Ennakko_tilasin.JanNebert kirjoitti:Ennakko tilasin Leopardin juuri.
Anteeksi, oli pakko
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ja sitten oikein kirjoitettuna: tilasin ennakkoon! Ennakkotilasin ei ole oikeaa suomea.Erño kirjoitti:Modenita olis kyllä piiskannut. Ehkä parempi että ehdit pelastamaanAries kirjoitti:Ennakko_tilasin.JanNebert kirjoitti:Ennakko tilasin Leopardin juuri.
Anteeksi, oli pakko
Viesti Kirjoittaja Erño »
Luutuilla siivotaan leksa lattialtaHuppe kirjoitti:Ostin eilen lonkeron, 2 siideriä ja pullon minttuviinaa sekä chifonet-luuttuja 5kpl paketin. Maksoi yhteensä noin 23e
Join siiderit ja lonkerot ja osan minttuviinasta kaakaon kanssa, sitten ei enää jaksanutkaan siivota noilla luutuilla, eli olivat turha ostos
Viesti Kirjoittaja Jigsaw »
Siitä, tarkemmat ohjeet tästä http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... c&start=50Aries kirjoitti:Nyt puhutaan siis Applen uusimmasta käyttöjärjestelmästä? O_oJigsaw kirjoitti:Liityn joukkoon tummaan joka on tilannut Leopardin, hintaan 8,95€
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja ninokoo »
Viesti Kirjoittaja biblo »
Netanttilasta.ninokoo kirjoitti:Onkos tämä koko kausi vai se ensimmäinen osa kaudesta? Jos on koko kausi, niin olet pakotettu kertomaan mistä sait!biblo kirjoitti:-Sopranos 6.season
Viesti Kirjoittaja ninokoo »
Eli kyseessä on nimenomaan 1. osa tuosta kaudesta. Taitaa olla ne jaksot jotka näytettiin keväällä suomen telkkarissa ja loput 9 puuttuubiblo kirjoitti:Netanttilasta.ninokoo kirjoitti:Onkos tämä koko kausi vai se ensimmäinen osa kaudesta? Jos on koko kausi, niin olet pakotettu kertomaan mistä sait!biblo kirjoitti:-Sopranos 6.season
Kannessa lukee kausi 6,osa 1.Mutta tiedoissa kyllä koko season.
Jollei ole niin menee palautukseen tietenkin.
Viesti Kirjoittaja biblo »
Näin taitaa olla.Mutta sittenhän tuon näkee kun se tulee.ninokoo kirjoitti:Eli kyseessä on nimenomaan 1. osa tuosta kaudesta. Taitaa olla ne jaksot jotka näytettiin keväällä suomen telkkarissa ja loput 9 puuttuubiblo kirjoitti:Netanttilasta.ninokoo kirjoitti:Onkos tämä koko kausi vai se ensimmäinen osa kaudesta? Jos on koko kausi, niin olet pakotettu kertomaan mistä sait!biblo kirjoitti:-Sopranos 6.season
Kannessa lukee kausi 6,osa 1.Mutta tiedoissa kyllä koko season.
Jollei ole niin menee palautukseen tietenkin.
Tai näin minä olen käsittänyt. Korjatkaa jos olen väärässä...