Ei vaan joku on käynyt sotkemassa pöytäni! Se on ainoa mahdollinen selitys! En minä koskaan voisi sotkea sitä näin!Erño kirjoitti:^^pärinä-häviäjä. Pilaa hyvän setupin moisella roskalla.Ruoskaa sietäisit saada!
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Vesi.tuomaril kirjoitti:"Plösö"hatey kirjoitti:Mikset juo jotain oikeaa juotavaa, tuossa määrässä on puhdasta sokeria 222 grammaa, eli 85 sokeripalaa. Mietipä sitä millanen kasa sokeria se on. Kohta olet muodoton plösö, jola on ruskeat tikut hampaiden paikalla.tuomaril kirjoitti: No problem. Minä olen juonut tänään melkein 2 litraa Pepsiä.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mikä on määritelmä "oikealle juotavalle"?
Katsotaan muutaman vuoden päästä mitä hammaslääkärisi on mieltä. Eroosio ja kiillevaurio ei nimittäin ole naurun asia.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tunnen 5 vuotiaan jampan jolla on ollut jo yli vuoden "tekohampaat", joi koko ajan jotain kokista ja pepsiä. Hampaat meni semmoisiksi tikuiksi. Ne jouduttiin poistamaan. Nyt on sellainen muovijuttu suussa, että purenta säilyisi oikeana, kunnes vuosien päästä kasvaa oikeat hampaat tilalle.
Vesi on paras janojuoma normijanoon, kuten Anniel jo tuossa sanoikin. Nuo värjätyt sokerivedet ei edes vie janoa pois. Kokeilepa huviksesi: Lasi vettä janoon vie janon pois, puoli litraa pepsiä ei. Kun syöt tuota paskaa mäccärissä, niin otapa joskus sen puolen litran pepsimukin tilalle puoli litraa vettä. Kas, et saa juotua sitä sen hampparin kanssa, koska et jaksa, jano loppuu jo paljon aiemmin kuin se puoli litra vettä. Mutta puoli litraa pepsiä pystyy kiskomaan vaivatta, eikä jano edes välttämättä lopu.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Olen kuulemma esimerkillinen aikuinen, kun noudatan noita ohjeita, enkä juo edes kahvia.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-

-
Viesti Kirjoittaja arttula »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllä sinne tukku 500€ seteleitä mahtuu hyvin. Myös nenäliina on kätevä säilyttää siellä.hatey kirjoitti:Minkä takia rintatasku on siinä missä se on? Sehän on oikeasti todella typerä taskun paikka. Ei sinne voi mitään laittaa. Näyttää ja tuntuukin ihan typerälle, jos sinne jotain laittaa, ja mm auton turmavyö menee juuri siittä yli. Eikä sinne edes mahdu mitään, kun on semmoinen päälle ommeltu lipuska se tasku.
Otan osaa, koska minulla ne on jo menneet riekaleiksi ajat sitten. Kiristys on loppunut, mutta eipä se helpota.arttula kirjoitti:RAAAAAHHHH !!!!![]()
Hermo menee ja kiristää !
![]()
En itsekkään ymmärrä mikä siinä ihmisiä viehättää. Todellakin se on pahaa ja siinä ei ole mitään juomisen arvoista.tuomaril kirjoitti:^ Minäkään en juo kahvia. Se on pahaa. 8)
Ensiviikolla pitää herätä aikaisin. Minä sitten vihaan aamuvuoroa yli kaiken. Jotkut vanhukset niistä tykkää, mutta ne joutaisi vanhainkotiin. En ymmärrä miten jotkut voi tykätä aamuvuorosta eniten. Taas kerran unettomua öitä tiedossa. Onneksi sentään vain 6 aamuvuoroa ennen kesälomaa, että loppu on yötä ja iltaa, että saa nukkua edes.
Surkeita palkintojakin saa hyvästä työstä. Teet hyvää työtä ja siitä annetaan 9 finnkinon leffalippua ja tukku ruokalippuja ruokalaan. On kumma kun nykyään tuollaisia ei saa edes rahana. Itse koen tuollaisen touhun suorana veetuiluna ja päänaukomisena. Hyvä, etten lyönyt lapiolla sitä pamppua. Noh. Tarjosin useammalle työkamulle sentään lounaat eilen. Itse en syö ravintolassa vaan otan omat paremmat eväät joita sentään syö. Ravinteleissa on vaan noutopöytä jossa harvemmin on mitään hyvää. Eriasia sitten, jos olisi joku apsin, shellin yms aamiaispöytä. Siellä olisi puuroa, munia, leipää yms.
-
Minä juon paljon kahvia, koska se on pahaa.tuomaril kirjoitti:^ Minäkään en juo kahvia. Se on pahaa. 8)
Minusta taasen iltavuoro on kamalinta mitä ihmiselle voidaan määrätä. Aamulla ei kerkeä tekemään mitään muuta kuin tuijottaa kelloa, että milloin pitää lähteä selkanahkaansa luovuttamaan osakkeenomistajille. Aikainen aamu, joskus 4-5 aikoihin alkava, on parasta, koska silloin pääsee jo puolilta päivin kodü, koko päivä aikaa puuhastella jotain. Se on aivan sama herääkö sitä kolmelta vai kuudelta, väsyttää se silti, kun nukkumaan käy puoliltaöin. Myös yövuoro on pop, jos töissä pitää yleensä käydä.M.P.T kirjoitti:.... Minä sitten vihaan aamuvuoroa yli kaiken. Jotkut vanhukset niistä tykkää, mutta ne joutaisi vanhainkotiin. En ymmärrä miten jotkut voi tykätä aamuvuorosta eniten. Taas kerran unettomua öitä tiedossa. Onneksi sentään vain 6 aamuvuoroa ennen kesälomaa, että loppu on yötä ja iltaa, että saa nukkua edes.......
Kerpalas, enkä minä ole mikään vanhus.

-
Yövuoro onkin parasta, jos selkänahkaansa pitää vuokrata läskeille osakkeenomistaja eläkeläisille. Se 4 herääminen väsyttää enemmän kuin 6. Saisikin nukkua edes 6 asti niin nukkuisi paljon paremmin yöt ja olisi virkeämpi. Sie olet nuori, kaunis ja virheetön ketä me kaikki salaa ihailemme tuolla Offtopic 2 palstalla (näkyy vaan valituille)hatey kirjoitti:Minusta taasen iltavuoro on kamalinta mitä ihmiselle voidaan määrätä. Aamulla ei kerkeä tekemään mitään muuta kuin tuijottaa kelloa, että milloin pitää lähteä selkanahkaansa luovuttamaan osakkeenomistajille. Aikainen aamu, joskus 4-5 aikoihin alkava, on parasta, koska silloin pääsee jo puolilta päivin kodü, koko päivä aikaa puuhastella jotain. Se on aivan sama herääkö sitä kolmelta vai kuudelta, väsyttää se silti, kun nukkumaan käy puoliltaöin. Myös yövuoro on pop, jos töissä pitää yleensä käydä. Kerpalas, enkä minä ole mikään vanhus.M.P.T kirjoitti:.... Minä sitten vihaan aamuvuoroa yli kaiken. Jotkut vanhukset niistä tykkää, mutta ne joutaisi vanhainkotiin. En ymmärrä miten jotkut voi tykätä aamuvuorosta eniten. Taas kerran unettomua öitä tiedossa. Onneksi sentään vain 6 aamuvuoroa ennen kesälomaa, että loppu on yötä ja iltaa, että saa nukkua edes.......

-

-
Minä seison aina töissä ja kotonakin seisoskelen jokaisena päivänä. Sie tarvitset selvästi sinne hierojaa kuka sivelee limettiä jalkoihin. Itse en hiero jalkojani ja sitä hierojaakaan ei olehatey kirjoitti:Jalkoihin särkee. Joutui taas seisoskeleen päivällä.

-
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-

Noh. Koska kunnioitan kuitenkin vettejä, niin tein pienen kompromissin. Ei tarttenut taaskaan vanhuksen lähteä tyhjin käsin talsimaan.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Oletko jakanut niille eväskasseja? Jotenkin tulee mieleen joku kontti siellä, mutta en tiedä jakaako se ruokaa. Pappa sai veteraanikodissa ruuat ja hoidot ilmaiseksi. Jopa taksiliput oli käytössä.Erño kirjoitti:Sotaveteraanit. Luulevat, että koska ovat ryssiä tappaneet itsenäisyyden eteen, ovat oikeutettuja tekemään mitä haluavat."Heti mulle kaikki nyt. Minä olen sotaveteraani!". Vähän kun murahtaa vastaan, niin nöyrtyvät veteraanitkin ja odottavat kiltisti. Noh. Koska kunnioitan kuitenkin vettejä, niin tein pienen kompromissin. Ei tarttenut taaskaan vanhuksen lähteä tyhjin käsin talsimaan.
Itselläni on ergopohjalliset kengissäni. Pitäisi käydä valamassa ihan kunnolliset, mutta noilla perus pohjallisillakin kelpaa. Miten muuten mie jaksaisin seisoa, kävellä ja apinoida jokainen päivä. Ei muuta kuin lähimpään etra myymälään ja ostat ne kunnon kengät samalla. Sievistä kannattaa pysyä kaukana, jos työkäyttöön kenkiä tahtooo. Sieviläiset sopii kyllä vapaa-ajalle.Erño kirjoitti:Tai opettele seisomaan oikein. Vaihtelet painopistettä hiljalleen, ikään kuin keinuisit. Välissä voi vaikka vähän nostella painoa pois toiselta jalalta.
-

Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Makuasia. Minusta Sievin buutsit ovat parhaat työkengät, mitä minulla on. Mieluiten ne vedän jalkaan duuniin lähtiessäni.M.P.T kirjoitti:Sievistä kannattaa pysyä kaukana, jos työkäyttöön kenkiä tahtooo. Sieviläiset sopii kyllä vapaa-ajalle.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Voihan sitä homputtaa tauolla. Olen muuten monesti naputellut chatissa hoitsujen kanssa. Tauot tuntuu venyvän heillä. Joku kerta teen vaan niille oikeasti jäynän ja menen itse paikanpäälle yllättämään. Kyllähän tuolla sairaalassa on aika namu tyttösiä.Peitsamo kirjoitti:Siinä sitä homputetaan työaikana. Et kai vain ole julkisen sektorin palkollisena![]()
Ja osoitte johtaa haukkanimisille teille kaukovainiolleErño kirjoitti:Eee. Blokkasin papan, oli tulossa virkailijoiden puheille ilman varattua aikaa. Nykyään Oulussa ei pääse mihinkään juttusille ilman varattua aikaa. Ihan hyvä juttu. Tässäkin kaupungissa alkaa olla jo ihan liikaa noita nistipäänarkkareita ja muita sekopäähäviäjiä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sievissä tuntuu olevan kapeampi lesti ja mun jalat on kuin aku ankan räpylät. Jalakset vedän itse jalkaan aina töihin mennessä, mutta pohjalliset pitäisi taas vaihtaa. Harmi, ettei noita kenkiä saa valkoisena. Tahtoisin valkoiset turvakengät, mutta niitä ei saa mistään. Mustat kengät on aina vaaleana kun tekee duunia.arttula kirjoitti:Makuasia. Minusta Sievin buutsit ovat parhaat työkengät, mitä minulla on. Mieluiten ne vedän jalkaan duuniin lähtiessäni.M.P.T kirjoitti:Sievistä kannattaa pysyä kaukana, jos työkäyttöön kenkiä tahtooo. Sieviläiset sopii kyllä vapaa-ajalle.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Se ei miellytä miksi niitä pitää käyttää. Firman idioottimaisen politiikan vuoksi joudun käyttämään niitä, koska kävelyreitti kahvilaan/ruokalaan kulkee hallin kautta
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nukutko sinä kengät jalassa?arttula kirjoitti:Makuasia. Minusta Sievin buutsit ovat parhaat työkengät, mitä minulla on. Mieluiten ne vedän jalkaan duuniin lähtiessäni.
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Sama homma, Sievit on parhaat. Jalakset (se kenkämerkki, te piikittelevät tollot) ei oikein istunu jalkaan kunnolla.arttula kirjoitti:Makuasia. Minusta Sievin buutsit ovat parhaat työkengät, mitä minulla on.M.P.T kirjoitti:Sievistä kannattaa pysyä kaukana, jos työkäyttöön kenkiä tahtooo. Sieviläiset sopii kyllä vapaa-ajalle.
Hyvät kävellä, kestävät, jalat ei hikoa, löytyy kaikenmaailman antistaattiset suojaukset ja öljypohjat jne.
http://sisainenaani.com
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka