tuomaril kirjoitti:400 gigan siirtyminen kestää 6 tuntia!!!!!
^Elämä on! Mene vaikka potkiin jalkapalloa pihalle, kun on niin hyvin aikaa äläkä itke täällä samaa asiaa monessa ketjussa. Ja koita vaikka mennä sinne kentänlaidalle fillarilla sen kootterin sijasta.
E: Lainaus lisätty, kun heitti seuraavalle sivulle.
Viimeksi muokannut K_Kolja, 16.6.2012 klo 19.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä puolestani en tiedä juuri mitään
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
tuomaril kirjoitti:400 gigan siirtyminen kestää 6 tuntia!!!!!
^Elämä on! Mene vaikka potkiin jalkapalloa pihalle, kun on niin hyvin aikaa äläkä itke täällä samaa asiaa monessa ketjussa. Ja koita vaikka mennä sinne kentänlaidalle fillarilla sen kootterin sijasta.
E: Lainaus lisätty, kun heitti seuraavalle sivulle.
No voi kyynel! Opettele paikkaamaan fillarinkumi. Ite opettelin 8-vuotiaana. Tai vaihtoehtoisesti hanki tubeless-kamat, niin ei tarvi itkeä, että on kumi puhki.
Minä puolestani en tiedä juuri mitään
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
M.P.T kirjoitti:Missä ihmeessä saa 3500h edestä työtunteja?
3500/11/21,5≈14,8-tuntisia työpäiviä (keskimäärin). Itselläni on usein samanlaisia. Ei se säännönmukaista ole, muttei harvinaistakaan.
Pisin työpäivä, jonka muistan tehneeni, oli noin 21 tuntia putkeen ilman taukoja (mitä nyt aina välillä kävin kupposen kahvia hakemassa). Muutaman tunnin tirsat välissä, ja melkein samanlainen päivä perään.
Muutamat työkamut tekee 16h päiviä, mutta sitten keväällä tulee ongelmia. Vuosityötunnit uhkaa paukkua. Joku sääntö estää tekemästä liikaa tunteja vai oliko kyseessä työnantajan nuukuus. 48h viikot on 3vuorossa pahempia kuin 56h yhdessä vuorossa. Itse aikoinaan tein postinjakoa ja kaupankassaa samaan aikaan 4kk ilman vapaapäiviä. Ei se niin raskasta ollut kuin 3-vuoro. Oli siinäkin väsymys, mutta elimmistö tottuu yöt postille ja päivät kaupalle. Ihmettelen miten kauan te jaksatte 14h päiviä tekemään? Kaiketi kuitenkin viikonloput vapaana? Jaksamista parantaa työolosuhteet ja päivävuoro.
Olisi kiva kuulla jaksamisianne. Onko veto loppunut ja onko työ kevyt, keskiraskaa vai raskas. Seisomatyö yms.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
No voi kyynel! Opettele paikkaamaan fillarinkumi. Ite opettelin 8-vuotiaana. Tai vaihtoehtoisesti hanki tubeless-kamat, niin ei tarvi itkeä, että on kumi puhki.
Pöh. Ei jaksa..
Lökäpöksy!
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Pöh. Ei jaksa..
Ensin valittaa, että pyörästä on kumi puhki, muttei ole valmis tekemään sen asian puolesta mitään.
Sitten on vain parempi, että pitää turpansa kiinni.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Pöh. Ei jaksa..
Ensin valittaa, että pyörästä on kumi puhki, muttei ole valmis tekemään sen asian puolesta mitään.
Sitten on vain parempi, että pitää turpansa kiinni.
En valittanut, totesin vain. En tartte pyörää, on minulla skootteri.
hatey kirjoitti:^ Entä jos siihen tulee joku vika?
Niimpä. Ja vielä kun en osaa edes itse huoltaa sitä.
Työkalut käteen ja opettelemaan. Niin minäkin aikoinani opettelin mopoa korjaamaan. Ihmisen tekemä laite se vaan on. Ei se mitään salatiedettä ole niinkuin jotkin iossit tms tietokonejargon.
hatey kirjoitti:^ Entä jos siihen tulee joku vika?
Niimpä. Ja vielä kun en osaa edes itse huoltaa sitä.
Työkalut käteen ja opettelemaan. Niin minäkin aikoinani opettelin mopoa korjaamaan. Ihmisen tekemä laite se vaan on. Ei se mitään salatiedettä ole niinkuin jotkin iossit tms tietokonejargon.
Joo kyllä se varmaan onnistuisi mutta pelkään hajottavani jotain säheltäessäni. Sitten tulisi pahamieli että tuhosin sen vaikka mopo kulki vielä.
Kaapelinetti on ollut hieman huonovointinen tänään. Sadan megan netti antoi noin 1.7 Mbits alas nopeustestissä ja päätin resetoida modeemin. Noin 10 minuuttia myöhemmin se ei ole vieläkään saanut yhteyttä takaisin nettiin.
Bussikyyti Miamin kekustasta South Beachille kesti lähemmäs tunnin, eikä ees pahimpaan ruuhka-aikaan oltu liikkeellä... Eipä tuo muuten harmittaisi paitsi kaveri ooli lentikentälle ja suomeen lähössä ja missattiin se...
Kohdistin viestini käyttäjään Tuomaril
(Ei ole ikinä tehnyt töitä. Isi elättää, ei mitään hätää, tarviin macin ja muuta kivaa, mut isi ostaa kaikki. : Mitä Vittua
Siis aivan tosi? Voiko nykyaikana olla jossakin ihminen, joka ei osaa omaa kulkinetta? Pitäiskö Tuomaril joskus käydä juokseen tai jotain? Jos haluut mopoilla, niin opettele sen tekniikka, äläkä itke täällä. Minun mielestäni ansaitsee kävellä, ellei saa konetta käyntiin, Ainakin minun aikaan piti ymmärtää kuinka mopedi (skootteri) toimii, tai sen kanssa ei kyllä pärjännyt kovin pitkää aikaa.
Viimeksi muokannut PaJuSa, 17.6.2012 klo 3.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iMac i7, MacBook 2.4GHz, iPad Air 16GB Wi-Fi+Cellular
Kuinka paljon täytyy tietää, ennenkuin tietää, ettei tiedä mitään!
paulaw kirjoitti:Heh, tunti sitten joutui ulos, todella huikean kuuma aamupäivästä! Onneksi ei vissiin tänään enää joudu tuonne. Eli samat tuntemukset kuin hateyllä. Miksi muuten Auringonkin pitää olla koko ajan valaisemassa... Rasittava vuodenaika.
"Tulis talvi jo, näkis mitä köyhät pukoo päällensä" - pohjalainen sanonta.
Tovi sitten käydessäni kioskilla, ihmettelin tiellä matelevaa 6 auton jonoa. Syykin selvisi lopulta: Jonon keulalla mateli joku lökäpöksylippalakkiteini mopoautollaan. Mistään mitään lapsen aivoilla tajuamatta, ei ymmärtänyt väistää johkin pysäkille tms että jono olisi päässyt ohi.
Hiisiö, seuraavalla kerralla kaadan ojaan mokoman kopin ja annan selkään semmosen vessan jouman kuskille.
hatey kirjoitti:Tovi sitten käydessäni kioskilla, ihmettelin tiellä matelevaa 6 auton jonoa. Syykin selvisi lopulta: Jonon keulalla mateli joku lökäpöksylippalakkiteini mopoautollaan. Mistään mitään lapsen aivoilla tajuamatta, ei ymmärtänyt väistää johkin pysäkille tms että jono olisi päässyt ohi.
Hiisiö, seuraavalla kerralla kaadan ojaan mokoman kopin ja annan selkään semmosen vessan jouman kuskille.
hatey kirjoitti:Tovi sitten käydessäni kioskilla, ihmettelin tiellä matelevaa 6 auton jonoa. Syykin selvisi lopulta: Jonon keulalla mateli joku lökäpöksylippalakkiteini mopoautollaan. Mistään mitään lapsen aivoilla tajuamatta, ei ymmärtänyt väistää johkin pysäkille tms että jono olisi päässyt ohi.
Minä yleensä väistän pientareelle skoballa.
Minä ajan yleensä keskellä tietä, vihaisiin ihmisiin ja keskisormiin kyllä tottuu
Minä ajan yleensä keskellä tietä, vihaisiin ihmisiin ja keskisormiin kyllä tottuu
Minäkin ajan samallalailla teillä jossa ajetaan hitaasti. Jos siinä joku hullu lähtee ohittamaan niin soitan torvea ja hyvällä tuurilla vilautan sormea.
Potkin sinua persuuksille ja poltan sen tyttömoposi, lisäksi juotan sinulle pullollisen kalanmaksaöljyä, senkin mistään piittaamaton lapsi, niin opit ihmisten tavoille. Tommoset pikkupissikset joutaisi tyttökouluun oppimaan tapoja!>:(
Viimeksi muokannut hatey, 17.6.2012 klo 15.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.