Sinäkö mieluummin haluat elää harhakuvitelmissasi ja tehdä sen mukaisia vääriä ratkaisuja elämässäsi? Että haluaisit kevyesti ruusuilla tanssahdellen leijua tyyneen avioliiton satamaan ja semmosta?mluhtala kirjoitti: Älkää pilatko mun ruusuista kuvaa avioliittoelämästä, ku en oo kerenny sellasta vielä alottamaankaan!
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
KunkkuJ
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kata pattilaa...Repe Ruutikallo kirjoitti:Nyvvasta huomasin että Tulppu edustaa myöhempää herännäisyyttä, sikäli että luhtalan m:mähän on yhtynyt meihin jo kesäkuussa.
-
Teppo Tulppu
Älä sinä miuhtala kallista korvaasi tuon vanhan ukon horinoille. Kyllä avioliitto sujuu ihan mainiosti kun vain et valitse siipaksesi ketään kenkkua ja varmistat että siippakandidaattisi osaa laittaa itse sukat jalkaansa.KunkkuJ kirjoitti:Sinäkö mieluummin haluat elää harhakuvitelmissasi ja tehdä sen mukaisia vääriä ratkaisuja elämässäsi? Että haluaisit kevyesti ruusuilla tanssahdellen leijua tyyneen avioliiton satamaan ja semmosta?mluhtala kirjoitti: Älkää pilatko mun ruusuista kuvaa avioliittoelämästä, ku en oo kerenny sellasta vielä alottamaankaan!
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nii just. Älä vaan kuuntele vanhempaa ja kokeneempaa, vaan tee samat virheet! Näinhän se tuntuu tässä maailmassa menevän, jokainen sukupolvi haluaa välttämättä takoa omaa päätä seinään, ennen kuin on valmis myöntämään, että se sattuu.Teppo Tulppu kirjoitti:Älä sinä miuhtala kallista korvaasi tuon vanhan ukon horinoille. Kyllä avioliitto sujuu ihan mainiosti kun vain et valitse siipaksesi ketään kenkkua ja varmistat että siippakandidaattisi osaa laittaa itse sukat jalkaansa.
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllähän asiat on siten kuin Balle Ramstedt sanoi Pannkaka Showssaan:KunkkuJ kirjoitti: Että haluaisit kevyesti ruusuilla tanssahdellen leijua tyyneen avioliiton satamaan ja semmosta?
"Livet är inte bara dansande på rosor. Det är också drickande och knullande."
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Teppo Tulppu
Näin ihan tällaisena akateemisen hypoteettisena kysymyksenä vain.
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Teppo Tulppu
-
Repe Ruutikallo
Älä suotta. Ajatus on kiehtova.Teppo Tulppu kirjoitti:Selvä peli. Lakkaan siis hypoteettisesti harkitsemista.
-
Teppo Tulppu
Tosin teikäläisen viestimäärällä skriptin ajo veisi kolme ja puoli vuotta ja niin kauanhan emme voi olettaa palvelimen pysyvän yhtäjaksoisesti pystyssä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Älä suotta. Ajatus on kiehtova.Teppo Tulppu kirjoitti:Selvä peli. Lakkaan siis hypoteettisesti harkitsemista.
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Teppo Tulppu
Vakava varoituksen sana tähän. Tilastojen mukaan puolet avioliitoista ovat keskimääräistä lyhytikäisempiä!mluhtala kirjoitti:Älkää pilatko mun ruusuista kuvaa avioliittoelämästä, ku en oo kerenny sellasta vielä alottamaankaan!
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ja mikä pelottavampaa, se toinen puoli kestää keskimääräistä pidempään!!!Teppo Tulppu kirjoitti:Vakava varoituksen sana tähän. Tilastojen mukaan puolet avioliitoista ovat keskimääräistä lyhytikäisempiä!mluhtala kirjoitti:Älkää pilatko mun ruusuista kuvaa avioliittoelämästä, ku en oo kerenny sellasta vielä alottamaankaan!
-
Teppo Tulppu
Ja kaikkein hämmästyttävintä on, että peräti 40% sairaspoissaoloista on maanantaina tai perjantaina!kallekilponen kirjoitti:Ja mikä pelottavampaa, se toinen puoli kestää keskimääräistä pidempään!!!Teppo Tulppu kirjoitti:Vakava varoituksen sana tähän. Tilastojen mukaan puolet avioliitoista ovat keskimääräistä lyhytikäisempiä!mluhtala kirjoitti:Älkää pilatko mun ruusuista kuvaa avioliittoelämästä, ku en oo kerenny sellasta vielä alottamaankaan!![]()
-
Gotnine
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
-
Gotnine
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Minä keskittäisin sairaspoissaolot mieluiten keskiviikoksi; olisi kiva pitää keskellä viikkoa yksi välihuilipäivä.Teppo Tulppu kirjoitti: Ja kaikkein hämmästyttävintä on, että peräti 40% sairaspoissaoloista on maanantaina tai perjantaina!
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
majavus
Viesti Kirjoittaja majavus »
Itse ajattelin nautiskella huomenna pihvin kanssa Norton Barrel Select Cabernet Sauvignonia. Maksaa aika tarkasti tuon kympin.Gotnine kirjoitti:Pitäisikö Maya-kalenteria myydä R-Kioskeissa?Tuleeko maailmanloppu 2012?
Mitä punaviiniä ostaisin huomisillaksi hintaluokassa +/- 10 euroa?
Olisiko jo aika uusia hammasharja?
Jos tuntuu siltä, että hammasharja pitäisi uusia, on se todennäköisesti syytä uusia.
Muut kysymykset jätän muille.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aiotko leikkiä viikonloppuna tonttua vai ihan oikeeta pukkia?Jamac kirjoitti:Mistä saa edullisesti isoja tonttulakkeja? Tiimarista? Mutta saako isoja, mulla on sen vertan iso pää ettei tavalliset (lakitkaan) mahdu.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
mluhtala
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
No mä luulen ettei Rambo edes juo maitoa, se ottaa kaiken suoraan suoneen.Maza kirjoitti: Ai ettei Rambo saa maitopurkkia auki, vai?
Joo mikäettei. Sitäpaitsi niin se sanatarkasti menisikin, koska riisi on mennyttä aikaa. Nykyään ne heittää morsiusparin päälle ruusun terälehtiä. Eikä kukaan ole mitään harhakuvitelmista puhunut. Iästäni huolimatta olen melko hyvin perillä elämän realiteeteista, mutta se ei tarkoita, etteikö yleinen asioihin suhtautuminen voisi olla optimistinen. 8) Ei tarvitse eikä kannata katkeroitua vastoinkäymisten takia, riittää että niistä ottaa opikseen.KunkkuJ kirjoitti: Sinäkö mieluummin haluat elää harhakuvitelmissasi ja tehdä sen mukaisia vääriä ratkaisuja elämässäsi? Että haluaisit kevyesti ruusuilla tanssahdellen leijua tyyneen avioliiton satamaan ja semmosta?
Onkos Kunkulla paljonkin kantapään kautta opittuja elämänohjeita? Anna tulla vaan, mä olen pelkkänä korvanaKunkkuJ kirjoitti: Nii just. Älä vaan kuuntele vanhempaa ja kokeneempaa, vaan tee samat virheet! Näinhän se tuntuu tässä maailmassa menevän, jokainen sukupolvi haluaa välttämättä takoa omaa päätä seinään, ennen kuin on valmis myöntämään, että se sattuu.
Tässä oma elämänohjeeni: älkää syökö keltaista lunta.
-
mluhtala
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
No se kuulostaa jo asialliselta touhulta. Itse kapusin kesällä Firstin (2167m) rinnettä Sveitsissä ja sanotaanko näin, että osa matkasta taittui neljällä raajalla..Repe Ruutikallo kirjoitti: Meillä ei sipsutella vaan painetaan verenmaku suussa, tossa paremmilla keleillä mm. rynnittiin Mustavuoren pujottelumäki ylös ja mää melkein luulin että nyt tuli noutaja. Vielä ei kuitenkaanottanut omaansa!
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Tervetuloa kerhoon. Itse tosin olen jo luopunut kaikesta toivosta löytää sopivan kokoisia hattujaJamac kirjoitti:Mistä saa edullisesti isoja tonttulakkeja? Tiimarista? Mutta saako isoja, mulla on sen vertan iso pää ettei tavalliset (lakitkaan) mahdu.
Pikku kloppina piti muuten käydä neuvolassakin seurannassa pitempään, koska neuvolan täti ei suostunut uskomaan, että näin iso pää olisi mahdollinen, saati normaali
-
Mikael K.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Laittaisin lanttini likoon hattukaupan puolesta. Marssit sisälle kauppaan, annat mitata pääsi ja kerrot mitä haluat. Tädit loihtivat toinnuttuaan mittojen mukaan tehdyn tonttulakin.Jamac kirjoitti:Mistä saa edullisesti isoja tonttulakkeja? Tiimarista? Mutta saako isoja, mulla on sen vertan iso pää ettei tavalliset (lakitkaan) mahdu.
-
Repe Ruutikallo
Tai näin: Marssit sisälle kauppaan ja annat mitata pääsi. Kun tädit ovat tointuneet, kerrot mitä haluat. Jälleen toinnuttuaan he loihtivat mittojen mukaan tehdyn tonttulakin.Mikael K. kirjoitti:Laittaisin lanttini likoon hattukaupan puolesta. Marssit sisälle kauppaan, annat mitata pääsi ja kerrot mitä haluat. Tädit loihtivat toinnuttuaan mittojen mukaan tehdyn tonttulakin.Jamac kirjoitti:Mistä saa edullisesti isoja tonttulakkeja? Tiimarista? Mutta saako isoja, mulla on sen vertan iso pää ettei tavalliset (lakitkaan) mahdu.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
eli... 2–5 eur noin mielelläään
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka