Pöljä! Et ymmärrä autoista ja autoilusta yhtään mitään! Juuri siinä on se ajamisen juju, että saa ihan itse hämmentää niitä rattaita vaihdelootassa. Kaiken lisäksi se on urheilullista. Muutenhan ralliautoissa oli automaattivaihteisto, mutta oletkos kuullut sellaisesta, mitä? Siinäs näet!hatey kirjoitti: Pitäisi mukamas steppailla noilla polkimilla ja hämmentää vaihdekepillä rattaita eri järjestykseen vaihdelaatikossa, ja nuo toimenpiteet pitäisi muka tehdä jotenkin samaan aikaan.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Minä olen cruisaillut tuon saman pätkän mopolla, mutta vähän rauhallisempaan tahtiin.
-
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onnenpekka. Minulla vielä 4pv edessä tuolla pätsissä missä on kuuma. Kaksi on takana jo tälle viikolle. Kieltämättä se vapaa tekisi terää ja ei olisi väliä milloin ne on. Vaikka keskellä viikkoa kävisi. Itse vuodatan samasta asiasta. Voi meitä työnorjia. En ole työhullu vaan pankinorja_marge_ kirjoitti:Sais olla jo viikonloppu, nää pari päivää ollu töissä semmosta hullunmyllyä et kaipaa jo lepoa. Onneks vaan kolme päivää enää!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
NOS osa hajosi kun pyöritin sitä kiinni Suitsan akkukoteloon. 40 vuotta vanha kuttaperkkamuovi sälähti kappaleiksi kuin lasi. Leikin sitten 2 K liimalla. Ei varmasti hajoa enää.

-
Viesti Kirjoittaja arttula »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... i#p1378552hatey kirjoitti:Argh...ärpur....merdé!
NOS osa hajosi kun pyöritin sitä kiinni Suitsan akkukoteloon. 40 vuotta vanha kuttaperkkamuovi sälähti kappaleiksi kuin lasi. Leikin sitten 2 K liimalla. Ei varmasti hajoa enää.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
-

Entäs artun vieterivetoinen kiinanvessa? 3 vuotiaana jo ollut paalissa puolitoista vuotta.

Te senkin sivistymättömät moukat!
-
Hah hah, noin huutelee mies, jolla on jaappanin tinasta tehty lahoamistilassa oleva mopo!hatey kirjoitti:^Millanen lie Kunkun galvanoidusta muovista tehty kuttaperkkamopo 40 vuotiaana?![]()
Kuule, se minun moottoripyöräni on tehty saksalaisesta teräksestä, eikä siinä ole käytetty mitään kuttaperkkaa. Siinä iässä, kun sinun tinasta tehty mopo on taas muuttunut atomeiksi, minun moottoripyörälläni voi lähteä vaikka kiertämään maailmaa! 8)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Pitäisi varmaan laittaa tuo oma BMW kuntoon. Runko löytyy ja moottori. Entisöinti on hivenen ollut jäissä. Norsunkorvasatulakin löytyyKunkkuJ kirjoitti:Hah hah, noin huutelee mies, jolla on jaappanin tinasta tehty lahoamistilassa oleva mopo!hatey kirjoitti:^Millanen lie Kunkun galvanoidusta muovista tehty kuttaperkkamopo 40 vuotiaana?![]()
![]()
![]()
Kuule, se minun moottoripyöräni on tehty saksalaisesta teräksestä, eikä siinä ole käytetty mitään kuttaperkkaa. Siinä iässä, kun sinun tinasta tehty mopo on taas muuttunut atomeiksi, minun moottoripyörälläni voi lähteä vaikka kiertämään maailmaa! 8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »

![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja redhat »

http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »

-
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sepä ikävää.KunkkuJ kirjoitti:Hieno päivä tänään! Aurinko paistaa ja on mukava kun voi ajankuluksi käydä pienellä mopoajelulla. Tänään ajattelin etsiä oikein mäkisiä paikkoja, joskus on kiva ajella sellaisia.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Meinaatko ajaa LuuMÄELLE ?KunkkuJ kirjoitti:Tänään ajattelin etsiä oikein mäkisiä paikkoja, joskus on kiva ajella sellaisia.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tä, joko teillä osastolla on kotiloma-viikonloput?arttula kirjoitti:Meinaatko ajaa LuuMÄELLE ?KunkkuJ kirjoitti:Tänään ajattelin etsiä oikein mäkisiä paikkoja, joskus on kiva ajella sellaisia.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä luulen, että Luupäälän emäntä on tuupannu ukkosa tuulettumaan jonnekin kauemmaksi, mitenkähän sen saisi täältäkin mäkeen... 8)arttula kirjoitti:Meinaatko ajaa LuuMÄELLE ?KunkkuJ kirjoitti:Tänään ajattelin etsiä oikein mäkisiä paikkoja, joskus on kiva ajella sellaisia.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Siis että kunkku olisi jonkinlaisessa parisuhteessa? Naisen kanssa? Miten... siis kuinka se on tapahtunut? Eihän siis... kun evoluutio on kuitenkin kehittänyt ihmisen tietynlaiseksi... kunkku on kuitenkin... ja siis naisella on jonkinlaiset standardit... että niinkus ihminen tai nisäkkääseen verrattava eliö kuitenkin... ja sitten kunkku... että niinku miten???amanita kirjoitti:Minä luulen, että Luupäälän emäntä on tuupannu ukkosa tuulettumaan jonnekin kauemmaksi, mitenkähän sen saisi täältäkin mäkeen... 8)arttula kirjoitti:Meinaatko ajaa LuuMÄELLE ?KunkkuJ kirjoitti:Tänään ajattelin etsiä oikein mäkisiä paikkoja, joskus on kiva ajella sellaisia.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tiedätkös maailmassa on hyväsydämisiä ihmisiä, jotka uhraavat elämänsä tehdäkseen muille hyvää. Varmaankin joku tuollainen uhrautuja on ottanut elämäntehtäväkseen katsoa hiukka tuonkin ukonkutjakkeen perään ja huolehtia mokoman pärjäämisestä täällä oikeitten immeisten maalimassa. Kyllä pitää hattua nostaa moiselle suoritukselle. Miten kauhiaa meillä täällä olisikaan, jos tuo muinaisolento olisi kodittomana, vailla huoltajaa vaikka päättänyt leiriytyä tänne Homppuun. HUH!Macco kirjoitti: Siis että kunkku olisi jonkinlaisessa parisuhteessa? Naisen kanssa? Miten... siis kuinka se on tapahtunut? Eihän siis... kun evoluutio on kuitenkin kehittänyt ihmisen tietynlaiseksi... kunkku on kuitenkin... ja siis naisella on jonkinlaiset standardit... että niinkus ihminen tai nisäkkääseen verrattava eliö kuitenkin... ja sitten kunkku... että niinku miten???

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Et kai käytä höylää? Minulla on niin herkkä iho, että kun olen kokeillut höyläämistä matkoilla, niin se on ollut todella kivuliasta. Kuitenkin koneella homma hoituu aika helposti, vaikka en hommasta pidäkään.Peitsamo kirjoitti:Voi jeesuksen kristuksen päivänkakkara kuinka jaksaa kutista naamaaEn tiedä helpottaako tuo jossakin vaiheessa, mutta nostan hattua kunnon partareuhkaa pitäville miesihmisille
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Naispuoliset tuttavat olivat sen verran innoissaan villityksestäni, että ajattelin viihdyttää heitä vielä jonkin aikaa. En kuulemma ole niin poikamaisen näköinen
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka