Tulppu nyt hillitsee ittensä ja puree vaikka sitä porkkanaaTeppo Tulppu kirjoitti:Ei sitten plumpsahdella tai saamme liikaa vuodattamisen aihetta.kuriton kirjoitti:kun lähen tästä Saimaalle humputtelee, mökkikahvetta ja semmosta..
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)

Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tulppu nyt hillitsee ittensä ja puree vaikka sitä porkkanaaTeppo Tulppu kirjoitti:Ei sitten plumpsahdella tai saamme liikaa vuodattamisen aihetta.kuriton kirjoitti:kun lähen tästä Saimaalle humputtelee, mökkikahvetta ja semmosta..
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Jaa ettäkö minä itkisin savolaiseukkojen perään, tässähän alkaa jo hymyilyttämään.kuriton kirjoitti:Hys,hys.. vaikka kiva kun on huolissas, voithan sinä nyt pienet itkut jo tietysti tirrauttaa, itku monasti helpottaa, etenkin kun minä meen sinne mökille, etkä sinä![]()
Voi kuule ukkoseni, hymys hyytyy, kun mulle tulee kyytiTeppo Tulppu kirjoitti: Jaa ettäkö minä itkisin savolaiseukkojen perään, tässähän alkaa jo hymyilyttämään.
Noo, voithan sä uskotella itsellesi niin jos siitä tulee sulle hyvä mieli.kuriton kirjoitti:Voi kuule ukkoseni, hymys hyytyy, kun mulle tulee kyytiTeppo Tulppu kirjoitti: Jaa ettäkö minä itkisin savolaiseukkojen perään, tässähän alkaa jo hymyilyttämään.![]()
Kieltäminenhän se on ensimmäinen reaktio tietysti suuressa menetyksessä ainaTeppo Tulppu kirjoitti: Noo, voithan sä uskotella itsellesi niin jos siitä tulee sulle hyvä mieli.
Eikä ole. Ei varmasti ole.kuriton kirjoitti:Kieltäminenhän se on ensimmäinen reaktio tietysti suuressa menetyksessä ainaTeppo Tulppu kirjoitti: Noo, voithan sä uskotella itsellesi niin jos siitä tulee sulle hyvä mieli.![]()
Älä vielä mee, jää vielä hetkeks.kuriton kirjoitti:Nyt alkaa vuotamaan tää meikän aikataulu pahasti, kiirus tulee, kun tässä taas lirkuttelen jonkun ukon kanssa joutavia, apuvaaa!
Jokos alkaa vuotamaan teitin vastarinta, minen tohon vedätyksen meeTeppo Tulppu kirjoitti:Älä vielä mee, jää vielä hetkeks.kuriton kirjoitti:Nyt alkaa vuotamaan tää meikän aikataulu pahasti, kiirus tulee, kun tässä taas lirkuttelen jonkun ukon kanssa joutavia, apuvaaa!
Viesti Kirjoittaja Jone »
Jätä pelko taaksesi tänäänkuriton kirjoitti:Ukkostaa ja sataa kaatamalla, minä en tykkää yhtään noista salamoista, varsinkaan näin pimmeellä
Päänsärky tästä tullee vielä.
Ymmärsinkö oikein, hän pakeni, ja jätti tään toisen ukkoseen ikävöimäänJone-51K kirjoitti: Jätä pelko taaksesi tänään
Ukkonen
Tärisyttää tannerta, mä pakenen
Turha kultani pelätä on, pelätä ikävää
Turha sellaista pelätä on, pelätä elämää
Maj Karma
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Nukkumassa, uimassa, rakennusten katoillakuriton kirjoitti:Missäs se Haukiputtaan mies on lomaansa vietellyt, kun ei oo mittään kuulunut teistäErño kirjoitti:enää tämä viikko lomaa
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Viesti Kirjoittaja MarQ »
auts. tollaset tilanteet on aina ressaavia. mut kokemuksesta sanon, ettei kannata kovin kauaa ketkuilla. tosin ei se selkeyttäminen tosiaankaan aina oo helppoo. tsemii ja take careAnniel kirjoitti:Samaisesta miehestä on kyse. Tosin en enää tiedä mikä tää meidän kuvio on...kuriton kirjoitti:Ja mitäs käyttöjärjestelmää hän tunnustaaAnniel kirjoitti:Menetin tänään poikaystävän mutta sain ystäväkseni miehen.![]()
Ei sillä nyt mitään väliä tietysti oo, mutta kunhan utelen..Taidetaan olla takaisin yhdessä, tai jotain, en mä tiedä muuta kun että olin sen luona yötä. Tarvii kattoo... Mä oon ihan sekasin.
Viesti Kirjoittaja ATomiH »
Ehdottaakohan naispuoleiset immeiset tuota enemmän? Vuodattelin tänne jokin aika sitten ongelmia tyttöystävän kanssa, saatiin ne korjattua ja pari kuukautta meni oikein mukavasti ja iloisesti yhdessä. Nyt kun molemmat ollaan kesäduuneissa ja työajat menevät täysin ristiin, niin on tuo ehdotus tullut taas ilmi. En itse näe, että tuo kaveri homma toimeisi. Vaikka olenkin vain 20-vuotias sälli, niin pidän tätä tyttöä kaikkein tärkeimpänä. Nelisen vuotta tulee kohta täyteen, kun ollaan "julkisesti" aikaa yhdessä kulutettu. Sitä ennen kavereina. Olen kokenut hänen kanssaan monia asioita ensi kertaa (Anniel kirjoitti: TackKyllä tää tästä, tavalla tai toisella. Jos ei jatketa parisuhteessa niin ainakin todella hyvinä ystävinä, joten aika win-win -tilanne lopun viimein.
Viesti Kirjoittaja Anniel »