e: tämä on hehkutusta
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Joo, eikö ruumiita yleensä säilytetä viileässä?KunkkuJ kirjoitti:Helpottais jo tämän lämmön kanssa, mutta ei, neljässäkympissä huitelee... 8)
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Lentokoneella ja julkisia käyttämällä ei näe mitään. Sama pätee Suomessakin. Junalla menee niin näkyy vaan metsäää, metsää ja rumia betonikuutioita. Autolla on mukava käydä pienissä kaupungeissa ja nähdä muutakin kuin metropoleja. Munchen nyt tekee poikkeuksen, jos jaksaa kävellä. Syrjäseudulla asemalta pois ja kävelemään. Toisaalta ihan kunnon pikkukyliin ei sieltäkään pääse. Olisihan polkupyörä olemassa. Sillä näkee Suomessakin kunnolla nähtävyyksiä ja maisemia. En ymmärrä miksi pitäisi suhata lentokoneella jonnekkin ja katsella vaan keskustaa.Peitsamo kirjoitti:Danzigista tuli ajeltua Itävaltaan viime kesänä. Ei enää toista kertaa![]()
Muutenkaan en oikein jaksa ymmärtää mitä täpinöitä jotkut saavat tuosta autolla ajamisesta. Varsinkin kun ajellaan jossain itäisessä Euroopassa saati sitten missään päin Eurooppaa
Taivaalta tuo kuullostaa ja eikös sinne päädytä (ruumiit) joskus, jos on ollut kiltti? +40 astetta ja lomaa moottoripyörän kanssa. Kuullostaa ihanalta.Mailia kirjoitti:Joo, eikö ruumiita yleensä säilytetä viileässä?KunkkuJ kirjoitti:Helpottais jo tämän lämmön kanssa, mutta ei, neljässäkympissä huitelee... 8)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
312€ vw polo Munchenissä viikoksi sisältäen vakuutukset. Eihän se kallis ole, jos vertaa laivalippuun ja menoon. Lufthansalla tarjouslennot 50€ per nokka. Kahdella hengellä 412€ auton kanssa ja siihen polttoaineet ja yöpymiset. Omalla autolla kun menee niin onhan siinä omat kiksinsä. Eipä tuo Espanjassakaan paljoa tuosta muuttunut kun vilkaisin.Peitsamo kirjoitti:En nyt sitä varsinaisesti tarkoita. Se, että ajellaan maahan X motaria pitkin ei mielestäni ole mikään kummoinen elämys.
Paikan päällä voi kyllä vuokrata skootterin, auton jne
Viesti Kirjoittaja arttula »
Eikös se ole hehkutukseen kuuluva asia? Aisaa kannattaa ihan mielellään tai ennemmin kuin heinäseivästä.arttula kirjoitti:Tajusin juuri, että olen aisankannattaja...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Nehän ovat ihan pahvilootia. Lisäksi talvella ilmeisen kinkkisiä ajaa. TM meinasi lopettaa testinsä, kun tuli kolareita niin paljon. Malli oli sellainen, että jos pyörät meni jarrutukessa lukkoon, ne sai lukosta vain kaasuttamalla. Huh sentään.iFooni kirjoitti:Mopoautot eivät olekkaan niin turvallisia mitä luulin
Viesti Kirjoittaja waiski »
Mopoautot pitäisi kieltää koko maailmasta!!!Lare kirjoitti:Nehän ovat ihan pahvilootia. Lisäksi talvella ilmeisen kinkkisiä ajaa. TM meinasi lopettaa testinsä, kun tuli kolareita niin paljon. Malli oli sellainen, että jos pyörät meni jarrutukessa lukkoon, ne sai lukosta vain kaasuttamalla. Huh sentään.iFooni kirjoitti:Mopoautot eivät olekkaan niin turvallisia mitä luulin
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Juuri näin.waiski kirjoitti:Mopoautot pitäisi kieltää koko maailmasta!!!Lare kirjoitti:Nehän ovat ihan pahvilootia. Lisäksi talvella ilmeisen kinkkisiä ajaa. TM meinasi lopettaa testinsä, kun tuli kolareita niin paljon. Malli oli sellainen, että jos pyörät meni jarrutukessa lukkoon, ne sai lukosta vain kaasuttamalla. Huh sentään.iFooni kirjoitti:Mopoautot eivät olekkaan niin turvallisia mitä luulin
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ja skootterit myös.waiski kirjoitti:Mopoautot pitäisi kieltää koko maailmasta!!!Lare kirjoitti:Nehän ovat ihan pahvilootia. Lisäksi talvella ilmeisen kinkkisiä ajaa. TM meinasi lopettaa testinsä, kun tuli kolareita niin paljon. Malli oli sellainen, että jos pyörät meni jarrutukessa lukkoon, ne sai lukosta vain kaasuttamalla. Huh sentään.iFooni kirjoitti:Mopoautot eivät olekkaan niin turvallisia mitä luulin
Oho, Minä saan! Olen matkaillut omalla autolla Baltiassa ja Puolassa ristiin rastiin tuhansia kilometrejä, useita kymmeniä kertoja aina 90-luvulta saakka (silloin muuten ei vielä ollut turistiviihdykkeitä) Muista sen ekan kerran kun mentiin, rajat oli juuri auennut, alla kakkoskoppainen Golf ja suuntana Eesti ja Latvia. Matkaseurani sairastui aika kovaan kuumeeseen Narvassa eikä paikallisessa sairaalassa ollut lääkkeitä...Tarina olisi pitkä, mutta lopuksi olimme yötä paikallisen lääkärin kotona, josta myös löytyi antibioottikuuri, parin päivän päästä automatka jatkui....Peitsamo kirjoitti:Danzigista tuli ajeltua Itävaltaan viime kesänä. Ei enää toista kertaa![]()
Muutenkaan en oikein jaksa ymmärtää mitä täpinöitä jotkut saavat tuosta autolla ajamisesta. Varsinkin kun ajellaan jossain itäisessä Euroopassa saati sitten missään päin Eurooppaa
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä olen ainakin aina ihan täpinöissäni, kun pääsen Lappiin ja Norjaan autoilemaan. Ei mitään etukäteissuunitelmia, vaan suunitelma elää ja muuttuu sitämukaa, minnepäin auton keula kääntyy.waiski kirjoitti:Oho, Minä saan! Olen matkaillut omalla autolla Baltiassa ja Puolassa ristiin rastiin tuhansia kilometrejä, useita kymmeniä kertoja aina 90-luvulta saakka (silloin muuten ei vielä ollut turistiviihdykkeitä) Muista sen ekan kerran kun mentiin, rajat oli juuri auennut, alla kakkos koppainen Golf ja suuntana Eesti ja Latvia. Matkaseurani sairastui aika kovaan kuumeeseen Narvassa eikä paikallisessa sairaalassa ollut lääkkeitä...Tarina olisi pitkä, mutta lopuksi olimme yötä paikallisen lääkärin kotona, josta myös löytyi antibioottikuuri, parin päivän päästä automatka jatkui....Peitsamo kirjoitti:Danzigista tuli ajeltua Itävaltaan viime kesänä. Ei enää toista kertaa![]()
Autolla kun lomailee niin näkee ja voi mennä minne lystää, mutta kukin tyylillään.
No, sellaista se automatkailu parhaimmillaan on... Mutta toiset käy vaikka Aurinkomatkojen lomilla ja kaikilla retkilläkin...hatey kirjoitti:Minä olen ainakin aina ihan täpinöissäni, kun pääsen Lappiin ja Norjaan autoilemaan. Ei mitään etukäteissuunitelmia, vaan suunitelma elää ja muuttuu sitämukaa, minnepäin auton keula kääntyy.waiski kirjoitti:Oho, Minä saan! Olen matkaillut omalla autolla Baltiassa ja Puolassa ristiin rastiin tuhansia kilometrejä, useita kymmeniä kertoja aina 90-luvulta saakka (silloin muuten ei vielä ollut turistiviihdykkeitä) Muista sen ekan kerran kun mentiin, rajat oli juuri auennut, alla kakkos koppainen Golf ja suuntana Eesti ja Latvia. Matkaseurani sairastui aika kovaan kuumeeseen Narvassa eikä paikallisessa sairaalassa ollut lääkkeitä...Tarina olisi pitkä, mutta lopuksi olimme yötä paikallisen lääkärin kotona, josta myös löytyi antibioottikuuri, parin päivän päästä automatka jatkui....Peitsamo kirjoitti:Danzigista tuli ajeltua Itävaltaan viime kesänä. Ei enää toista kertaa![]()
Autolla kun lomailee niin näkee ja voi mennä minne lystää, mutta kukin tyylillään.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Olet etsimäni mies: Työtä tarjolla.arttula kirjoitti:Tajusin juuri, että olen aisankannattaja...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minäkin olen ainoastaan oikeassa.KunkkuJ kirjoitti:Niinpä. Ehkä vielä paremmalla syyllä voisi kysyä, mitä täpinöitä ihmiset saavat lentokoneella matkustamisesta?
Kyllä tuossa omalla ajoneuvolla matkustamisessa on puolensa. Käydä omalla ajoneuvolla vaikka Pariisissa, antaa aivan erilaisen kuvan Ranskasta ja Pariisista kuin sille, joka matkustaa lentokoneella. Voi sanoa oikeasti käyneensä siinä maassa, toisin kuin ne lentokentän ja bussin/taksin kokeneet paikasta toiseen siirtyjät.
Waiski toi hyvin esille toisen ison pointin. Se on ihmisten kohtaaminen. Siinä väittäisin moottoripyörän olevan vielä pari kertaluokkaa autoa antoisampi. Kun moottoripyörällä jossakin ulkomailla, etenkin yhtään eksoottisemmassa kohteessa, pysähtyy, tulevat ihmiset tarjolle juttukaveriksi.
Mutta kukin tyylillään. Vaikka minun tyylini onkin ainoa oikea. 8)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jaa, sulla on auto, muttei tarvittavaa korttia siihen?tuomaril kirjoitti:Omalla autolla ulkomaille on se paras tyyli. 8)
Ei tartte viisastella. Minulla on vain se eräs kulkuneuvo joka on tarkoitettu ikäisilleni.Kain kirjoitti:Jaa, sulla on auto, muttei tarvittavaa korttia siihen?tuomaril kirjoitti:Omalla autolla ulkomaille on se paras tyyli. 8)
Viesti Kirjoittaja iMies »
Eli kuten jo von Falkenhorst aikoinaan. Kai sinulla on Baedekerin turistikartta?hatey kirjoitti:Minä olen ainakin aina ihan täpinöissäni, kun pääsen Lappiin ja Norjaan autoilemaan. Ei mitään etukäteissuunitelmia, vaan suunitelma elää ja muuttuu sitämukaa, minnepäin auton keula kääntyy.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mun mielestä paras tyyli on muuttaa ulkomaille joksikin aikaa.tuomaril kirjoitti:Omalla autolla ulkomaille on se paras tyyli. 8)