Virtuaalihalit yltää vaikka mihinhrmh kirjoitti:Mä oon kaukana Annielista!!!

P.s. Ite häivyit ilmottamati sinne susirajan taa!

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Virtuaalihalit yltää vaikka mihinhrmh kirjoitti:Mä oon kaukana Annielista!!!
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Täälläkin tulee vettä ja tuulee niin että melkein lehmät lentää!Viizei kirjoitti:Vettä tulee ja tuulee ja lehet lentää..
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja Strutsi »
Viesti Kirjoittaja Nessa »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja jereme »
...täyspitkät tv-ohjelmat näkyvät ainoastaan yhdysvaltalaisille tekijänoikeussyistä.
Viesti Kirjoittaja Lillan »
No eikö olisi parempi mennä hoitamaan varvas ennemmin eikä myöhemmin, jotta tuommoisilta välttyisit.Nessa kirjoitti:Vasen isovarvas on ollut kipeä jo päälle viikon. Varvas märkii ja on tosi arka, varsinkin kävely kengät jalassa sattuu. Pitäisi varmaan käydä ainakin terveydenhoitajalla, mutta kun viimeksi oli samantapainen vaiva operoitiin varpaasta puolet kynnestä pois(juurineen päivineen) ja päälle pamahti kahden viikon saikku. Samaa en haluaisi kokea enää uudestaan..
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Itsellä oli tuollainen ongelma aika krooninen kun olin teini, kynsi revittiin irti varmaan 4 kertaa, intissä sitten sanoivat nyt riitti ja polttivat jollakin hapolla osan kynnen "juuresta", sen jälkeen ei ole vaivannut. Antibiootit eivät auta kuin väliaikaisesti. Kipu tulee muuten siitä että kun tulehtunut kudos turpoaa, niin päällimmäinen iho ei anna myöden -> painetta -> kipua.Lillan kirjoitti:No eikö olisi parempi mennä hoitamaan varvas ennemmin eikä myöhemmin, jotta tuommoisilta välttyisit.Nessa kirjoitti:Vasen isovarvas on ollut kipeä jo päälle viikon. Varvas märkii ja on tosi arka, varsinkin kävely kengät jalassa sattuu. Pitäisi varmaan käydä ainakin terveydenhoitajalla, mutta kun viimeksi oli samantapainen vaiva operoitiin varpaasta puolet kynnestä pois(juurineen päivineen) ja päälle pamahti kahden viikon saikku. Samaa en haluaisi kokea enää uudestaan..
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Onneva! - Ja meni näköjään 300 viestin rajakin sitten rikki.Paapa kirjoitti:Syntymäpäivä ja pakolliset sisarusten kanssa yhteydenpidot.
Viesti Kirjoittaja Nessa »
Nyt vasta sitten vaikuttaakin lupaavalle tuo varpaan hoitaminen..Macchiavelle kirjoitti:Itsellä oli tuollainen ongelma aika krooninen kun olin teini, kynsi revittiin irti varmaan 4 kertaa, intissä sitten sanoivat nyt riitti ja polttivat jollakin hapolla osan kynnen "juuresta", sen jälkeen ei ole vaivannut. Antibiootit eivät auta kuin väliaikaisesti. Kipu tulee muuten siitä että kun tulehtunut kudos turpoaa, niin päällimmäinen iho ei anna myöden -> painetta -> kipua.Lillan kirjoitti:No eikö olisi parempi mennä hoitamaan varvas ennemmin eikä myöhemmin, jotta tuommoisilta välttyisit.Nessa kirjoitti:Vasen isovarvas on ollut kipeä jo päälle viikon. Varvas märkii ja on tosi arka, varsinkin kävely kengät jalassa sattuu. Pitäisi varmaan käydä ainakin terveydenhoitajalla, mutta kun viimeksi oli samantapainen vaiva operoitiin varpaasta puolet kynnestä pois(juurineen päivineen) ja päälle pamahti kahden viikon saikku. Samaa en haluaisi kokea enää uudestaan..
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Joo ei, siksi otinkin kameran töihin mukaan ja nappailen vaarallisesti kuvia samalla kun istun ratin takana !Viizei kirjoitti:En ole ehtinyt valokuvaamaan.
Kuulostaa tosi ikävältä, toivottavasti ei jää mitään pysyviä kremppoja, selkävaivat on kamalia. Pikaista paranemista sinne suuntaan.tsip kirjoitti:omg!
Pikkuveljellä on tippunut viime viikolla kivi ristiselän päälle töissä raksahommissaOn sairaslomalla ja just jutellaan puhelimessa...