, pitää tuupata ne koneeseen.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla siitosmunat ihan syntymälahjana. Jos joskus keksin niille käyttöä, minun ei tarvitse tilata posteljoonia, joka soittaisi kuitenkin kahdesti siitosmunaa tuodessaan...vinda kirjoitti:Taidan mennä kääntelemään ja läpivalaisemaan siitosmunia. Posti toi tänään taas satsin, pitää tuupata ne koneeseen.