PusKunkkuJ kirjoitti:Onnea kihlautumisen johdosta Annielille!!

Viesti Kirjoittaja Anniel »
PusKunkkuJ kirjoitti:Onnea kihlautumisen johdosta Annielille!!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onnea siitäkin huolimatta, että kestivät kuukauden.Anniel kirjoitti:Kivat synttärit tuli vietettyä eilen ja saatiinpa samalla julkistettua kuukauden kestäneet salakihlatkin. Nyt viettämään rääppiäisiä vanhempien luo.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Anniel tuli järkiinsä?Tauvo kirjoitti:Anniel kirjoitti:Onnea siitäkin huolimatta, että kestivät kuukauden.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onnea Kunkulle ja Annielille.Anniel kirjoitti:PusKunkkuJ kirjoitti:Onnea kihlautumisen johdosta Annielille!!
Viesti Kirjoittaja arttula »
Täh ?? Luulin, että Kunkku on kihloissa Oton kanssa.hatey kirjoitti:Onnea Kunkulle ja Annielille.Anniel kirjoitti:PusKunkkuJ kirjoitti:Onnea kihlautumisen johdosta Annielille!!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Lääkkeiden otto päässyt unohtumaan koko viikonlopun ajan, kun kukaan ei ole valvomassa?arttula kirjoitti:Täh ?? Luulin, että Kunkku on kihloissa Oton kanssa.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Etkö tiedä, että kahvi pitää keittää kahvinkeittohansikkaat kädessä, hieman vasempaan jalkaan tukien. Lopuksi on äärimmäisen tärkeää peittää kahvin maku maidolla ja sokerilla.Citruuna kirjoitti:Sait uteliaaksi! Mikä siinä tarjotussa kahvissa oli niin kamalaa? En koskaan suostu keittämään kahvia esim. töissä juuri tuollaisten kommenttien takia. Vaikka kuinka yrittäisi parhaansa, aina joku on tyytymätön ja kovaan ääneen. Helpointa on vedota siihen, että koska mulla ei ole hygieniapassia, en valitettavasti voi keitellä kaffeita muille
Kahvi oli väriltään teen kaltaista eli läpikuultavaa ja maku muistutti käynyttä villasukkaa. Haju oli pistävä muistuttaen hellalle kiehunutta ja kärähtänyttä maitoa. Myönnetään; liioittelen vain hiemanCitruuna kirjoitti:Sait uteliaaksi! Mikä siinä tarjotussa kahvissa oli niin kamalaa?
Aah. Itte en ole koskaan maistanut käynyttä villasukkaa, mutta ei se varmaan mikään makunautinto ole.Mikael K. kirjoitti:Kahvi oli väriltään teen kaltaista eli läpikuultavaa ja maku muistutti käynyttä villasukkaa. Haju oli pistävä muistuttaen hellalle kiehunutta ja kärähtänyttä maitoa. Myönnetään; liioittelen vain hiemanCitruuna kirjoitti:Sait uteliaaksi! Mikä siinä tarjotussa kahvissa oli niin kamalaa?
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Abraham Lincolnin sanoin: Jos tämä on kahvia, tuo minulle teetä, mutta jos tämä on teetä, tuo minulle kahvia.Mikael K. kirjoitti:Kahvi oli väriltään teen kaltaista eli läpikuultavaa […]
tämä on hyvä, tallennetaan muistiin.jjpeltola kirjoitti: Abraham Lincolnin sanoin: Jos tämä on kahvia, tuo minulle teetä, mutta jos tämä on teetä, tuo minulle kahvia.
Valistus sentään! Mistä arvasit, että tämän hillittömäksi yltyneen teen juonnin ohessa luen juuri AA 11:n sotataipaleesta kertovaa kirjaa?arisel kirjoitti:No, AA löytyy lähes kaikkialta.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tauvo kirjoitti:on äärimmäisen tärkeää peittää kahvin maku maidolla ja sokerilla.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Erño »